Ik kreeg van een vriendin het boekje Quizpuzzels van Tex de Wit getipt, denk dat ik hem ook voor mezelf aanschaf om in de kerstvakantie even mee aan de slag te gaan. Misschien ook een leuke tip voor mede puzzel/pubquiz liefhebbers
Over 100 dagen begint de lente.
Hoeveel sheets?
Acquiesce en de mannen 2021
Sheet 1: inhoudsopgave
Sheet 2: leeg
Sheet 3: vragen?
Sheet 2.5: de hoeveelheid mannen in verhouding met vorig jaar
Ja goeie, dat zet dingen weer wat in perspectief.
Gewoon verdubbeld! 0*2=0
Ik sport nu sinds ongeveer een half jaar een keer per week. Ik heb echt noooit zin om te gaan sporten. Echt tot op de seconde dat ik de sportschool binnenstap denk ik: “bleh nee, geen zin. Kan ik nog naar huis?” En dan zodra ik de eerste oefening doe ben ik er compleet overheen en vliegt het uur voorbij. Elke keer weer voordat ik ga probeer ik dat gevoel op te roepen, dat het allemaal wel meevalt en ik achteraf superblij ben. Maar het is me tot op heden nog niet gelukt
Inpakken is stom.
Zeker als je begint en het papier op is.
Sorry Secret santa.
Haha ja dat is nog het schandalige er aan dat dit inderdaad een presentje was voor ziekenhuispersoneel
Mijn man heeft z’n kerstcadeau besteld! Een Fairtrade handdoeken set.
Hij had zo’n keuzebon met oa rituals pakket, catan big box, bbq set, fit watch en bol bon.
Aangezien ik nog wacht op m’n kerstcadeau van vorig jaar weet ik vrij zeker dat ik dit jaar ook niks krijg op werk (ik moet dat dan zelf op poten gaan zetten en heb er eigk ook de zin niet in iets te vinden dat al m’n collega’s leuk vinden en niet weggegooid wordt en daarna het nog te verdedigen tegenover m’n baas)
Ik moet om 14:00 werken en ben nog steeds niet echt wakker (rare dromen gehad joh) en als ik dan om 20:00 klaar ben is het tv kijken eten en weer naar bed
What a time to be alive
17 sheets! Inclusief voorblad, inleiding en vragen. En elke vent krijgt een waardering haha.
@grace nog geen fancy overgangen! Maar daar ga ik nu wel voor zorgen!
Olivia Rodrigo speelt in juni in Afas en ik had net bijna kaartjes gekocht #biecht. Het is dat ik niemand zou weten om mee te gaan maar anders😅
Ik ook! Ik leef met dat ding de laatste dagen. Zit ook wel tijdelijk een beetje in een coronadip en zoek makkelijke afleiding. Heb nu zelfs een boek op schoot, maar zoals je merkt - helpt niets.
Alleen naar een concert lijkt me echt niks helaas
Alleen gaan is echt wel een aanrader! Dan kom je ook eenvoudig overal tussendoor, waardoor je vast een fijne plek zult hebben.
Ik heb het zelfs nog tijdens het sporten dat ik denk ‘nee, ik wil dit niet kan ik nog stoppen?’
Ik kreeg eerst deze week een brief met of ik online een enquete wil invullen voor net afgestudeerden. En nu krijg ik net ook de schriftelijke vragenlijst. Ze willen wel heel graag dat ik het invul lol.
Haalde net drank in de slijterij en er werd niet om mijn id kaart gevraagd. Baalde stiekem toch wel, dat ik niet meer door kan gaan voor 25 jaar of jonger.
Ik werd net door een klant verrast met een kerstpakket, dat je online je kerst pakket kunt uitkiezen. Niet normaal hoeveel keuze er was, maar een gratis airfryer is naar mij onderweg
Oke geef me kracht om deze avond door te komen