Wat je even kwijt wil #56

Zalando lounge duurt altijd lang. Volgens mij een paar weken ofzo

1 like

Dank je maar het gaat niet door omdat ā€œeen van de bandleden is ziekā€. Dus het is verplaatst naar 15 december. Wel dit jaar gelukkig :grin:

1 like

Meld je aan op Onlyfrans.com

@Neusklem bij die dienst van Zalando duurt het al gauw 2 -3 weken tenzij anders staat vermeld.

2 likes

Slechte smaak is nog steeds smaak :nerd_face:

2 likes

Ik loop net zo hard met m’n voet tegen een stoelpoot aan dat ik serieus denk dat er tenen gebroken zijn, heb alles bij elkaar geschreeuwd en het doet 10 minuten later nog steeds echt pijn :sweat_smile:

Ohhh iemand had vanmorgen een soort sticker in dr story (IG) gezet met : maak een foto hoe je er nu uitziet. Ik dacht haha leuk, ik maak een ugly foto met het idee dat die naar haar DM zou gaan, maar ik kwam er net DRIE UUR LATER pas achter dat het in mn eigen story terecht was gekomen. De foto was zo lelijk en heel veel hadden het al gezien :sob::sob::sob:

64 likes

Ja, vorige week maandag ontvangen, ondertussen alweer retour gestuurd

1 like

Ligt heel erg aan de actie. Soms al binnen paar dagen binnen. Soms 2 weken wachten.

Ik zat net te denken dat ik het milieutechnisch wel een idee zou vinden om bijvoorbeeld bij webshops een optie te hebben om aan te kunnen vinken dat ze alleen bezorgen wanneer ze meer pakketjes te bezorgen hebben in mijn wijk of straat. Soms dan zie ik ze iedere dag en dan ik, het hoeft van mij echt niet altijd vandaag besteld, morgen in huis.

22 likes

Ja echt een goed ding, denk best dat dit goed uitgewerkt kan worden in de toekomst. Het zou niet heel lastig moeten zijn zou je zeggen.

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen supermarkten topic

Oh wow dat is echt supervet!

2 likes

Ik ben een beetje verliefd op deze laarzen, maar ik ben bang dat ik ze in het echt lelijk zou vinden staan om mijn korte pootjes (ik draag 82% van de tijd minstens 7 cm hak en 18% van de tijd ander onwijs chunky schoeisel) en nu ben ik in dubio, want enerzijds vind ik bestellen niet leuk maar anderzijds ben ik bang dat ik ze in real life nooit voor zo’n lage prijs zou vinden! 🄲

Yay, vanaf zaterdag is Even tot hier er weer op

5 likes

Ik ā€˜zit’ een beetje in de yoga/fitnesswereld en iedereen is totaal zijn shit aan het verliezen door die qr codes en ik voel me nu net die elmo in vuur meme

24 likes

Mijn moeder appt met de vraag hoe iemand met wie ik heb gewerkt van de achternaam heet. Dus ik geef de achternaam en vraag waarom ze dat wil weten. Zegt ze: ā€˜vertel ik nog wel.’ oke CLIFFHANGER

30 likes

Volgens mij zouden ze je goed staan. En hoe je jezelf ziet dat perspectief is zowel letterlijk als figuurlijk anders dan hoe andere mensen het bij je zullen vinden staan.

2 likes

Goed geregeld

1 like

Ik heb geralds game gezien, trauma 4 life

3 likes

OkƩ kutzooi hij is dus waarschijnlijk echt gebroken :sweat_smile: helemaal dik en blauw na uren. Moet nu koelen en hoog houden en vooral rust maar dat is dus echt heel erg balen want moest gewoon werken morgen (in de zorg) en ziekmelden is echt zo niet handig nu. Pfff :weary:

1 like