Ik heb zo een heerlijke chill ochtend; uitgeslapen, uitgebreid gedoucht met allemaal scrubs, daarna haarmaskers en gezichtmasker.
En nu in mijn ultieme chill outfit op mijn date wachten en we gaan de hele dag alleen maar lekker eten en chillen
Ik heb zo een heerlijke chill ochtend; uitgeslapen, uitgebreid gedoucht met allemaal scrubs, daarna haarmaskers en gezichtmasker.
En nu in mijn ultieme chill outfit op mijn date wachten en we gaan de hele dag alleen maar lekker eten en chillen
Er was net een anti abortus reclame op npo1, in kader van de week van het leven. Ik schrik daar echt van eigenlijk. Ik word echt verdrietig ook bij berichten bij abortusklinieken etc
Ik had bij H&M en Zara besteld. Het Zara pakket kwam met DHL (die natuurlijk weer bedacht hadden dat ik niet thuis was en het bij een pakketpunt hebben afgeleverd, liars), de H&M had het opgesplitst in twee waarvan een dienst Budbee was, nou die is best chill wel. Maar nu is de andere helft net binnengekomen en ik wil wat terugsturen, is het door Hermes geleverd.
I dont know her???
Ik zoek op Google naar waar ik dat kan afgeven en wordt serieus niks wijzer 🥲 wat een ellende.
Ik word geeeeek.
Ik zit ineens in mijn hoofd. Er is een nummer met een Coldplay achtige sound ( of hij is van CP maar ik kan hem niet vinden), die is van ik denk een jaar of 3-4 geleden. En dan worden er allemaal ik dacht vrouwen/ historische mensen, benoemd die een droom / doel hadden en die waar maakten ( volgens mij). Kom er gewoon niet op welk nummer.
Bij h&m kun je toch gewoon een retouretiket aanvragen van PostNL/dhl
Dat het door een dienst is afgeleverd betekent toch niet per se dat je het daarmee ook retour moet sturen? H&m heeft volgens mij gewoon standaardretourbeleid via postnl. Of in de winkel retourneren anders?
Dit had ik ook echt zo irritant, maar die budbee is echt superchill! wou dat alles daarmee kwam.
NPO1? Dat dit mag
Oh echt??? Ik ga meteen kijken, dat wist ik niet!
Ik ga zo naar de intratuin en ga expres wat later omdat ik hoop dat de oliebollen kraam open is die daar staat.
Ik hoef daar alleen wat op te halen maar ga eigenlijk voor de oliebol.
Zo dom ik ben op weg naar de klimaatmars maar ik dacht dat ik nog een uur had, kan ik niet meer blamen op wintertijd gewoon suf
Ik zou soms echt zo graag willen dat ik mijn gevoelens en gedachtes uit kon zetten. Ik wil niet verdrietig zijn of teleurstelling voelen. Ik hoef me ook niet zielsgelukkig te voelen of alleen maar blij, maar gewoon een beetje neutraal met af en toe een positief gevoel is genoeg voor mij.
Jaaaaa! Omg Dankje!!!
Pina pina colada oh oh oh lambada oh oh oh
Bij Budbee kon je zelfs zien wie de bezorger was en waar ie ergens was. Echt handig!
I knoww en hij was ook nog heel knap!
Bonus!
Vanavond een borrel + diner met allemaal mensen die ik niet ken (weinig mensen kennen elkaar, we zijn allemaal nieuw) voor mn nieuwe werk en heb hier ZO geen zin zin, zo awkward sociale modus moet nog ff worden ingeschakeld geloof ik
Was de voorstelling al geweest of moet die nog opgevoerd worden? Ben wel benieuwd of je de voorstelling hebt kunnen zien