Oh mijn God 3 liter sangria voor 3.50, dit is wel echt level Oh Oh Cherso, maar ik hou ervan
Mijn vriendinnen komen elk moment en heb nu al zin in alle tap momenten, het is niet slim om in huis te hebben overigens, heb gister echt teveel op omdat je niet ziet wat je verbruikt, normaal denk je als je fles wijn de helft nadert: Time to say goodbye.
Te veel koekjes gegeten, nu heb ik buikpijn
Ben benieuwd hoe ziek ik ga worden deze keer.
Eerste keer mega ziek en een allergische reactie
Ja same! Heb me de vorige keer echt ziek moeten melden na mijn 2e Moderna dus had me al voorbereid op weer een dag beroerd voelen maar heb alleen wat last van mān arm en pijnlijke klieren onder mān oksel. Ben wel bang om het nu te jinxen maar het is al meer dan 30 uur geleden inmiddels dus denk dat ik de dans deze keer ben ontsprongen.
Lol mān vriend heeft familie in India wonen en nu heeft zijn oom een foto van ons kind in de krant gezet in een soort verjaardagsrubriek ofzo. Dus staat hij nu in een Indiase krant
Haha love it. Met collegaās de pubquiz aan het spelen van het werk. Ons team speelt gewoon vals door alles te Googlen. We staan nu tweede van de veertig teams.
Edit: we zijn vijfde geworden
Ze waren dus hier al uitverkocht. Ik heb nog nooit sneeuwmannen gehad alleen kerstboompjes hadden ze nog
Ah doordat jij dit postte ben ik dit in mān eentje gaan doen, superleuk! Wel heel moeilijk, had 40 punten (van de 110 die er te scoren waren) en ik dacht dat ik wel redelijk wat wist van muziek haha
Yaay ik heb via een Facebook deel actie een hele leuke katten mand gewonnen
Wat leuk! Je hebt het nog beter gedaan dan mijn vriend en ik, wij hadden 35 haha. Ik vond het ook echt leuk om te doen!
Zelfs na de 30e keer nog janken bij The Green Mile
I feel ya
Ik weet nog van vorig jaar dat ik die sneeuwmannen koekjes niet geweldig vond, eigenlijk te zoet, maar door alle posts over die koekjes wil ik ze toch weer kopen. Waarom ben ik zo
Ik heb niks met voetbal maar zag op Instagram een filmpje waarin Cyriel Dessers Rotterdams leert praten en nu heb ik een crush op hem en misschien overweeg ik nu Feijenoord wedstrijden te gaan volgen
Hij is toch ook wel heel aandoenlijk, zoān vrolijk hoofd altijd.
Mijn moeder ontvangt de laatste weken/maanden de laatste chemo die ze kan krijgen en deze week kregen we de uitslag van de scan. Chemo heeft goed zijn werk gedaan dus heel fijn. Nu moest ze vandaag weer dat infuus en is ze allergisch geworden voor die chemoā¦. Vind t zo stom.
We hadden juist weer hoop dat ze toch nog wat maanden zou kunnen blijven leven (en hopelijk nog als mijn baby geboren wordt er zijn).
Ze was verdrietig in het ziekenhuis nadat de oncoloog zei dat de chemo gestopt moest worden, omdat ze dacht ānu ben ik dus uitbehandeldā. Gelukkig is deze chemo een infuus in combi met pillen en mag ze de pillen nog wel. Ga heel hard duimen dat die pillen een groot deel van het resultaat voor hun rekening nemen
Heb die maar op bed geholpen en morgen weer een dag?? Hopelijk wat fitter en wat minder verdrietig, vind dat nog t ergste omdat ze juist zo enorm positief en sterk is altijd
Gary Barlow, Rutger Bregman⦠Gaat het wel goed met je verder? Volgens mij tast dat inco-materiaal je smaak aan.
Kun je jezelf voorzien als je gaat glijen door Gary.
Ik vind hem wel schattig!
Ik heb een leuk weekend voor de boeg maar zit nu zo hoog in mijn emotie dat ik niet kan afschakelen. Ik maak me zorgen om mijn zusje ( postnatale depressie, hulp komt langzaam op gang) ,ze hebben vanavond mijn ruitenwisser afgebroken, ik moest omrijden op weg naar huis, wat niet veilig voelde en dan kom ik aan in een leeg huis en voel ik me zo eenzaam.
Sorry rommelig verhaal