Ja zat ik ook over na te denken, maar denk dat het fan te krab wordt misschien knee high socks ofzo
Wel recht in hun gezicht hĆØ zodat het tomatensap van hun gezicht afdruipt en alle omstanders gaan applaudisseren
Ik vlieg morgen een weekje naar Italiƫ en daar is het 16-17 graden en zonnig het grootste deel van de week en een paar dagen wat regen. En ik weet gewoon niet wat voor jas ik aan moet, want hier is het tyfuskoud en ik moet dus ook gewoon naar het vliegveld toe, maar ik wil daar niet met mijn winterjas zeulen. Echte problemen dit.
Dikke trui? Ik ging in het voorjaar vaak een paar weken naar Aziƫ en had dan hetzelfde probleem. Daar hartstikke warm en hier sneeuw. Ik deed dan naar/van het vliegveld in Nederland een dikke trui aan met daaroverheen een opvouwbare (regen)jas en een dunne sjaal om. Ter plekke komt een trui, dunne jas of dunne sjaal altijd wel van pas!
De man van de koffietent waar ik 3 x per week kom, vind ik een hottie. Zou willen dat hij me op een date vraagt maar zelf durf ik het niet te vragen (echt niet), dus ik plaats het maar hier om het te manifesteren
Ja dat is wel slim. Ik heb een fluffy vest dat best warm is, maar ook weer niet omdat het er dwars doorheen waait als het echt koud is. Maar als ik daar mijn regenjas over aan doe moet het warm genoeg zijn.
Wow ik krijg ineens een soort flashback dat ik vroeger altijd van die kniehoge sokken droeg. Laatst had ik inderdaad met kouder weer ook een flared broek aan op de fiets maar ik vond het echt koud aan mān benen door die wind en ik kon me dat probleem van vroeger helemaal niet herinneren, maar waarschijnlijk had ik er toen geen last van door die hoge sokken.
āHi, mag ik een cappuccino en je telefoonnummer?ā
Ik had pas na 3 weken in mijn āeigen huisā het gevoel dat ik er woonde en ik was gisteren enkele uren in het ouderlijk huis en had echt het gevoel alsof ik zomaar ergens naar binnen was gegaan en pas enkele uren later voelde dat een beetje vertrouwd.
Ik ben echt toe aan weekend en de update van Animal Crossing en meer kunnen NaNoWrimo-en (binnen een maand een roman schrijven).
neeee, er staan altijd zoveel mensen voor en achter de bar. Ik wil geen publieke aanzoek doen
UNIVERSUM HELP
Die allergie uitslag is nu pas weg. Allergisch zijn is stom š„²
De ac update is er al echt chill een dag eerder!
En ja ik denk ook dat het een kwestie van wennen is!
@Clancy ik pas na 1.5 maand. Ik vond de eerste weken echt heftig, helemaal als je eerst met iemand samenwoont (in mijn geval nog bij ouders). Dat het stil is in huis en alles nog niet zān plek heeft gevonden. Dus geef jezelf de tijd om aan de nieuwe situatie te wennen, het zal echt niet meteen rozengeur en maneschijn zijn maar het valt uiteindelijk allemaal op zān plek.
Ik heb een pakketje besteld die door PostNL bij een winkel afgeleverd wordt maar wat een gedoe. Zou eergisteren aankomen, toen gister maar weer niet gehaald en nu krijg ik geen nieuwe bezorgtijd meer te zien. Ik wil gewoon mijn teddy jas want het is koud
Leuk dat je ook meedoet met NaNo
Wat fijn dat niemand me heeft verteld dat we in eigen kleding werken ipv werkkleding. Ben nu de enige zonder. Top dit
Ik zei tegen mn mogelijke psycholoog bij intake dat ik op een forum zit. En toen ging ik mega geheimzinnig doen want ik wilde dat helemaal niet vertellen. Ik heb jullie nu soort viva forum genoemd zonder viva vrouwen
Sinds 2007 soms wel en soms niet. Krijg ik nu veteranenkorting? Heb alleen nog 2 dagen in te halen. Schijnbaar zetten mensen tegenwoordig zelf een schrijfdoel?
Haha dit komt zo vaak terug op het forum, balen dat ik de originele post nooit heb meegekregen.
In november niet hoor. Dan is 50.000 woorden de norm En wow, al bijna net zo lang als ik! (2005)