Iemand net: ‘hoe weet u wat gymshark is?’
Ik: ‘dankzij het internet’ maar eigenlijk dankzij FF
Nog voordat Markie met zijn imposante bast in de media ermee liep.
Ja, ik huur ook gelukkig, dus ook niet mijn probleem. Ik woonde hier verder ook niet toen het dak gedaan is.
Ah oke dat scheelt, lekker door de huurbaas op laten lossen dan. Maar tot die tijd wel kut dat jij ermee zit ):
Ja, behoorlijk. Als het alleen nog vlekken waren, was het vervelend, maar te doen. Maar die druppels erbij vind ik niet chill. Mag wel een half plafond en 3 muren later gaan verven. Het is vorig jaar al 2 keer geverfd
De moeheid is sinds afgelopen week echt toe geslagen. Sinds mijn laatste gesprek bij de psych heb ik pas geaccepteerd dat ik een burnout heb en vecht ik er niet meer tegen.
Elke dag moet ik zo veel bij slapen, nu ook weer van 3 tot 5.
Ik ben vandaag wel naar het bos geweest en had een lunch met mijn manager (die met 1 uur verkort was, want ik was te moe om na te tafelen). Voel me gewoon meh en over 3 weken heb ik ook mijn operatie en vindt het helemaal eng.
Ah dat bespoedigt de behandeling alleen maar, hoeft ze/hij niet alles meer uit te vragen
Dit was een student van 18 I guess. Maar sommige studenten zijn ook heel slecht in inschatten, bijvoorbeeld leeftijd, hobby’s etc. en iemand dacht dat ik 3 kinderen zou hebben. Maar brugpiepers 2 jaar geleden waren het toppunt. Dat ik alleen maar van Nederlandse muziek zou houden.
Yoghurt bakje voor een deel in mijn tas opengegaan :’( gelukkig is mijn laptop veilig, maar ughhh
Misschien oud nieuws, maar ik kom er net achter dat grote delen van het Ellegirl forum terug te lezen zijn via The Way Back machine.
https://web.archive.org/web/20050715000000*/http://forum.ellegirl.nl/
Dit is een van de eerste screenshots in 2005.
Ik had vandaag een voorinspectie voor m’n opgezegde huurhuis. En ik was een beetje huiverig dat ik nog heel veel moest doen (alles witten ofzo weet je wel)
Maar er kwam zo’n hele aardige man die heeeel enthousiast was en allemaal complimenten gaf over m’n inrichting en verhalen vertelde over z’n eigen inrichting. En er hoeft nagenoeg niks te gebeuren, echt heel chill.
Haha oh ik mis deze topictitels ‘ik kan haar wel slaan!!!’
Wat is het ontpreutsing topic haha
En waarom heeft het vijf sterren
Dus dit is het beruchte bloemetjesforum? Ik kom er dus nu achter dat ik daar ook op zat die bloemetjes achtergrond heeft destijds echt 0,0 indruk op mij gemaakt. Ik had alleen oog voor het roze
Ben moe en wil naar bed. Maar ik moet wachten tot de pizza is bezorgd en even wat gegeten heb. Stom gedoe
Wil het risico van pizzasaus op mijn dekbed niet nemen. Hoe vermoeider ik ben hoe slordiger ik eet
Beter check je de laatste week in 2018 en of er toevallig nog juicy biechten online zijn blijven staan in dat allerlaatste biechttopic. “Want hierna verdwijnt het toch van het internet.”
Vooral beschuitkruimels
Van hoe lang geleden is die originele post eigenlijk? Is dat jaren geleden? Lees nu 1,5 jaar mee
Want ik snap nu wel alle verwijzingen hier en daar maar vraag me af of ik het “Original moment” heb meegekregen
Niet lang geleden want het was rond het begin van corona. Die persoon had ook een nieuw account aangemaakt met niet veel post en toen alles verwijderd.