Wat vervelend dat je je zo voelt. Is er iets wat je kunt doen waardoor je je weer beter voelt, bij mij helpt rondje wandelen bijv wel.
Herkenbaar! Gelukkig is meestal het eerste uurtje ongemakkelijk en daarna komt iedereen een beetje los
Omg ik had dus echt even helemaal gemist dat er weer mondkapjesplicht is?? Schaam me dood haha. Ik heb zelfs de persconferentie gezien maar ik dacht dat ze er nog over zouden nadenken. Ik stond net in de winkel en vond het al sympathiek dat het personeel weer mondkapjes droeg. Maar iedereen droeg mondkapjes, dus ik ging het toch maar even opzoeken. Gelukkig heb ik er altijd een bij me.
Haha bedankt hiervoor hoor, duimen dat deze morgenochtend k3 weet te verdringen
@Bakkes dit helpt niet!!!
Mijn vriend was helemaal blij dat de tijd op de oven weer klopte omdat de klok een uur terug ging. 3x raden wie deze net weer een uurtje vooruit heeft gezet.
Zvd of Tutti toevallig?
Kort geleden plaatste ik iets over dat ik 20-30u per week werk naast mān studie en het heel zwaar vond maar vast niet overspannen zou raken hoor want ik vind het heel leuk!! Nou ja zelfs drie diplomaās in psychologie later heb ik alsnog geen zelf kennis want ondertussen heb ik drie keer moeten huilen over extra werk uren, mensen die langs komen zondag, en dat ik rijles heb gelukkig is 't nog maar een paar weken lol
Jaaaaa! Leuk, misschien zie ik je nog!
Ik ben bij de kapper en niemand heeft mondkapjes op qua klanten? Wtf
Wel leuk dat ze dat organiseren? Op een zaterdag ook, sociaal doen kost mij nu ook veel moeite
Borende buren, precies wat ik nodig had vandaag
Ja al zijn broertjes en zusjes zijn ook al overleden aan hcm en door hcm krijgen ze last van bloedproppen dus waarschijnlijk was het dat ook gisteravond. We moeten indd een echo laten maken om het zeker te weten.
Is echt een sphynxen kwaal helaas⦠heel verdrietig want ze zijn zo lief en leuk als huisdier. Was echt afschuwelijk gisteravond. Maar nu loopt ie weer rond alsof er niks aan de hand was
Er heerst buikgriep overal en nergens en voel me nu echt zoān hypochonder. Ik heb vanavond wat leuks op de planning maar mijn hoofd denkt zichzelf nu ziek ofzo. Bloed irritant.
Ik heb een figet infinity cube en het maakt me zo hyper blij maar ook zo rustig.
Omg Pussy Deluxe
Ik ruik weer iets!! Ik zag al helemaal drama voor me dat ik maanden niet kon ruiken door corona maar er komt weer wat door!!
Ik ben de mondkapjes ook niet meer zo gewend. Stapte uit de winkel en op de fiets had ik hem nog op haha. Wel lekker warm
Ik ben zooooo teeeeering brak al de hele dag
Ik zit nu al 1,5 uur met verf in mn haar en ze heeft al pauze gehad en knipt nu een ander. Mijn haar moet nog uitgespoeld, droog en toner en de zaak sluit over 45 min Ik ben in staat om op te staan en om het zelf uit te spoelen, de warmte lamp is ook al een half uur geleden uitgegaan omdat het inwerken al lang klaar is
Ik was gisteravond āuitā en het was echt super super druk in N. Overal rijen. Have funnnn!!!