Wat je even kwijt wil #56

Dat zal vast lekker slapen vannacht! :relaxed:

2 likes

Een man heeft vandaag foto’s van mijn kruis gemaakt terwijl ik schuin tegenover hem in de metro zat en ik onbewust een beetje wijdbeens zat? En ik had dus een rokje met panty aan dus hij kon naar binnenkijken. Gadver de gadver wat zijn sommige mannen vies.
Een vrouw die vlakbij hem stond kwam naar mij toe om het te zeggen. We hebben hem er daarna nog op aangesproken zodat ie de foto’s zou verwijderen. Hij ontkende maar begon daarna wel te praten over dat ik niet zo kan zitten als vrouw zijnde. En de eerstvolgende halte stapte hij uit.
Ik was redelijk rustig eronder maar ben achteraf gezien wel echt boos en vind het een naar idee dat hij die foto’s nog heeft.

12 likes

Taki’s (die hete chips) geproefd en ik snap de hype niet.

2 likes

Vriend voor het feest: ik ga niet te veel drinken en ik ben een verantwoordelijke gastheer.

Tijdens het feest: in bed liggen want dronken.

Nadat gasten vertrokken zijn: keuze maken of diarree op de wc en op de grond kotsen. Of in de wc kotsen en op de grond kakken.

Gelukkig heeft hij in de haast optie 1 gekozen. En heeft hij desondanks hij echt op een andere planeet is het direct opgeruimd.

14 likes

Oh zo’n leuk feestje gehad, heerlijk 4 uur lang gedanst en meegezongen, heerlijk! Iedereen was zo dankbaar dat er een feestje was ook, ik vond zelf ook alles goed: geduw, bier over me heen, alles is oke. Jammer dat er een onbekende dame op de groepsfoto staat, haha ook wel grappig.

11 likes

Vanavond naar een theatervoorstelling geweest met vriendinnen en ik kan maar niet wennen aan dat die 1.5 meter niet meer hoeft in zo’n zaal bijv. Mag van mij gauw weer terug…

4 likes

Het is bijna persconferentie dus dan zal het wel weer terugkomen, gezien de ontwikkelingen

1 like

Ik word net wakker uit een nare droom en het is 02:18u en ik weet gewoon niet of de klok al achteruit is gegaan of niet - hoeveel uur heb ik nog om bij te komen??

Ik heb het zelfde! Is de klok nou al verzet of niet?

1 like

@Marijn Hij is al verzet

2 likes

Dankjewel!!

3 likes

Leuk die klok verzetting maar 05:00 is iets teveel van het goede

4 likes

Heel herkenbaar. Ga pas om 9 uur sporten en zit al sinds 5 uur op de bank… de tijd gaat zo traag… :joy:

Oprecht ook gewoon! Heb mijn rondje internet wel weer gehad :joy:
(Behalve tiktok maar dan is er opeens twee uur voorbij uit het niets)

Zo naar! :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face: Ik heb jaren geleden in de trein naast een man gezeten die dit ook deed bij het meisje dat tegenover hem zat. En heb nog altijd zo’n spijt dat ik hem niet durfde aan te spreken/uit te schelden.

1 like

Een van onze brandalarmen is bijna leeg. Werk wakker van een piepje.

1 like

Wtf! Heb je nagedacht over een melding maken bij de politie? Ze kunnen er misschien niet direct veel mee, maar als het een man is die het vaker doet misschien wel?

4 likes

Net echt vol met een broodmes (met van die flinke kartels) in m’n vinger gesneden toen ik een krentenbol doorsneed :-1: Flinke snee die maar blijft bloeien, wat irritant zeg.

Maar, ff belangrijker, hij heeft dus geen snottie meer?

9 likes

Ik wilde uitslapen maar ik ben weer lekker vroeg wakker :sob:

1 like