Ga weg met die stomme F1 allemaal, laat me met rust!!1!11
Staat net een vriendin aan de deur met haar kind (tevens een oudleerling van me, 3 jaar geleden) met snoepjes. Ze stonden in de winkel toen dat kind zei: ādie snoepjes passen bij juf Lentex, mag ik ze kopenā.
Ik ben blij dat die race klaar is en dat het de laatste was. Mijn vriend kijkt met een vriendin in de woonkamer en ze schreeuwen elke keer zo als het spannend is. Irritant. Zoooooo en as we speak dikke vuurwerkbom.
Ik ben weer 16 denk ik
Lag vanochtend 7 uur pas in bed, en heb geen kater en zit bomvol energie???!. God is aan mijn zijde of misschien Benjamin Button ik terug naar mān jeugd
Ik ben zo blij dat mān man niet naar voetbal of formule 1 kijkt. Hij zei net, oh hij zal wel gewonnen hebben ivm het vuurwerk.
Hij kijkt wel altijd die saaie auto opknap programmaās
Ik ben in de action voor kerst inpakpapier en het is op en komt ook niet meer terug?? Ik ben echt verbijsterd haha
Geen Zeeman in de buurt? Die hadden hier nog vet veel. Zojuist daar wat gehaald.
Ik heb heel leuk papier (vind ik dan) gekocht bij de Aldi!
Goeie! Ik heb nu heel leuk gewoon papier, ik maak er zelf wel een feestje van
Echt een teleurstelling als je koffie koopt op het station en het gewoon vies is. Nu moet ik nog een half uur een volle beker rechtop houden.
Ik denk dat alles naar mij gegaan is. Ik lig al de hele dag als een vaatdoek op de bank en heb vanochtend 3 keer overgegeven en zoveel had ik niet eens gedronken.
echt pas laat achtergekomen dat paprika chips enkel in Nederland bestaat, mis het echt in mān cravesessies </3
Ik dacht ik lijm mijn gingerbread huisje even met het lijmpistool maar dat blijft echt lastig plakken
Ik ga een glas rode wijn inschenken met 75% kans dat ik na een half glas met mn mond open in slaap val op de bank Hard gewerkt dit weekend
Hier hebben we ook overal paprikachips. :0 Jij woont in Dk toch? Kun je ze ook niet bijvoorbeeld bij Lidl of zoān keten vinden?
Bitch donāt kill my vibe
@Junebug85 Awh arm ding, beterschap! Volgende keer kokoswater drinken voor je gaat slapen en/of een banaan (of kalium tabletje) is echt een wondercombi
Dit had ik vrijdag ook! Na mijn shift met mijn favo collega allemaal wodka-mixjes staan maken, lekker zonder avondeten dus kwam goed aan. Thuis kwam ik nog net de trap op, alles draaien. Op mijn bed gaan liggen, in slaap gevallen en een paar uur later werd ik gewoon fit wakker. Echt top! Gister ook geen last van, dus er is hoop voor je voor morgen!
ja maar het is dan altijd meer barbecue/gewurz smaak! niet de og blauwe lays zak⦠of kijk ik verkeerd hahaha
Het is zo tering warm in de bus šµāš«
En dat na wodka ik vind wodka altijd echt een killer