Ik word echt gek van dat gehoest. Heb er nu al meer dan een week last van en alles doet pijn… laat m’n vriend straks toch maar een hoestdrank halen.
Ik zou er toch even naar laten kijken. Je wilt die toestand niet verergeren
Ja heb wel gebeld met de huisarts maar die gaf aan dat het geen zin heeft een foto te maken omdat ze er toch niets mee doen, gekneust of gebroken. Mag maandag terugbellen en eventueel langskomen als het dan nog niet verminderd is qua pijn en dan tapen ze het zei ze?
Ja of als ik meerdere artikelen bestel bij dezelfde webshop en het wordt dan in 2 of zelfs 3 pakketten geleverd. Terwijl 9/10 keer ik het helemaal prima had gevonden als ze alles pas verzonden hadden wanneer het laatste artikel beschikbaar is.
Ik ben gister naar een studentenborrel geweest en daarna nog naar een afterparty in een studentenhuis (wow lang niet geweest maar smérig). Was om 03:00 thuis en moest vanochtend weer om 09;00 werken heb nu echt een mega inkakmoment maar verder was het het helemaal waard
Ik ga vanavond chicken and waffles maken met mn hysterische dolfijnen wafel ijzer. Zin in
M’n vriend is een cadeau voor m’n verjaardag aan het uitzoeken en blijkbaar kleding, want hij vroeg net m’n maat en nu stuurt ie: kun je aangeven welke kleuren je jezelf echt niet mooi vindt staan? Of juist voorkeuren?
Ik:
Ik ben herfst.
Hahaha hij weet volgens mij echt niet wat ie hier nu weer mee aan moet. Succes!
Dat belooft wat
Volgens mij is het begonnen: de korst laat los na mn lisexcisie. Nu is het net alsof ik menstrueer. Volgens internet lig ik op schema. Vandaag dag 5. Maar ben er nu alweer klaar mee. Bluh!
Ik was net bij flink aan het werk en iemand heeft mijn oplader gestolen dus ik was nogal chagrijnig en ik wilde nog gaan sporten dus ik ging snel weg. Sta ik in de apple store voor een nieuwe lader heb ik die rugzak nog aan Ik vind het echt ongemakkelijk om terug te gaan dus ik neem aan bij mijn volgende dienst wel gewoon weer mee
De kat zit al de hele middag gore ruften te laten. Wat is ze ook een asshole
Ik zit nu in de fase dat wanneer ik weer een hoestbui heb ik of aan het kokhalzen en/of overgeven kom door de hevigheid of ik zeik mezelf onder… kan dit nu eens klaar zijn?
Nou ben ik heel benieuwd naar de lamp
Leve de Viandel:ok_hand:t2:
Wtf, Tanja Nijmeijer is blijkbaar vanavond bij Jinek, haar eerste Nederlandse interview ooit. Vind haar altijd zo fascinerend
In real life of via videobellen? Las vandaag namelijk nog onderstaand artikel waarin staat dat ze als ze naar NL komt het risico loopt om uitgeleverd te worden
Oh misschien omdat het een premium artikel is? (al heb ik 'm gewoon gratis/zonder abo kunnen lezen, volgens mij kun je er een paar per maand lezen)
Rond 2000 ook gehad vond het wel handig met enorm chunky spicegirl schoenen.
Ik ben zo moe, ga nu al slapen (alweer ). 21:10. Mooie tijd.
En ik wens dat als ik morgen wakker word, dat corona niet meer bestaat. Ben deze gekke shit echt helemaal beu.