Wat je even kwijt wil #56

Er zijn nog geen kindjes geweest voor sint maarten. Zou t niet erg vinden als ze wegblijven, had mini knoppers gekocht :relieved:

5 likes

Wat de fuck zingen die kinderen tegenwoordig? Had er net twee aan de deur die beginnen te zingen. Blablabla geef me snoep en rot op met je mandarijn???

Edit: ik realiseer me dat ik als een boomer klink

20 likes

Ik ben alleen in t buitenland en heb nog geen leuke mensen ontmoet (corona of november?). Dus nu hou ik maar een kroegentocht in mijn eentje

2 likes

Volgens een kind uit mijn groep is dat van Enzo Knol. :see_no_evil:

1 like

Fucking snoep gekocht vandaag, geen kind te zien.

En dat snoep? Juist, dat verdwijnt weer in mijn muil

3 likes

Oprotten met Enzo

9 likes

Vroeger zongen wij altijd heel hard als iemand niet open deed: hier woont een gierigaard die niets geven wilt (en dan volgens mij nog een zin er achter)

Hahaha best savage om als 6 jarige je buren zo te shamen :joy:

17 likes

Heerlijk, deurbel eruit gehaald.

Edit, ook buitenlamp uit gedaan.

2 likes

:scream: schandalig! Klagen over mandarijntjes of rozijntjes doe je pas als de deur weer dicht is en je de eventuele voortuin uit bent. Leren kinderen tegenwoordig geen Sint Maarten etiquette meer oid? :angry:

4 likes

Haha ik hoorde buiten een paar kinderen echt in sneltreinvaart sintmaartensintmaartendekoeiuhebbustaartuh zingen, ja zo verdien je geen snoepjes he

7 likes

Ja ze zongen dus wel een liedje, maar dit was het einde van het liedje?? Ik stond daar ook echt met mijn schaal snoep in mijn handen van ???

3 likes

Dat klagen houd je voor je (want ouders die weer zo nodig moeten opvoeden), maar de volgende dag is het bitchen tegenover je klasgenoten geblazen

@June bij mijn vader moet dat niet proberen, die laat je zo twee of drie nummers zingen dan. Zingen voor je snoep zul je

2 likes

Haha ooo ik haatte dat vroeger altijd zo, als mensen dan per se wilden dat je nog meer liedjes ging zingen. Ik was echt te verlegen daarvoor

2 likes

Ik dacht dat t altijd begon wanneer het donker werd, tenminste deed ik vroeger wel altijd.

3 likes

Ik herinner me ook ineens deze:

Sinte maarten mikmak
Mijn moeder is een dikzak
Mijn vader is een duntje
Geef me een pepermuntje!

5 likes

Mijn huisgenoot kwam met mini tony’s aanzetten onder het mom van “Ja ik kan die kinderen toch geen chocola voorzetten die door andere kinderen gemaakt is”

maar goed we wonen in een flat en volgens mij is de hele meute kinderen-uit-de-flat al geweest dus nu kan ik dat lekker opeten!!

42 likes

Ik wil even rustig naar de wc maar de bel gaat hier om de haverklap😵‍💫

En omg ik had net een kind uit groep 8 ofzo die greep er even 3 zo sneaky van mijn schaal. Kutkind

4 likes

Eigenlijk wel stom, kinderen willen alleen maar snoep en weten niet wat het inhoudt.

Ik ook niet meer maar ga googlen.

3 likes

Sinte Sinte Mikmak
Mijn vader kijkt naar Tiktak
Mijn moeder kijkt naar Sesamstraat
Dat is wel een snoepje waard

8 likes

Hier kwamen dus 3 jongens om 5 uur en sindsdien niemand meer gezien :woman_shrugging:

2 likes