80% van NL na het ingaan van de wintertijd denk ik
Ik had gister een feestje en had er helemaal zin in maar ik vond het best wel saai
Nee dat is tijdens het overgeven er mee uitgekomen .
Ja? Meteen horrorscenarioās erin
Haha sorry. Bij het lezen/horen van dit soort verhalen voel ik gelijk de pijn weer in mijn vinger Een klein onschuldig sneetje is natuurlijk veel logischer.
Vanmiddag naar mijn nichtje (en mijn broer en zijn vriendin, maar die zijn bijzaak). Het is verbazingwekkend hoe snel dat kind groeit, ze is nog geen jaar en ze is minstens twee keer zo groot
Ik ben de X-Factor-audities van One Direction aan het kijken, because⦠Why not. Lekker cringen om Cheryl in de jury die naar 16-yo Liam zit te lachen en te knipogen, met de achteraf-kennis dat ze 6-7 jaar later met elkaar in bed lagen.
Je kunt er een hechtstrip op plakken. Die trekt de wond dicht. Werkt heel goed bij snijwonden. Als het blijft bloeden moet je er natuurlijk wel even naar laten kijken!
Je vinger omhoog houden werkt ook. En dr iets omheen doen wat ook een beetje op de wond drukt
Dit is echt een goed idee, ik ga dat binnenkort ook eens doen!
Ik vind het album van Suzan en Freek zo chill. Of moet dat in het opbiechttopic
Ik heb echt het gevoel alsof het al 12:19 is
En samen een kindje hebben
Ik ben sinds gisteren ineens helemaal niet lekker en het gaat van misselijk en geen honger / licht in mān hoofd naar ineens verkouden. Vanochtend een test gedaan om te kijken of het mss toch geen Corona is maar wat een gezeik om ziek te zijn. Komt helemaal niet uit en überhaupt is dit gevoel stom.
Ff zeurpost excuus
Zitten mijn broer en zijn vriendin lekker druk te zetten. Je moet dan en dan kom, want anders slaapt ze. Snap ik maar ik moet nog eten en mijn ouders zijn gigantische treuzelaars. Dus doe even rustig en jaag mij niet op
Nee we laten je blokken
Ik heb 2 caviaās en het is heel schattig. Het is alleen niet meer zo schattig als ze te pas en te onpas gaan doen . Wanneer de koelkast opengaat, wanneer er een zakje ritselt etc. Heb verleden keer de kamer moeten verlaten toen ik in een heel serieus telefoongesprek zat, en ik een plastic tasje ergens anders neerlegde
Ik reed net langs dit en ik vind het zo hilarisch Nederlands. Alles is hier zo georganiseerd dat je zelfs georganiseerd off road kunt rijden (want waar kan dat anders). Ik snap sowieso niet wat je met een 4x4 moet in Nederland, tenzij je veel door weilanden rijdt.
Gisteren kwam de alcohol kei hard binnen. Normaliter kan ik best goed tegen alcohol dus dat was wel vreemd.
Besef ik me nu zojuist dat ik gisteren vergeten ben mijn avondeten te eten
Gewoon even een random gedachte: hoe de wereld jou ziet komt dat meer overeen met hoe je jezelf ziet in de spiegel of hoe je jezelf ziet op een foto?