Wat je even kwijt wil #56

Pap vergeet al voor het tweede jaar op rij mijn broertje te feliciteren op zijn verjaardag (vandaag dus) en dat is zo lullig, vooral omdat mijn broertje sowieso al een beetje ondergesneeuwd of snel vergeten wordt

6 likes

Ik wil mijn kerstboom opzetten.

6 likes

Mijn schoonmoeder is net een dementor, die zuigt in minder dan 1,5 minuut alle levenslust uit me.
Ben blij dat haar bezoek er weer op zit.

44 likes

Hoe herkenbaar!

Vandaag met mijn vriend en 2 vrienden naar het spellenspektakel geweest. Hele dag rond gestruind en spellen uitgeprobeerd en ook wat gekocht. Paar op mijn verlanglijstje gezet voor met kerst maar nu al zin om weer spellen te gaan spelen!

17 likes

Leuk, heb je nog tips obv wat je vandaag hebt uitgeprobeerd?

2 likes

Ja we vonden allemaal het spel machi koro erg leuk, stay cool en 20 seconds ofzo hebben we op het verlanglijstje gezet, heb zelf het spel suspicious gekocht en 2 simpele leuke kaartspellen

3 likes

Heel hard expecto patronum roepen volgende keer?!

9 likes

Klopt! De bomen zijn ook nog heel groen. Dat komt omdat er nog geen (of misschien deze week?) nachtvorst is geweest en het een warme herfst is.
(aldus een interview dat ik vorige week op de radio hoorde)

3 likes

Vandaag naar Loods 5 geweest. Ik dacht altijd dat het een meubelzaak was, maar het voelde meer als een accessoire winkel. Snap ook niet zo goed de random spullen zoals wenskaarten en inpapier in de winkel.

3 likes

Het is al de hele dag stil in de gang, heerlijk :smiling_face_with_three_hearts: Hoop dat de lekkage toch gemaakt is en ik mijn slaapkamer groen kan gaan verven over een paar weken.

4 likes

love bruno mars 🥲

3 likes

Ik heb calling all my lovelies echt grijsgedraaid, hier is de zoetsappigheid nog te dealen.

2 likes

Ik zit zo te wachten op het album als Silk Sonic duo.

I’m gonna leave the door ooooooooopennnnn
oh dat nummer he, maanden lang grijs gedraaid. Hij moet altijd hard als die op de radio is. En skate is ook zo leuk. Dus ben heel benieuwd naar het album.

4 likes

En Halle Berry op het einde die de voicemail inspreekt.

Ik hou ook van Treasure, wil die op een gegeven moment op mijn trouw ook.

2 likes

Kom er net achter dat een vriendin niet gevaccineerd is omdat ze tegen het systeem is. :disappointed:

En toen ik net mijn schaamhaar wilde trimmen, stopte het apparaat ermee terwijl ik op de helft was. Dat ding is dus ook echt kapot nu.

Doe het

Vandaag is mijn moeder langs geweest en ze had gewoon geen commentaar op hoe de studio er uit zag etc. een vriendin van mij is ook geweest en heb ik haar oude vloerkleed gehad. Die vond ik zo tof, toen ze zei dat ze hem weg deed heb ik gelijk gevraagd of ik hem mocht hebben. Dus die heeft ze hier helemaal heen gebracht met mij en nog wat doosjes. Met mijn moeder nog wat dozen meegenomen. Hoef denk ik alleen mijn bureau, kasten, tv, bureaustoel en pc denk ik nog mee te nemen en dan ben ik klaar.

28 likes

Ben benieuwd hoe je het ingericht hebt!!

1 like

Nog niet echt heel erg en ik denk ook niet dat het een hele dikke inrichting gaat worden. Bureau gaat meeste ruimte innemen denk ik. moet nog steeds even de vloer af tapen :sweat:

2 likes

Wat zit er voor een knappe man achter Humberto zeg, maakt m’n hele dag goed joh

2 likes