Wat je even kwijt wil #56

https://www.ad.nl/buitenland/ex-guerrillastrijder-tanja-nijmeijer-bommen-ideologie-en-condooms-met-amaretto-geur~a0faaced/

1 like

Kan hem nu wel lezen inderdaad :blush: thnx

3 likes

Oh interessant, wist ik niet! Zal dan vast videobellen zijn

Ik vind kunst langs de snelweg er meestal niet uitzien maar nu ben ik toch in een wikipedia rabbit hole over zulke kunst beland en ik kom net iets tegen wat ik echt geweldig vind dus ik deel het even voor de liefhebber: Landingsbaan voor Buitenaardse Culturen - Wikipedia

also ā€˜De hoofdletter U slaat niet alleen op de term UFO maar heeft volgens de kunstenaar ook te maken met beleefdheid’ :joy:

9 likes

Ik heb vanmiddag mijn verhemelte verbrand aan een bitterbal en nu zit er een hele bult. Zo pijnlijk :confounded:

Na een rondje Vinted ben ik wel genezen van mijn drang! En ik word als het goed is over drie dagen ongesteld, wat me altijd heel zenuwachtig materialistisch maakt, dus gelukkig heb ik me in kunnen houden.
Ik heb op Vinted wel een heel interessant exemplaar gevonden. De verkoopster heeft nog 0 reviews en de foto’s zien er niet te goed uit (geen aanfoto’s, donker, geen natuurlijk licht), maar de laarzen zijn echt leer, van een goed merk, lijken in perfecte staat en staan te koop voor 8 euro, zonder verzendkosten.
Ik heb een berichtje gestuurd om te vragen of ze tot op/over de knie komen en als dat het geval is, koop ik ze. :sunglasses:
Ik ben me echt aan het inhouden om ze niet gewoon gelijk te kopen, want bang dat ze er morgen niet meer zijn, maar ik wil mijn nervositeit geen gehoor geven!!! Laarzen met onder de knie vind ik mezelf echt heel heel lelijk staan, dus zouden ook geen 8 euro waard zijn.

1 like

ā€œDeze weg loopt onder de A27 door (wat een landing lastig kan maken).ā€ :joy:

3 likes

Ik ben echt chagrijnig. Een paar dagen terug heb ik op mijn kamer gerookt, wat vies was. Eergisteren rook ik het nog heel sterk, dus heb ik met mijn raam open gewerkt. Nu ben ik verkouden en zit mijn neus zo verstopt dat ik niet kan slapen. 🄲🄲🄲 Ik heb me laten testen en ik ben opgelucht dat het geen Corona is, maar des te meer voel ik me heel dom dat ik mijn kamer eerst een stinkhok heb gemaakt en toen een toendra terwijl ik weet dat ik als een reptiel constant door warmte moet worden omringd.

1 like

Ik ben met mijn net gezelfbruinde gezicht tegen het gezicht van mn baby in slaap gevallen :woozy_face:

Als het maar niet zoiets word

34 likes

Mijn menstruatie heeft er gewoon voor gezorgd dat ik geslapen heb van 21:00-4:30h. En toen was ie nog niet eens begonnen maar ik ben zojuist ontwaakt en ik denk al te kunnen voelen hoelaat het is, ben vermoedelijk helemaal doorgelekt :sob: Echt fml, mijn app voorspelde pas dat ie over 2 dagen zou komen. Lig op mijn elektrische deken, onder een zwaartedeken en daarboven nog een dekbed. Vooral zorgen om mijn elektrische deken, maar de rest was je ook niet zo eenvoudig. :triumph: Ik ga de schade maar eens opmaken.

Ohnee wat kut! Soms voelt het bij mij ook zo en dan zitten er drie druppels in mijn broek, hoop dat het bij jou ook mee valt

Echt fijn dat ik tegenwoordig standaard om 6u wakker word om te plassen. :older_woman:t2:

2 likes

Ik ging gisteren papier weggooien, een kaart posten en boodschappen doen. Ik gooi het papier weg, doe boodschappen, kom thuis en bedenk dat ik die kaart niet gepost heb, maar hij zit ook niet in mijn tas. Ik denk dat hij in de winkel ligt. Het was echt een mooie kaart en ik had er een hele lange tekst op geschreven dus ik hoop dat hij daar gevonden is. Of dat iemand hem gepost heeft!

1 like

Eerst snij ik in mijn ene duim. Nu komt mijn andere duim tussen de deur. Ik voelde hem ertussen en toen error en deed de deur meer dicht.
Nu heb ik twee zere duimen. :pensive:

Ik werd wakker met een allergische reactie rond mijn muil. HOE DAN?

2 likes

Zo jammer af en toe dat ik elke dag rond half 8 op moet voor de kat met diabetes, ook in het weekend. Extra vervelend als je daarna niet meer kan slapen :thumbsup: :yawning_face:

Ik woon vlakbij een school en soms zijn die kinderen zo teringluid in de ochtend dat ik echt zin heb om stiekem eieren of tomaten naar ze te gooien.

21 likes

Gisteravond ging ik van mijn oude huis naar mijn nieuwe huis en ik had precies hetzelfde gevoel als toen ik van mijn nieuwe naar mijn oude ging: Het is allebei mijn huis niet maar toch weer wel. En dan nu heb ik er een avondje gespendeerd en rustig opgestaan etc en dan is alles weer prima? Was ook weer heel even de weg kwijt in mijn hoofd met lopen in het centrum, echt raar. Maar goed, alles weer overleefd.

De 13de gaat de verhuizing echt plaats vinden en ben nu beetje bezig met meten en tape of alles past. :joy:

24 likes

Eens in de zoveel tijd ga ik weer allemaal dingen lezen over de tabaksindustrie en hun lobby en dan vreet ik mezelf helemaal op. Ik word dan gewoon echt gek van frustratie hoe dit mogelijk is dat mensen dit doen. Hoe kan je zo verdorven zijn dat je een bedrijf runt dat er op uit is mensen dood te maken? En nu lees ik dit nos bericht weer vanochtend en opzich zou dit me dan niet moeten verbazen maar toch ben ik dan echt gelijk weer woedend.

7 likes

Ik draag geen skinny jeans meer dus broeken zijn of helemaal wijd vanaf de kont al of vanaf de knieƫn ongeveer als ze flared zijn. Maar ik vind die broeken dus echt koud buiten want er waait allemaal wind onder die pijpen :weary:. Vet kut.

5 likes

Ik doe er altijd een legging onder dat soort broeken, maar mijn broeken zijn vaak iets aan de grote kant (ze zakken niet af, omdat ze aan mijn bovenbenen blijven plakken)

1 like