Wat je even kwijt wil #56

Niet te geloven dat die assistente toen door is gegaan, zo onoplettend met iets dat heel gevoelig is. En ronduit laks dat je bitchy oude huisarts zo heeft gereageerd :triumph:, je zou zeggen dat ze dan haar best had kunnen doen door bijvoorbeeld een doorverwijzing te regelen voor een KNO arts.

Wel echt goed dat je het gepost hebt, ik liet mijn oren wel eens uitspuiten maar dankzij jouw bericht van een tijd terug zou ik dat nu alleen maar doen als niets anders meer helpt en ook alleen heel voorzichtig. Zo rot dat je er nu nog steeds klachten van hebt. Heb je een aantal maanden terug ook de posts gelezen over speciale oordopjes die bij sommige mensen wat kunnen helpen bij tinnitus? Wil er niet al te positief over zijn voor het geval het niets is want ik heb ze toen ook voor mijn vader besteld, hem heeft het niet geholpen. Maar wie weet zijn ze het proberen wel waard. Kan even voor je opzoeken hoe ze heten mocht je benieuwd zijn.

3 likes

Staan buiten voor/onder m’n slaapkamerraam vanuit een auto weer muziek te draaien. Nu Everlasting love :heart: gotta love deze romantische nachtelijke muziek

Edit; gevolgd door if I could turn back time. Misschien heeft iemand in de buurt hier iets goed te maken :joy:

12 likes

Blehh merk dat ik nog erg last heb van het 112 moeten bellen voor mijn vriend afgelopen weekend (hij is nu ok). Ik ben zo emotioneel, slaap amper want ben steeds bang dat er weer iets gaat gebeuren.

15 likes

Wat naar!! Kan me voorstellen dat dat door je hoofd blijft spoken. Is het iets dat ook echt weer zou kunnen gebeuren of is die kans heel klein?

1 like

Jeetje ik heb verkeerd gelegen met slapen denk ik, verga van de pijn in mijn nek/schouder. En nu kan ik niet meer slapen :sob:

1 like

Ik wil zo graag naar m’n bed :pleading_face:

Zo gek is dat niet. Het was goed schrikken voor je. Kun je met iemand hierover praten?

3 likes

Het is een feestdag in België dus misschien daarom (ik ken al drie Belgische gezinnen die gaan haha).

Na twee x last minute gecanceld worden (ivm ziekte) zou de monteur vandaag echt om 8 uur hier zijn. “Ik zorg dat hij er uiterlijk om 8 uur is mevrouw, uiterlijk!” Aangezien ik gewoon moet werken zo.

Ra ra ra, is er al een monteur?

2 likes

Ik ga vanavond naar een super ordinaire vreetschuur waar je 2 uur lang van 12 ‘wereldkeukens’ kunt eten. Af en toe is dat zo goor lekker en het is echt 2,5 jaar geleden?!

24 likes

In de supermarkt speelde ‘I have the time of my life’, het kostte mij moeite om niet mee te blùren

1 like

Mijn vriend belt bijna elke ochtend met een vriendin van hem. Vroeger zou ik apeshit gegaan zijn. Nu heb ik haar ook gezien (en dr man + kids) and I am all good about it. Daar ben ik wel een beetje trots op.

22 likes

Het is de op-jaardag van m’n vriend! We eten dus oliebollen als ontbijt. :partying_face:

9 likes

Een koningsmaaltijd. Gefeliciteerd

1 like

is dit een ander woord voor verjaardag?
of iets gezelligs waar je per se oliebollen bij moet eten?

zin in oliebollen nu

3 likes

Een normale verjaardag duurt tussen mij en m’n vriend drie dagen.

Gisten was zijn pre-jaardag, vandaag is de op-jaardag en morgen is de after-jaardag. Het is meer een excuus om lekker te eten en taart of oliebollen voor het ontbijt te kopen. :joy:

Gewoon oliebollen gaan ophalen haha. Heb je ook een air fryer? Dat ding is gemaakt om oliebollen op te warmen haha.

39 likes

ik ben dus tot mijn diepe treurnis vorig jaar verhuisd naar een woonplaats waar GEEN oliebollen kraam staat tot de week van oud en nieuw

ik kwam hier vorig jaar achter en was not amused

mooi princripe wel trouwens, soort verjaardagsweek light

8 likes

Goed bezig. Ik krijg dat er niet doorheen. Januari is een klote maand om jarig te zijn. Iedereen is die maand bezig met uitbuiken, kater uitslapen en ‘goede voornemens’

2 likes

Omg dit hadden ze wel mogen vermelden in de funda advertentie. Wel een dealbreaker haha. :cry:

1 like

Wij krijgen eindelijk dubbel glas in de slaapkamers. De kozijnen waren al kapot en altijd super koud in de winter.
Ben zo blij als het erin zit en wat voor verschil het zal zijn

7 likes