Handdoek neerleggen!
Wow, ik zit nu die biechten terug te lezen en ik zie nu pas dat ik in 2018 onder mijn vorige nick was getagt in dat topic omdat we toen een leuke forummeet hadden in een wallen-themed escape room haha. Ben benieuwd of die andere forummers hier nu nog steeds zitten. Ik ben ‘ZE HEET GEEN NAOMI!!! ’ if that makes sense haha
Heb al gegeten. Netjes aan tafel en steunend op mijn arm. Wil nu naar bed, maar dan ben ik om 4 uur wakker
Hahahaha dit zegt mij iets maar ik weet niet wat :o ik was sws niet op die meeting hoor maar dit was iets met ninetales toch ofzo??
Ik ben er nog!
Er was iemand die had gepost dat ze het zo irritant vond dat mensen haar kind Naomi noemden terwijl ze Nomi heette. En toen reageerde daar iemand op met: maar Naomi is toch niet zo’n gekke naam. En toen kwam de reactie: maar ze heet geen Naomi!!! En mijn forumnaam leek op Nomi/Naomi dus werd met mij geassocieerd. Was er zelf niet eens bij betrokken haha
Wie? Die vrouw op die screenshot?
Dit was echt geweldig! Tranen over mijn wangen.
Omg nu weet ik wie je bent hahaha
Volgens mij was ik dat, al weet ik het niet meer zeker hahaha
Hahaha ah jammer ik probeer alles bij te lezen maar soms mist er een pagina. Zoveel meiden waar ik tegen op keek, ben echt benieuwd waar iedereen nu is
En ik ben de enige op mn yogales en dat vind ik echt vettt ongemakkelijk
Reddit Secret Santa is dit jaar voor het laatst. Toch nog maar een keer meedoen.
Huh waarom voor het laatst? Ben wel nieuwsgierig of meer mensen van hier daaraan meegedaan hebben en wat hun ervaring was.
Er komt zo een man van marktplaats een bank ophalen en m’n vriend is nog niet thuis van werk en nu ben ik echt zenuwachtig of het niet één of andere gek is. Rest in peace voor mezelf alvast als ik hierna nooit meer post
“We made the difficult decision to shut down Reddit Gifts and put more focus on enhancing the user experience on Reddit - this includes investing in the foundation of our platform and moderator tools, making it more accessible for people around the world and evolving how people engage with one another”.
Aka het brengt te weinig geld in het laadje en verreist te veel aandacht terwijl veel mensen blijven hangen o.a. door Secret Santa.
Mijn ervaringen zijn voor 75% positief. Een keer viel het tegen (en dat was de enige keer dat ik ook niet de gebruikersnaam mocht weten). Ik kreeg toen een vaag sjaalding.
Vraag even een buurman/vrouw erbij. Heb ik ook wel eens gedaan.