Wat je even kwijt wil #56

Heb ik ook zo vaak gedaan :joy:

2 likes

Als hij je koffie geeft geef je hem een briefje met je nummer hahaha.

Mja als hij niks laat horen ben je je koffiehaalspot kwijt.

1 like

Hoezo? Of is het een grapje? Het ergste wat kan gebeuren is dat hij nee zegt @Koekelaar, je kan het!!!

2 likes

Ja dat is ook zo ja hahaha dacht mss is het dan awkward maar gewoon schijt hebben eigenlijk

3 likes

Hahaha omgekeerd heb ik dit ook vaak als een cliënt zegt steun te halen uit een online community, ben dan heel benieuwd of het dit forum is! Maar meestal bedoelen ze gelukkig vaak faceboekgroepen :sweat_smile:

3 likes

Koffietentvent 2.0! :muscle:

4 likes

@Luzarl aaah dankje, ik vind het zo eng maar moet misschien wat moed verzamelen en doen!

De stakes zijn niet zo hoog want over vijf weken kom ik daar niet meer zo vaak langs omdat ik ga verhuizen.

Oke mensen, ik ga een game plan maken

25 likes

Uch ik ben net door de wasstraat geweest (zo’n rolband) en nu krijg ik een van mijn spiegels niet meer correct afgesteld. Had al een afspraak staan voor de apk, denk dat ik het bij het ophalen pas aankaart. Anders weten ze meteen dat ze me een financiële loer uit kunnen draaien :sweat_smile:

Ik heb alwéér een blaasontsteking. Gelukkig nog een kuur ervoor liggen die ik had gekregen voor m’n vakantie maar niet nodig was, maar wat een kut gevoel weer :cry:

Plottwist de psycholoog zit ook op dit forum.

15 likes
  • schreeuwt *
8 likes

Je scriptie schrijven met meezingers zoals Het regent zonnestralen op is misschien niet handig maar wel gezellig :partying_face:

3 likes

Update: de kaart lag bij de servicebalie! Ik heb hem meteen gepost.

24 likes

Zolang de liedteksten niet in je scriptie komen, zie ik geen probleem. En anders, je bron vermelden

1 like

Top, op 5 plekken natte plekken op muren en plafond (komt van het dak) en op plek 6 komen de druppels naar beneden. Loodgieter zou officieel pas halverwege volgende week komen, maar ik ga morgen bellen dat ze maar eerder moeten komen (en waarschijnlijk kunnen ze nog niets oplossen dan, ze komen alleen kijken). :confounded: Krijg ze nu niet meer te pakken helaas. Ik begon met 2 plekken zondag, zijn inmiddels dus 4 bijgekomen. :frowning: En vorig jaar was het op 2 van die plekken nu ook al raak.

1 like

Acda, T., De Munnik P. (2013). Het regent zonnestralen. Geraadpleegd van Acda & De Munnik - Het Regent Zonnestralen songtekst | Songteksten.nl - Your Lyrics Source

17 likes

Ja ik zit echt te stuiteren bij alles wat ik doe dezer dagen haha, voel me echt gevleid :exploding_head: Mm ik weet ook niet zo goed hoe het verder gaat, ik ben nu bij 2 labels aan het aftasten wat hun interesse precies inhoudt, ze zijn nog niet heel concreet. En ik moet dan ook een keuze gaan maken natuurlijk als het allemaal uitwerkt. Maar hoe het ook loopt, ik ben hier al zoooo gelukkig mee, dat deze mensen het uberhaupt mooi vinden

@Marsepein @PaigeMichalchuk haha ja ik kende hem dus helemaal niet, maar ik ken iemand die bij zijn label zit en had gewoon ongegeneerd “Hi Frank!! Ik ken je label door die en blablabla” gemaild en toen zei mijn beste vriendin ineens WOW FRANK, ik ben al jaren groot fan van hem. Haha ik ben zijn muziek maar eens gaan ontdekken dezer dagen

9 likes

I feel you :cry: Hier de tweede lekkage in twee weken (twee keer boven ons bed lol, zit nu een hele gore vlek in m’n matras). Loodgieters zijn vanochtend verder het dak op geweest voor een noodoplossing en kwamen nu tot de conclusie dat het dak helemaal vervangen moet worden :thumbsup:

Dat is ook echt klote! Hier is de lekkage ook deels bij mijn bed en bij de voordeur (dus kan niet naar buiten zonder die emmers om te gooien :cry:). Hier is het dak in 2019/2020 vervangen, maar niet goed waarschijnlijk.

Ohh wat kut! Maar daar mag je toch wel even mee terug naar de mensen die dat dak gedaan hebben zou ik zeggen? Ik huur dus de beheerder regelt godzijdank alles, lijkt me vreselijk om daar zelf mee te moeten dealen allemaal

2 likes