Wat je even kwijt wil #56

Ah bah zo naar!

2 likes

@Fiets ik zou zeker aangifte doen!

3 likes

Ja binnen 15 min ook al door 4 pleisters heen gebloed, dus hou er nu toch maar weer even een theedoek er terug op tot dat minder is :sweat_smile: Liet ook helemaal een bloedspoor na naar de kamer ernaast waar de pleisters liggen ondanks dat ik m’n andere hand eronder hield haha

1 like

Beter een piepje dan brand natuurlijk, maar die piepjes zijn zo kuttttttt. Gaan ook echt door merg en been, vooral ā€˜s nachts.

3 likes

Oke om 9.00 uur klaar wakker, ontbeten en klaar voor de dag. Wie is dit?

2 likes

80% van NL na het ingaan van de wintertijd denk ik :joy:

39 likes

Ik had gister een feestje en had er helemaal zin in maar ik vond het best wel saai :flushed:

2 likes

Nee dat is tijdens het overgeven er mee uitgekomen :joy:.

2 likes

Ja? Meteen horrorscenario’s erin :rofl:

Haha sorry. Bij het lezen/horen van dit soort verhalen voel ik gelijk de pijn weer in mijn vinger :joy: Een klein onschuldig sneetje is natuurlijk veel logischer.

2 likes

Ik wil vandaag naar een cafƩ om te lezen en dat heb ik nog nooit gedaan, vind het thuis moeilijker om me te focussen. Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud haha.

Wilde eigenlijk ook gaan hardlopen maar voel me nog niet fit genoeg, dan maar wandelen.

24 likes

Vanmiddag naar mijn nichtje (en mijn broer en zijn vriendin, maar die zijn bijzaak). Het is verbazingwekkend hoe snel dat kind groeit, ze is nog geen jaar en ze is minstens twee keer zo groot

4 likes

Ik ben de X-Factor-audities van One Direction aan het kijken, because… Why not. Lekker cringen om Cheryl in de jury die naar 16-yo Liam zit te lachen en te knipogen, met de achteraf-kennis dat ze 6-7 jaar later met elkaar in bed lagen. :cold_face:

28 likes

Het is wel een behoorlijke snee en staat half open maar behalve dat het wat pijn doet voelt het niet gek gelukkig! Het is inmiddels minder geworden, hopelijk gaat het steeds minder bloeden en is hechten niet nodig :crossed_fingers:

2 likes

Je kunt er een hechtstrip op plakken. Die trekt de wond dicht. Werkt heel goed bij snijwonden. Als het blijft bloeden moet je er natuurlijk wel even naar laten kijken!

1 like

Oh nou je het zegt die heb ik misschien wel in m’n ehbo-doosje liggen, ga gelijk even kijken :slight_smile:

2 likes

Je vinger omhoog houden werkt ook. En dr iets omheen doen wat ook een beetje op de wond drukt

Dit is echt een goed idee, ik ga dat binnenkort ook eens doen!

3 likes

Ik vind het album van Suzan en Freek zo chill. Of moet dat in het opbiechttopic :joy:

4 likes

Ik heb echt het gevoel alsof het al 12:19 is

1 like