Wat je even kwijt wil #56

Aaaah klinkt hartstikke leuk toch, zou me als je vriend eerder schamen als het van die ongemakkelijke dansjes waren ofzo

2 likes

Aahw zo cute.

1 like

Ik stond in de rij bij de Hunkemöller en de vrouw voor mij kocht een setje. Vraagt de verkoopster: ‘Is één slipje genoeg? Omdat je de bh meestal twee dagen draagt.’

1. Wat een stomme verkooptruc en 2. ik draag een bh veel vaker dan twee keer hoor, don’t shame mij en anderen die hun bh niet braaf na 2x dragen wassen đŸ„Č
68 likes

Iew vreselijk woord

24 likes

Ahaha ik snap wat je bedoelt maar hoe noem jij het dan? Bij ‘onderbroek’ denk ik bijvoorbeeld aan een wat groter model dan de meeste items bij Hunkemöller

2 likes

Ja gewoon onderbroek eigenlijk. Alles beter dan slipje.

13 likes

Misschien is dat van die bh’s wassen ook wel een verkooptruc. Kan nooit goed zijn om je bh’s om de dag in de was te gooien toch? Lijkt me niet dat ze dan lang mooi blijven

8 likes

Oh dat zou ook goed kunnen inderdaad

Wacht, 1bh is voor de hele maand toch? :joy::wink:

8 likes

Zoiets ja :grimacing:

1 like

Haha ik ga helemaal stuk. Ik heb google analytics op m’n bibliotheek website gezet en nu zie ik welke artsen op zichzelf gaan zoeken in de bieb.

13 likes

Het is goed gegaan, had deze ronde echt beduidend meer pijn. Heb het goed weg kunnen puffen en moest enorm huilen toen het klaar was. De assistente was ook erg begripvol en lief want ik had echt the ugly cry :sweat_smile:.
De eerste 3-4 dagen word nog afzien maar het is echt voor een geweldig doel!

40 likes

Gebeurt dat zonder verdoving? Wat heftig! Sterkte met je herstel!

Lokale verdoving word het gedaan!

Mn huis is zo’n tering bende niet normaal :rage:

Wow dat het dan nog zo pijnlijk is. Respect😇

Lipoedeem an sich is al heel erg pijnlijk, dus mijn benen doen al zeer als ik m’n broek aan doe zeg maar.
Er wordt eigenlijk een prikje gezet in mijn been, dit is verdoofd. Vervolgens een sneetje gemaakt (die voel ik inderdaad niet) en dan vervolgens brengt de arts een soort canule in die dan verdovende vloeistof spuit in je been. Maar die verdovende vloeistof brand een beetje, binnen 10 seconden is die pijn ook weg. Maar er is 4 liter in beide benen gespoten dus dan tellen die 10 seconden bij elkaar erg op.

2 likes

Bedankt voor je uitleg!

Laat je maar lekker vertroetelen de komende tijd

Is het al geaccepteerd om kerstkaarten te versturen?

7 likes