Mijn zus doet dit ook zooo erg. Slaap dit weekend toevallig bij haar, zo heftig om te horen als ‘buitenstaander’ . Zij heeft zo’n ding denk ook zo doorgeknaagd denk ik
Erg he, ik knars niet eens, je hoort niks, klem gewoon de hele nacht m’n tanden als een malle op elkaar.
Oh dat is in ieder geval fijn voor je vriend haha. Maar wel erg ja! Blijft de schade met die plaat wel beperkt?
Ik heb die ook kapot gemaakt in mn slaap hahha. Zware frustraties denk ik toen ik sliep.
Oh ja ik doe dat ook, dat klemmen. Is jouw bitje hard ja? Die van mij is zacht. Zou dat schelen voor je?
Ik ben even helemaal in paniek, ik kijk net in mijn eneco app en zie bij mijn verbruik 680,- staan aan stroom? Ik woon niet in het huis en heb alleen een koelkastje aangesloten? Ik heb ook een vast contract dus weet echt niet waar dit vandaan komt?
Misschien een storing? Ik zou ze een berichtje sturen
De laatste tijd zitten mijn ouders echt super veel te snaaien en alles in 1 keer op te eten. Dus nu is er steeds helemaal niks meer als ik eens kijk in de voorraadkast. Misschien moet ik maar een eigen voorraadje ergens apart leggen. Maar ook wel weer een beetje sneu, ben normaal gewoon van het delen.
ja grote problemen in mijn leven haha, maar ben ongesteld en ik wilde zo graag iets lekkers :c
Het klopt echt, op zaterdag 20 november is er bijvoorbeeld 257,- verbruikt, 638.41 kWh. Het staat er echt precies beschreven.
Ik heb vandaag ongeveer 8 uur achter elkaar tiktokfilmpjes zitten kijken met als gevolg dat ik nu niet kan slapen doordat mijn hersenpan een grote tiktok woordenbrei is.
i’m a motherfucking star ding dong okayyyy let’s go pull up in the sri lanka i never been with a baddie HMM pope is a rockstar 16 missed calls let’s grooove tonight if you wonder if i hate youuu the woman was too stunned to speak
Heel vergezocht, maar misschien tapt een van de buren stroom af? ik kan geen andere verklaring bedenken eigenlijk…
Heb verschrikkelijke jeuk aan mn voeten. Ik heb ook mijn voeten ook al 2 weken niet verzorgd en they look crusty ew.
En ik slaap slechtttt door de pijn, bleh ben echt zo blij als dit erop zit.
Ik heb het probleem al gevonden Op de 19e zijn de meterstanden doorgegeven door de netbeheerder, 1 - daluren en 2- normaal stroom. Op de 24e heb ik ook meterstanden doorgegeven, maar blijkbaar verkeerd. Ik heb de normale stroom bij daluren ingevuld en andersom. Er is hierdoor dus een grote verandering ontstaan. Maandag maar even bellen. Voel me zo dom
Ah zo! Nee joh kan toch gebeuren, lossen ze vast zo op. Gelukkig geen grote rekening en paniek meer!
We leefden tot gisteren in een gemeubileerd huurhuis en het bed was echt kut en klein.
Nu hebben we een boxspring met heerlijk matras van 180 bij 200 en gisteren hebben we alleen op het matras op de grond geslapen en mijn leven is al honderd keer beter.
Hahah ik zeg die dingen ook altijd hardop. Man had soep gemaakt en ik zei: gorgeous gorgeous girls love soup. En hij echt zo:
Ja die van mij is van transparant hard kunststof, op maat gemaakt door de tandarts nadat ze zo’n gipsafdruk had gemaakt van m’n gebit.
Ik denk dat ik zacht rubber-achtig spul nog sneller stuk heb, of wat voor materiaal heb jij? Heb wel alleen boven.
@Bird De tandarts zegt dat m’n kiezen wel goed blijven nu ja, dus het helpt wel, en veel minder hoofdpijn!
Die van mij is ook van zacht rubber achtig materiaal en is al iets van 4 jaar oud. Ik heb zelf het idee dat dat rubber (of wat het ook is) meer meebuigt dan harder plastic. Dus flexibeler is met het bijten/klemmen/knarsen opvangen. Alleen boven trouwens.
Ik kan niet zo 1 2 3 het materiaal vinden maar het is inderdaad zacht. Ook aangemeten door m’n tandarts. Zo’n zachte lijkt me dan meer meegeven dan een harde en dus minder snel stuk te gaan. Maar jouw tandarts zal het vast beter weten dan ik
Heb je wel eens Botox in je masseter overwogen? Ik ken iemand die heel erg knarste en daar enorme hoofdpijn van had, is een heel ander mens geworden na Botox, zij vindt het een wondermiddel. Zij had ook enorme masseterhypertrofie, die is nu helemaal weg.