Ja hoor er zijn hier al een paar op de deurmat gevallen
Kontkapje grapje van mijn vader
@DuivenFan Ik ben altijd bang dat de begeleiders van mijn studenten denken dat ik gekke Henkie ben, dat ik op deze positie ben gezet omdat ze niemand anders konden vinden. En dan twee dagen later ontvang ik een telefoontje om advies te geven en dan toch ‘oog schijnbaar doe ik het toch niet zo beroerd’.
Mijn vriend en ik azen op een bank via marktplaats. Toen de bank voor het eerst erop stond was die 1200 en hij zakte steeds in de prijs, omdat ze hem zsm weg willen hebben ivm verhuizing.
We twijfelen heel erg, omdat die bank echt mega groot is en we ons afvragen of die niet te groot is in de woonkamer. Ook is het ophalen niet vlakbij maar nog ruim 1,5u rijden.
Maar nu is die inmiddels 200 euro en we blijven twijfelen
Ik was ze op de hand
Hoe zou het zijn als de bank ineens verkocht is?
Hebben jullie dan spijt?
En je kunt het formaat toch even met papier in de woonkamer “plaatsen” om te zien of hij wel of niet te groot is.
Ja, we hadden het inderdaad al met papier gedaan hoe groot het zou uitvallen, maar we blijven twijfelen.
Misschien gaan we het nog een keer doen en dan de knoop doorhakken
Je kan hem altijd weer door verkopen als die toch niet past. Voor 200euro en evt rijkosten moet denk ik wel lukken als eerst 1200 euro is.
Ik zou eerst uittekenen, of.met meetlat in de kamer. Maar als ze zo snel zakken moeten ze er echt vanaf.
ieuw
Ja, het is een hoekbank maar dat willen we juist.
Nu een kwartier afvragen of ik reageer op die vaccinatie. Ik ben nog nooit zo bewust van mijn rechterarm geweest
ik vroeg m’n vriend of ie toevallig zin had om te zwemmen en toen reageerde die heel chagrijnig van “ja doe je ding maar ik ga absoluut niet mee” en toen dacht ik, nou lullig
dacht die dat ik nu ter plekke buiten zwemmen bedoelde 🥲
Jipppppie
Ik denk dat ik mijn droom(huur)huisje gevonden heb!
Ik grap altijd dat ik vanbinnen 80 jaar ben, nu kan ik dat ook echt beleven want de flat bevindt zich in een complex van voornamelijk assistentiewoningen.
De woning is zo ruim! Omdat 't op maat is gebouwd voor mensen met een rollator of rolstoel En er hangen overal posters met “Ik zorg voor een rustige buurt, jij ook?” en ik pinkte een traantje weg van geluk
Nu nog hopen dat de eigenaar mij kiest
Kahlua doen in mijn warme chocolademelk melk doen was een top idee. Ik ga dat nu vaker doen
Weer wat nieuws geleerd. Het is een koffielikeur ofwel vroeg het weekend vieren
Drake heeft alleen nieuwe liedjes gezongen. Geen take care of nothing was the same-klassiekers.
Blij dat hij maar een klein stukje had. Kanye was zo goed, zijn hits en nieuw werk goed afgewisseld.
Neen amazon prime
Ik wilde pasta met gamba’s bestellen maar het minimum bestelbedrag is 20 eu en die pasta is 14 🥲 ik had er zoo’n zin in en vrij weinig zin om iets anders uit te gaan kiezen. Is het gek/kan het gewoon om die pasta 2 keer te bestellen en dan 1 portie in de koelkast te bewaren en die morgen te eten? Of kan dat niet met gamba’s van thuisbezorgd.
Fles wijn erbij? Ik ga in dit geval altijd los met toetjes en flesjes drinken/drank.
Ik drink niet en vind het zonde een voorgerecht (alleen maar brood) en nagerecht (alleen maar cheesecake) te bestellen om aan dat bedrag te komen. Want heb daar geen zin in wil gewoon die pasta