Wat je even kwijt wil #56

Ik ben de laatste tijd af en toe ineens heel misselijk tijdens het trainen. Zegt mijn pt als je een EMB bloedtest laat doen kan ik je beter helpen. Of wel dure supplementen aansmeren die ik niet nodig heb. Als ik wil weten als ik wat mankeer ga ik wel naar de huisarts.

1 like

Wauw, los van dat je pt het als optie geeft dus ook gewoon als eerste optie, boven de huisarts. Walgelijk. Zou echt een reden voor mij zijn om direct met diegene te stoppen.

8 likes

Pussy Deluxe past in het rijtje Lady Phone en Vogue deodorant en bowling tas. :joy:

8 likes

Ze bieden de EMB test zelf aan :sob: veel hebben al een EMB test laten doen en slikken nu een rits aan supplementen. Mogen ineens geen gluten meer enz. Vind de sportschool zelf heel fijn, heb alleen niets met die onzin. En dat weet ze ook.

Ah dat is heel erg vervelend, dan komt t vaak nog harder aan. Hopelijk vind je snel rust!

Ik ben weer eens op het punt dat ik wat dingen wilde opruimen, mijn halve huis overhoop heb getrokken en nu denk ā€œmeh ik heb geen zin meer, ik ga in bed liggenā€ :upside_down_face:

14 likes

Ging net een hotdog halen bij de Hema en er lagen nog allemaal saucijzenbroodjes, worsten, vanalles. En dat meisje gooit het allemaal weg. Ze zei dat dat moet, ze mogen het niet weggeven of zelf meenemen. Dat is toch erg… :worried:

8 likes

Jezus dat kan echt niet. Ook al zou ik zelf niet zo’n test of supplementen van ze afnemen, zou ik me alsnog niet met zulke trainers/sportscholen in willen laten en dat zij geld aan mijn abo en/of trainingssessies verdienen en dus lekker op zoek gaan naar een andere fijne sportschool.

1 like

Dat gebeurt echt overal. Ik heb ook bij de Hema gewerkt en er werden ook mega veel taarten weggegooid.

Bij Starbucks elke dag muffins, broodjes etc. Alleen daar had ik supervisors die het ook zonde vonden en wij namen dan altijd dingen mee in de hoek waar geen camera was. Maar als ze hier achter kwamen werd je sowieso op staande voet ontslagen.

5 likes

@Neusklem Ja deze week ontvangen maar inmiddels ook retour gestuurd. Zalando Lounge doet er idd wat langer over

:sweat_smile: Lekkage wordt nog steeds erger (op de muren), dus maandagochtend meteen om 9 uur aan de telefoon. Ook echt wat ik kan hebben vlak voor een EMDR-sessie :thumbsup: Totaal niet stressvol ofzo. Stukje vakwerk dat dak.

2 likes

Lifehack: je kunt slagroom kloppen met een staafmixer. Kon m’n mixer niet vinden in de verhuisdozen. Was echt in 45 seconden stijfgeklopt ook!

15 likes

Ik zou hiervoor de spoedlijn van je woningvereniging of je verhuurder bellen en niet wachten.

3 likes

Ze zijn al op het dak geweest. Gisteren al. Zowel de loodgieter als de dakdekkers (dingetje met garantie van het dak, dus alleen dat bedrijf mag/kan het maken helaas), maar gister konden ze het waarschijnlijk niet fixen, zeiden ze (Wat dus ook klopt). En hier doen ze helaas niets aan nu.

3 likes

Aah zo…jeetje. hopelijk valt de schade mee wanneer ze kunnen komen!

1 like

Je mag niks meenemen omdat ze dan bang zijn dat er werknemers zijn die 10 minuten voor sluitingstijd nog kaasbroodjes gaan afbakken zodat ze die mee kunnen nemen. Maar als ze je betrappen met een stukje taart of stukje brood in je mond krijg je een officiƫle waarschuwing.

3 likes

Heb voor het eerst in twee weken mijn bril schoongemaakt, wat is de wereld weer HD.

12 likes

Ik zit per ongeluk Kinderen voor Kinderen te kijken op tv en ze rijden in dezelfde soort schoolbus als bij Kinderen voor Kinderen 13. :star_struck: The memories…

9 likes

ah kvk 13 was zo leuk!!

3 likes

Forever m’n favo!

5 likes