En Halle Berry op het einde die de voicemail inspreekt.
Ik hou ook van Treasure, wil die op een gegeven moment op mijn trouw ook.
En Halle Berry op het einde die de voicemail inspreekt.
Ik hou ook van Treasure, wil die op een gegeven moment op mijn trouw ook.
Kom er net achter dat een vriendin niet gevaccineerd is omdat ze tegen het systeem is.
En toen ik net mijn schaamhaar wilde trimmen, stopte het apparaat ermee terwijl ik op de helft was. Dat ding is dus ook echt kapot nu.
Doe het
Vandaag is mijn moeder langs geweest en ze had gewoon geen commentaar op hoe de studio er uit zag etc. een vriendin van mij is ook geweest en heb ik haar oude vloerkleed gehad. Die vond ik zo tof, toen ze zei dat ze hem weg deed heb ik gelijk gevraagd of ik hem mocht hebben. Dus die heeft ze hier helemaal heen gebracht met mij en nog wat doosjes. Met mijn moeder nog wat dozen meegenomen. Hoef denk ik alleen mijn bureau, kasten, tv, bureaustoel en pc denk ik nog mee te nemen en dan ben ik klaar.
Ben benieuwd hoe je het ingericht hebt!!
Nog niet echt heel erg en ik denk ook niet dat het een hele dikke inrichting gaat worden. Bureau gaat meeste ruimte innemen denk ik. moet nog steeds even de vloer af tapen
Wat zit er voor een knappe man achter Humberto zeg, maakt m’n hele dag goed joh
Ugh wat irritant Ga inderdaad alsnog wel mailen, ik heb morgen een tentamen dus nog geen tijd gehad maar als dat achter de rug is ga ik er even voor zitten
Ik ben echt gesloopt, gister feestje gehad, vandaag teamuitje naar het blotevoetenpad. Maar wat een top dag, zo hard gelachen
Waarom is het sociaal wenselijk om als vrouw lang haar te hebben? Ik moet echt al 2 weken in verschillende bewoordingen aanhoren dat nu het weer wat langer is, er beter uitziet en elke keer als ik de spiegel kijk in de badkamer, wil ik het vooral graag kortwieken. Ik voel mij nu niet echt mijzelf.
@Clancy ik ben ook echt heel benieuwd naar je nieuwe inrichting.
In tijden weer zo fijn weekend gehad. Beetje jammer dat ik morgen weer moet werken.
Ik heb 2 uur geslapen in de laatste 24 uur. Ik ben nog steeds te alert maar ga nu een slaappil nemen en hopelijk even wat uren maken.
Nou zo’n 25 jaar geleden was het juist hip om je haar kort te wieken als je een baby had. Dan had je ekt de moeder ikbennetbevallenvaneenkind style. Ik heb bijna nog nooit kort gewiekt haar gehad dus ik zou dat heel eng vinden. Als je het er wilt afknippen zoals jezelf zegt, niemand houd je tegen toch?
Omg ik lig op de bank bij een vriend, werd wakker om te pissen. Ging vervolgens in de koelkast kijken etc. Ik zit nu met een ijskoffie, wat ineens een hele rare soort van verslaving van me is, een vieze zak chips, en een kop thee. Ik moet er over 2 uur uit. En ik weet ook heel goed weer waarom ik vroeger absoluut geen cafeïne mocht. Ik ben zo klaarwakker en ZO druk echt vreselijk. Hoop dat ik snel weer een lui varken mag zijn. Hoe kunnen mensen die veel koffie drinken nog leven? Dit is echt niet te doen. Whaaaa het is nu 4:58.
Ik ben niet zo goed als jij hier in haha. Heb vooral nu zoiets van: als mn spullen en pc maar over zijn, dan ben ik content.
En met het haar herken ik helemaal, ik wil het proberen om te laten uitgroeien en zo vaak mensen die dan inderdaad zeggen; oo nu het wat langer aan het worden is lijk je zoveel vrouwelijker. Like heh wtf?
Oke wow ik voel als overreden door een vrachtwagen 😵💫
Iedereen waarschuwde dat de verwarming het op kantoor voorlopig niet doet en dat we losse kacheltje moesten gebruiken.
Vind het warm hier.
Echt zo geen zin om te gaan werken zo wil in bed liggen
Gisteren door mijn rechterpols gezakt tijdens het bed opmaken. Nu voelt mijn rechterarm helemaal beurs. Gelukkig ben ik linkshandig
Ik heb laatst juist mijn haar kort geknipt maar krijg ook veel complimenten. Ik was gisteren ook bij de kapper en toen hadden we het ook over het gekke ideaal van lang haar bij vrouwen. Ze vertelde ook over een prachtige vriendin van haar die altijd kort haar had en het daarna lang moest laten groeien voor modellenwerk en daardoor juist heel saai eruit zag. Ik zou lekker je haar kort houden en laat mensen lekker praten. Tenzij je zelf na een tijdje weer denkt wel weer leuk of een oude foto ziet.
Heb je een beetje kunnen slapen? Een hele dikke knuffel in deze roerige tijd. Ik hoop dat het snel beter met jou en vooral je vriend gaat.
Mijn weekend weg met die gierige vrienden was echt verschrikkelijk. Uiteindelijk zijn we eerder vertrokken. Ik ben nu ook echt helemaal kapot.
En de daksaga continues. Blijkbaar is er vrijdag geen lek gevonden. Waarom lekt het dan bij mij binnen? En waarom heb ik dan vlekken op de muur? Overigens zit de loodgieter weer op het dak op dit moment om toch uit te zoeken wat het nou is.