Hahaha, herkenbaar!
Eigenlijk moet je ze los door je huis verstoppen (of nog beter, iemand anders laten verstoppen), moet je er nog moeite voor doen ook en heb je af en toe een welkome verrassing!
Hahaha, herkenbaar!
Eigenlijk moet je ze los door je huis verstoppen (of nog beter, iemand anders laten verstoppen), moet je er nog moeite voor doen ook en heb je af en toe een welkome verrassing!
Kreeg je als kind een mes van iemand die “snoep” uitdeelde of werd je door een kind bedreigd met een mes, zodat je maar geen Bounty zou geven?
In het geval van het laatste; ik kreeg de provinciale variant, namelijk een Jeroen-vader die riep: da kunde toch nie make vur die kiender!
Edit: omdat ik dus zei dat alles op was, niet omdat ik Bounty’s uitdeelde.
Het lijkt me als ouder ZO vreselijk ongemakkelijk om mee te gaan he hhahaha 🥲 als er dan van die mensen zijn die niks in huis hebben en dan pinda’s of sultana’s ofzo meegeven HAHA heerlijk ik zou echt stikken van het lachen en dan vooral door de ongemakkelijkheid ervan
Ik heb twix en kitkat gehaald zodat ik het zelf kan opeten als er overblijft. Nu maar hopen dat er niet te veel kinderen komen.
Neeee doet pijn aan je tanden
Dit soort dingen doen mij alleen maar denken aan dat verhaal wat toen rondging over een borst en tepel die aangevreten waren door beestjes en dat zag er zo uit zou dan komen door je bh’s buiten te laten drogen aan de waslijn waar dan beestjes in gaan zitten en die vervolgens in je borst kruipen en dat je dan die gaatjes krijgt in en om je tepel.
Wat een horrorbeeld was dat. Daardoor krijg ik altijd de rillingen bij dit soort gaatjes.
Edit: letterlijk kippenvel nu brrrrrrrr
Wat is het überhaupt
Nou, inderdaad zeg. En nu in coronatijd vind ik het helemaal stom als iemand zo begint. Dan ga ik ervan uit dat je je niet hebt laten vaccineren en wil ik met zo iemand sporten?? (Nee.) Laat mij met rust met je wappiegezemel. Zelfde verhaal voor mensen met afvalpoeders. Succes ermee, maar ik hoef het allemaal niet te weten.
Een hele mooie vaas
Zelfs per straat kan het in Amsterdam verschillen. Ben 2,5 jaar geleden 4 straten verder verhuist. Het eerste jaar heb ik mijn vriend nog naar de supermarkt kunnen sturen omdat alles al op was binnen een uur
Bij mijn ouders hadden we vroeger een tandarts in de wijk en die gaf mini tubetjes tandpasta…
En ik ben een keer overvallen van mijn tas met snoep, de eerste keer dat ik alleen met vriendinnetjes mocht gaan. Getraumatiseerd voor het leven
Grappig dat deed onze tandarts ook. En dan een klein notitie blokje, stickers of een stuiterbal o.i.d. erbij. Geen snoep iig.
Die spoiler werkt niet
Echt gemiste kans van die tandartsen @Zomerjas . Hoe meer suiker hoe beter, alle kids met rottende tandjes enkeltje tandarts
Ik ga zo snel door mn werk heen dat ik me nu verveel en moet nog een half uur
Als een rots in de branding.
Hahah wat stom, ik had ook altijd een hekel aan de vrouw die mandarijnen gaf daarvoor heb je toch niet die kut lampion gemaakt, dan had je wel thuis kunnen blijven en aan je moeder eentje kunnen vragen
Ugh het systeem van werk is vastgelopen en heb nu echt geen zin om nog alles opnieuw op te starten
edit: oke halleluja de computer heeft mijn geklaag gehoord en beantwoord.
Oeh welke is dat?
‘Walking Death’ bij Game Over in Amsterdam-West!