Vanavond een feestje, en ik heb er zoveel zin in
Ben de 2e avond op een rij alleen thuis. En denk ineens wowwww in die lockdown zaten we dus echt fulltime op elkaars lip.
Ja echt vreselijk! Toen ik daar werkte ging al het gebak/brood etc naar de varkens. Lijkt me superslecht voor die dieren! Overigens ging het vlees daar niet naartoe ‘wAnT jE gAaT eEn DiEr tOcH GeEn DiEr gEvEN’
Ik vond het wel meevallen, qua consistentie een beetje vergelijkbaar met kant en klare slagroom in een beker. Ik had wel de staafmixer op en neer bewogen om wat extra lucht erin te krijgen.
Senseo koffie is echt goor, bah. Heel zurig ofzo. En dan toch de zetter horen zeggen zulke lekkere koffie. Die leeft echt op een totaal andere planeet
Het was echt lekker rustig in de sportschool vandaag. Love de qr code shenanigans
Vandaag eindelijk de trapkast opgeruimd en opnieuw ingedeeld
Zometeen film kijken in bed, ben ik wel aan toe na zo’n lange werkweek
Die film staat op youtube en kijk ik heel soms nog wel eens. Heerlijke nostalgie!
Mijn buurjongen heeft vrienden thuis en ze zijn aan het mee rappen en er gilt de hele tijd een meisje doorheen. Maar dan bedenk ik wat zij overdag dus van ons moeten horen want ik kan ze letterlijk verstaan dus vind dat ik niet moet zeuren.
(Dus doe ik dat hier tóch, lekker hypocriet)
Ik weet niet of ze meerdere spotjes hebben maar het ging bij deze over het klompje cellen is niet waar en leven begint direct en toen begon ik inderdaad ook te flippen. Mijn vriend schrok zich rot in de keuken.
Maar echt heel erg en inderdaad belangrijke boodschap die je meegeeft. Ik hoop ook echt dat niet teveel mensen die in deze situatie zitten deze reclames meekrijgen.
Ik wil hier ook eigenlijk een klacht over indienen bij npo.
Dankje
Ik heb damn honey idd al bericht gestuurd maar de bovengrondse is ook een goede
Je hoeft m’n puberteit niet zo te beledigen
Omg een officiële waarschuwing? @Luzarl En ik dacht dat mijn manager streng was
Jep toen ik er werkte was dat wel! Maar zij was wel echt heel streng en had totaal geen idee hoe het was op de werkvloer
Neeee mijn lievelings sushi restaurant is gesloten
Het zat bij mij in de straat en ze hadden een heel vegan menu met ook echt innovatieve dingen in plaats van alleen een avocado roll. Ik had juist vaak besteld tijdens de lockdown om ze te supporteren en nu wilde ik net bestellen zijn ze dicht.
Ik moet bijna huilen
Het was echt mijn lievelingseten.
Pfoe ik had allemaal deadlines deze week en moest ondertussen ook allemaal dingen voor mijn scriptie voorbereiden, maar ik ben eindelijk klaar met alles en volgende week heb ik een week vrij en ga ik lekker een paar daagjes weg
Haha waarom?
Ik zocht een maandverbandje dus ik dacht ik kijk even in mn moeders tassen (die hangen nog aan de kapstok), wie weet zit er ergens in een zijvakje nog iets, maar we hebben haar tas eigenlijk nooit opgeruimd. Echt alsof de tijd stil staat, allemaal bonnetjes, kaartjes van het ziekenhuis, labello, zakdoekjes, mondkapjes, pennen. Ik heb een maandverbandje gepakt en de rest teruggestopt. Zo gek!
Ik was de enige die op het station in de trein stapte en er ging ook niemand uit, dus nu voelt het net alsof deze trein voor mij een privestop heeft gemaakt