Wat je even kwijt wil #56

Nou de Staatsloterij reclame is dit jaar teleurstellend

1 like

Ik vind het wel mooi. Het is sowieso afgekeken van de John Lewis ads.

1 like

Ik had van de week die Sneeuwmannen gekocht voor het eerst in 10-15 jaar ofzo, maar ze zijn wel anders vroeger volgens mij! Het is bijna geen koekje meer, maar het was wel echt fantastisch. Zo milky en creamy en zoet, ik kan het bijna met niks vergelijken. Zijn er producten die het hele jaar te krijgen zijn die hier op lijken?

3 likes

Ik weet niet waarom maar moet elke keer bijna huilen bij deze reclame :joy: #sad

3 likes

Ik vind de spookjes smoeltjes van vroeger super erg in de buurt komen! Weet wel dat ze die speculaas smoeltjes nog veel verkopen maar heb die niet meer in mijn AH gezien. Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van koekjes maar die sneeuwmannen zijn echt :heart_eyes:

Deze

afbeelding

7 likes

Dat willen ze ook, zodat je je verdriet weg probeert te eten wat je bij de appie hebt gekocht

Je wordt gemanipuleerd waar je bij staat

1 like

Oh die waren zo lekker!

2 likes

Ja ze zijn echt next level, ik was helemaal een soort van in de war van de smaak/textuur en ik bleef maar dooreten, had echt in no time de helft van t pak op :scream:, zo verslavend.
En OMG doe smoeltjes ken ik ook nog, waarom cancellen ze soms de beste dingen :cry:

2 likes

Pfff nog 50 minuten werken. Er is letterlijk de hele dag al niets te doen. Wel wat andere dingen kunnen doen, maar ben er nou wel klaar mee. Ben wel blij met mn keuze om (illegaal) thuis te werken.:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Mijn verpakking is net leeg, gisteravond open gemaakt. Is niet okeeeee, heeft Home Alone niet eens gehaald :rofl::rofl::rofl:

1 like

Aaah dit bevestigt precies hoe ik dacht dat die forumhypekoekjes van nu zouden smaken, ik ben jaloers op iedereen die ze kan eten! Ik kan me die textuur en superzoete, volle smaak nog heel goed voor de geest halen… :drooling_face:

Ik voel me gezegend trouwens, na een week waarin ik me dagelijks afvroeg of mijn lichaam enigszins bekend was met serotonine, voel ik me eindelijk goed! Niks pms-boosheid, boosterprik-vermoeidheid, of stress om kerstplannen, ik ben helemaal klaar voor een fijn weekend.

1 like

Ik wil best een paar pakken koekjes opsturen maar denk dat het door de verzendkosten niet de moeite waard is? Worth the hype in ieder geval

5 likes

Ook leuk als je weet dat hamsters niet bij elkaar in een kooi kunnen elkaar gaan aanvallen

3 likes

Oh, wat onwijs lief! :pleading_face: Maar de moeite en kosten maken het allemaal te ingewikkeld, ik hoop maar dat ze de komende jaren weer eens terug zullen komen, wanneer er geen pandemie is ben ik in het najaar meestal wel eventjes in Nederland!

Mijn vriend en ik zitten klaar voor de live-quiz van top 2000. Vorig jaar zaten we er net zo klaar voor, maar toen een week te laat. Dus nu een tweede poging haha

6 likes

Hallo ik had die kaneelsterren gekocht omdat jullie zeiden dat die lekker zijn, maar ik vond het reuze meevallen niks bijzonders :pensive:

2 likes

Is dit ergens online?

1 like

Ik was best ziek na mijn tweede Moderna maar voel me echt prima na mijn booster :tada::tada:

1 like

Moest toch weer huilen

1 like

Ja, deze link: https://top2000onlinecafe.nporadio2.nl/ :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes