Wat je even kwijt wil #56

Het gaat écht over, ook al voelt het niet zo. Je gaat momenten hebben wanneer je niet meer aan hem denkt. Deze momenten worden steeds langer en met behulp van je praktijkondersteuner ga je het een plekje geven en mogelijk zelfs acceptatie bereiken. Echter is voor iedereen dit anders, sommige hebben dit al na een paar weken, andere maanden en sommige jaren. Alles is oké en het komt goed, als je er over wilt praten staat mijn DM open.

@Musa het is super begrijpelijk dat je hier rot om voelt, ik geloof echt niet dat het buiten proportioneel is hoor maar juist gegrond. Wat bij mij hielp toen ik alleen woonde was een podcast opzetten of de radio aan laten waardoor ik het gevoel had om niet alleen te zijn. Daarna hielp het om me te focussen op iets wat ik niet vaak doe: ineens uitgebreid iets bakken, boeken lezen of een serie bingewatchen. Hele dikke knuffel & ook mijn DM staat echt open voor je!

2 likes

Bah wat naar. Is het iets om een klacht over in te dienen of wil je dat liever niet?

1 like

Nou toevallig zie ik morgen wel mijn manager van werk weer, en ik wil dit iig wel tegen haar vertellen. Dan kan ik altijd nog even kijken of zij als mijn werkgever daarover iets kunnen aangeven bij dat (externe) bedrijf of niet

3 likes

Even een zeikbericht om het van me af te schrijven hoor, maar ik heb het even heeeul zwaar. Ben helemaal klaar met al mijn klote-essays, echt geen zin meer.
Dan ook nog gedoe met vrij vragen op werk. Heb dat echt al een ruime maand geleden gedaan en kreeg steeds maar niks te horen dus na 3 (?!) mailtjes eindelijk reactie dat dat de week voorafgaande aan die betreffende week bekend gemaakt wordt ivm rooster maken. Is toch geen doen zo? Heb in elk geval voor over 2 weken duidelijkheid, maar met Kerst etc. valt dus nog maar te bezien. Echt bloedirritant :unamused:

En dan komt mijn vriend ook nog eens met de mededeling dat de APK niet is goed gekeurd waardoor hij een nieuwe auto moet zoeken (please niet weer een klusbak) waardoor we de komende maanden echt niks leuks kunnen doen want meneer heeft geen geld en OV en fiets is hij te goed voor.

Sorry voor de rant maar ik moest het even kwijt

5 likes

Gosh elke keer als ik zo’n covid test doe zit ik echt half te bidden op een negatieve uitslag, net als bij zwangerschapstesten die ik in het verleden deed. En hoe dubbel dat eigenlijk is. Dat het merendeel van de wereld er vanuit gaat dat elke vrouw huilt van blijdschap met een positieve zwangerschapstest in d’r hand. Omdat dat beeld zo erg wordt gecreëerd. Moest er ff aan denken nu ik weer eens op de uitslag van een covid test wacht die hopelijk negatief is.

4 likes

Hallo ik moet me op mijn werk concentreren maar hoe wil ik dat doen als er voor het raam een groep konijntjes aan het spelen is?? Die diertjes zijn veel te schattig.

30 likes

Passende Alice in wonderland vibes.

2 likes

Oh my god. Dat is het natuurlijk. Ze proberen me naar Underland te lokken.

1 like

Is het te vroeg aan de alcohol te beginnen? Ik ben deze dag echt zat

Morgen een dagje Utrecht om te shoppen (en Adventskalenders te kopen), dus van mij mag deze dag voorbij zijn

7 likes

Jaaa daar gaan we op proosten :clinking_glasses: goed gedaan!

3 likes

Door die mondkapjes kan ik steeds niet goed bedenken ken ik die nu wel of is het gewoon een toevallige look a like voorbijganger? Haat aan halve hoofden

Heb het al de hele dag bloedheet. Dacht doe slim en trek een thermo shirt aan onder mijn jurkje, heb ik het een keer niet koud op werk.
Zit ik net naast iemand in de metro die alleen een korte broek en een shirt draagt.

1 like

Ik heb covid en ik ben het zó beu om niks te proeven/ruiken, alleen te zijn en nergens zin in te hebben.
Vandaag geurtherapie flesjes besteld omdat ik zó graag weer wil kunnen ruiken. Heel benieuwd of het gaat helpen.

Ik ben soms een beetje teleurgesteld als ze bij t nieuws t over limburg hebben en dan iemand interviewen zonder accent…

11 likes

Ik had een gratis lidmaatschap gekregen van vereniging eigen huis bij collectieve inkoop energie. Gratis jaar voorbij, kreeg ik een brief om contributie voor een volgend jaar te betalen. Wil ik niet, dus lidmaatschap opgezegd. Blijkt het zo te zijn dat het lidmaatschap elke keer met een jaar verlengd wordt en ik net 5 dagen te laat was. Zit ik nog een jaar vast aan die boomerclub 🥲 Wist helemaal niet dat dat mocht, dacht dat contracten na een jaar maandelijks opzegbaar waren maar blijkbaar mag het omdat het een vereniging is.

2 likes

Ben vandaag beetje alle meubels qua afmetingen op de vloer gaan aftapen en tot mijn verbazing heb ik gewoon naast mijn bureau gewoon nog plek voor een bankje. Zal wel niet heel groot gaan worden, but still! En mijn modem vandaag aangesloten, twee dagen eerder dan dat mijn contract in gaat maar ik heb internet hoezee.

23 likes

Oh een schattig hondje verderop heet Derkje, en nu heeft ie er een zusje bij dat Tebbie heet, zo cute :sob:

Moet wel denken aan Tebbie nou op je muil, maar vind het toch zo schattig. Derkje en Tebbie. :heart:

31 likes

Ik dacht altijd dat tiktok heel kut was maar ik ben echt om. Mensen zijn echt grappig en leuk en slim en ik vermaak me zo 4 uur achter elkaar op die app.

30 likes

Welcome to the dark side. :joy:

18 likes

ooh man Tiktok kan ik ook echt uuuuren op zitten. echt insane

17 likes