Ohhh nu ben ik heel benieuwd waartegen je bezwaar hebt ingediend en of je bezwaar bij ons kans zou maken god wat vind ik mijn werk leuk (no joke).
Dat haaaaaat ik echt intens als ze dat doen zeg. Vraag het me gewoon voor de vorm dan!!!
We waren helemaal alleen in de bioscoop voor house of Gucci. Goeie film, wel zeer slechte accenten
Herkenbaar! Bij mij vragen ze het de laatste tijd wel weer vaak (ik ben 36 dus voel me echt wel gevleid dan) maar dan gaan ze zeggen dat dat door die mondkap komt. Eh nee, zeg gewoon dat ik er jong uitzie
Dat is ook stom, zeg dan niets. Ik ben 29, toen ik 17 was werd ik 13 geschat. Nu wil ik gewoon 25 jaar of jonger geschat worden
Zou je het aanraden om deze film in de bios te zien? Ik twijfel nog haha.
Het waren heel mooie beelden en scènes die goed uitkwamen op groot scherm. Dus ja eigenlijk wel.
De Jumbo had die felbegeerde sneeuwpopkoekdingen. Is mijn avond toch nog een beetje goed na de date.
Ik ga heel vaak alleen en ik vind het echt heerlijk. De eerste keer was even raar, maar daarna vond ik het prima. Ben ook een keer alleen naar een festival geweest.
Hahaha ja vreemd he, vraag me af of ze niet een keer een native speaker mee hebben laten luisteren? Soms was het een Duits accent, daarna meer Russisch, maar bijna nooit Italiaans haha. Gaat echt alle kanten op in die film
Het was saai en echt geen date
Wel lekker gekookt
Ik vind secret santa cadeau’s halen zo lastig! Ik vind 1 cadeau kopen altijd zo ongezellig, want mijn angst is dat dat ene cadeau dan net niet in de juiste smaak valt van mijn lootje. Echter is het zo dat als ik er meerdere koop dat ik binnen no time boven de max zit. Verder wel altijd heel leuk om te doen
Ben ook zo bang dat t tegen gaat vallen voor de ander. Terwijl ik dat gevoel niet heb bij wat ik ga ontvangen.
Ik zit in mn tubble en t is zo fijn❤
Eigenlijk best een gekke angst als je het zo bekijkt. Ik heb dat gevoel ook inderdaad helemaal niet bij wat ik ga ontvangen, ook omdat ik het al leuk vind dat iemand er moeite in heeft gestoken, haha. Misschien moeten we het uit ons hoofd zetten
Ik ben ongesteld en huil om alle kerstreclames, inclusief de hamsters en de koekoeks.
Ik heb opeens zo’n zin om te gaan hardlopen alleen beetje raar tijdstip dus doe ik maar niet. Zul je zien dat ik morgen totaal geen zin heb en mezelf niet naar buiten gesleept krijg.
Stelletje influencers hier, want ik heb de kaneelsterren ook gehaald en 9/10
En ondertussen reageert een vriendin haar frustraties op mij af met als smoes: ‘ja, ik was gefrustreerd.’ Heb er wel wat van gezegd en verder mag ze van mij voor nu in de schijt zakken.
Ik ben een keer halverwege een bokszaktraining naar huis gegaan omdat ik zo ontzettend chagrijnig was.
Ik kan het ook aanraden, binnen no time heb je aansluiting bij anderen. Waar wilde je het kaartje overigens kopen? Ik dacht dat het was uitverkocht, haha
Ik heb zo’n bitje/opbijtplaat tegen klemmen via de tandarts en ik voel net dat er bijna een gat in komt; is toch heftig?! Gewoon 3mm hard kunststof kapot geklemd, wat anders mijn kiezen waren geweest. Raar toch dat je lijf dat gewoon doet, zo zelfdestructief eigenlijk.