En samen een kindje hebben
Ik ben sinds gisteren ineens helemaal niet lekker en het gaat van misselijk en geen honger / licht in mân hoofd naar ineens verkouden. Vanochtend een test gedaan om te kijken of het mss toch geen Corona is maar wat een gezeik om ziek te zijn. Komt helemaal niet uit en ĂŒberhaupt is dit gevoel stom.
Ff zeurpost excuus
Zitten mijn broer en zijn vriendin lekker druk te zetten. Je moet dan en dan kom, want anders slaapt ze. Snap ik maar ik moet nog eten en mijn ouders zijn gigantische treuzelaars. Dus doe even rustig en jaag mij niet op
Nee we laten je blokken
Net lekker herfstige cheesecake-toetjes gemaakt met pompoen, speculaas, puntje gember, vanille en kaneel en kan nu al niet wachten tot ik 't vanavond kan opeten (moet helaas nog urennn in de koelkast). Helemaal zin in
Ik heb 2 caviaâs en het is heel schattig. Het is alleen niet meer zo schattig als ze te pas en te onpas gaan doen . Wanneer de koelkast opengaat, wanneer er een zakje ritselt etc. Heb verleden keer de kamer moeten verlaten toen ik in een heel serieus telefoongesprek zat, en ik een plastic tasje ergens anders neerlegde
Ja doen! Mân eerste optie zat vol dus ben verder gelopen maar ik zit ergens op een chill plekje
En nu zit er een heeel cute babyâtje in een drakenpakje naast me al staart ie vooral naar mn eten
Ik reed net langs dit en ik vind het zo hilarisch Nederlands. Alles is hier zo georganiseerd dat je zelfs georganiseerd off road kunt rijden (want waar kan dat anders). Ik snap sowieso niet wat je met een 4x4 moet in Nederland, tenzij je veel door weilanden rijdt.
Gisteren kwam de alcohol kei hard binnen. Normaliter kan ik best goed tegen alcohol dus dat was wel vreemd.
Besef ik me nu zojuist dat ik gisteren vergeten ben mijn avondeten te eten
Gewoon even een random gedachte: hoe de wereld jou ziet komt dat meer overeen met hoe je jezelf ziet in de spiegel of hoe je jezelf ziet op een foto?
De running subreddit is⊠erg interessant. Een mega lange discussie welke taser je het beste mee kan nemen tijdens je loopjes
Lol mân vriend moest gisteren werken bij een feest en hij zei al dat men verkleed zou komen voor Halloween dus hij wilde als spook gaan en had een laken meegenomen
Was het een of ander fetish feest lol dus iets anders soort van verkleed als hij dacht
Hij heeft zân spook outfit maar niet aangetrokken
Ik haat het huishouden doen, het is zulk ondankbaar werk. Je hebt je nog niet omgedraaid of het is alweer een zooi.
Ik heb gisteren dune gezien en ben helemaal aan het deep diven in het verhaal en het boek nu aan het lezen. Helemaal blij met mn nieuwe obsessie
Hoe je jezelf ziet op een foto volgens mij, omdat je in de spiegel jezelf in spiegelbeeld ziet. Helaas voor mij haha. In de spiegel vind ik mezelf nog wel wat en dan zie ik een foto en denk ik âlaaaat maarâ. Maar op een foto klopt het ook niet helemaal, want geposeerde fotoâs gaat natuurlijk ook weer fotogeniek enzo meespelen. Ik denk dat jezelf zien op een filmpje (waarvan jij niet weet dat ie gemaakt wordt) nog het beste werkt.
Schijnt ook dat je je eigen spiegelbeeld âmooierâ vindt dan een foto omdat je het spiegelbeeld veel vaker hebt gezien en aan gewend bent. Bleek uit een onderzoek
Ik ben echt niet fotogeniek dus ik hoop stiekem niet dat dit waar is
Blijkbaar is die storing bij de Rabobank nog niet opgelost want stond net in de Etos en mijn pinpas gaf aan dat er een storing was. Nou okĂ© dan loop ik wel even naar en pinautomaat, âtijdelijk buiten gebruikâ gvd. Ik naar een andere automaat maar wederom tijdelijk buiten gebruik. Inmiddels was ik al lichtelijk geĂŻrriteerd maar op naar de volgende automaat, óók tijdelijk buiten gebruik. Uiteindelijk heb ik dus op de fiets buiten het centrum een pinautomaat kunnen vinden die wĂ©l werkte. Maar inmiddels zijn we een uur verder en heb ik nog niet mijn aankopen bij de Etos kunnen doen. Als troost ga ik zometeen oliebollen halen bij de kraam de hoek. Oh ja en nog naar de Etos
Hahah ik had op internet een leuk cafétje opgezocht om te gaan lezen maar nu ben ik er en is het aan de ene kant heel hipster met planten en pluimen en aan de andere kant bruin café achtig en draaien ze Brabant en dat soort muziek
Edit: oh ik kijk net op hun insta en ze adverteren met die domme âzelf nadenkenâ truien en dat ze geen QR-codes scannen (alhoewel die van mij net gewoon werd gescand?), ik ben zo weg hier lol