————
Overigens ben ik nu de rest van de fles aan het opzuipen in mijn eentje, heb stokbrood en kaasjes en muziek dus ik dans nu een beetje aangeschoten door het huis.
Ik heb zo veel schermtijd de laatste weken, echt beschamend 🥲
Ik ga voor je meeduimen dat de pillen werken!
Sterkte voor jou en je moeder komende tijd
Ik mis nu wel een beetje die dronken avonden/nachten in de club dat je even in je eigen wereldje tussen alle hysterie terwijl je lam bent en gewoon moet lachen omdat je het naar je zin hebt.
Ja of dat je in de spiegel kijkt op het toilet en schaapachtig naar jezelf lacht
Of random bonding momentjes met andere bij de wc. En van die dronken nergens op slaande praatjes.
Ben bekaf en een pijnlijke rechterarm. Love die booster bijwerkingen. Maar ach, nu kan ik tenminste alle deurklinken likken met een kleinere kans op Corona
Ik wil zo graag hoesten maar m’n vriend slaapt nog. En m’n bed voelt ook te lekker om er uit te gaan. Dilemma’s hoor
Ik ken jou natuurlijk helemaal verder niet, maar ik wil je toch adviseren om wat vaker onder de mensen te komen misschien
Soms vind ik onverwacht bezoek best gezellig. Ik vind alleen onverwacht bezoek met 6 poten of meer minder leuk. Hij zat in de gootsteen op me te wachten
Ik heb echt zin om te gaan werken, wooooow wat is mis met mij? Zal van korte duur zijn als het zo druk wordt als vorig weekend.
Vanavond komen twee vriendinnen bij mij eten en ik heb een PowerPoint presentatie voorbereid over alle mannen die ik dit jaar heb gedated.
Shit als die bijwerking eens bekend zou worden!!
Ik heb net voor het eerst bij Crisp besteld en alles is zo leuk en ziet er lekker uit en ik kreeg gratis croissants en per ongeluk een extra fles olijfolie dus ik ben blij
Ik zie in m’n PostNL-app dat er vandaag een kerstkaartje mijn kant op komt en nu ben ik serieus oude kaartjes aan ‘t vergelijken om het handschrift te achterhalen so sad (en ik ben er nog niet uit)
Ik ga zo voor het eerst alleen naar de bioscoop haha. Vind het stom genoeg heel spannend.
Welke film ga je bezoeken? Have fun!
Dankjewel! Ik ga naar West side story. Ben benieuwd hoeveel mensen er in de zaal zitten haha.
We zitten met drie mensen in de bioscoopzaal haha. Iedereen is alleen gekomen.
Edit: Iemand is weg gegaan dus zitten we nu met z’n tweeën.
Dit klikt als het begin van een Hallmark kerstfilm😊