Haha wat raar dat je wel werd gescand dan?
Ik was net in de bios en m’n QR-code werd niet gevraagd, teleurstellend.
Haha wat raar dat je wel werd gescand dan?
Ik was net in de bios en m’n QR-code werd niet gevraagd, teleurstellend.
Ja ik snap er ook niks van Misschien hebben ze op hun kop gekregen of zo
Mwuhahahaa. Vrijdag bij ikea matras besteld en nog wat potten en pannen er bij op gegooid op de bon voor bezorgen. Tussen 9 en 15 levertijd. Dus ik heel survival pakket gemaakt om mee te nemen naar de studio. Krijg ik net mail dat ze tussen 12 en 14 komen. Coolblue had ik tussen 12 en 17 gepland. beter komen ze een beetje tegelijk. Kan ik daarna de buurt eens verkennen.
Vandaag mijn nichtje gezien. Ik blijft het bijzonder vinden dat er gewoon een minimensje in een mens groeit. Maar ik heb gewoon weinig met baby’s. Ik vind peuters en kleuters leuker.
Het is al super donker en het regent dus nu zijn mijn vader en ik maar aan de borrel gegaan en dat maakt het wel beter op zich. Maar ik kan nu al niet wachten tot het weer langer licht is
Ik heb de open haard aangezet en zit met een dekentje en rode wijn ervoor. Hoe kan het zo ineens binnen een dag zo herfstig aanvoelen? Bizar.
Zit wat meer interactie in. Als ze een halfjaar is krijg je dat ook meer
Het klinkt wel heerlijk!
Het is nu al donker en ik wil daardoor naar bed. Wat zou het fijn zijn als ik niet het slaap ritme van een haan had
Oke ik ben NIET klaar voor het leven in het donker.
Als ik morgen uit werk kom is het dus gewoon donker
Ja ik had dus somehow in mijn hoofd dat het een uur langer licht was, maar precies omgekeerd. Hoef woensdag pas weer te werken, morgen maar even fietslampjes kopen dus .
Ik proef best wel weinig dus ik dacht ik doe wat extra peper
Nouuuuuuuuuuuu pfff
Ik zit in de auto en we rijden van Rotterdam richting Amsterdam en het is ZO donker en het regent ZO hard, echt al de hele rit (sinds 17 uur). Verlichting langs de weg is ook niet aan en de snelweg is gewoon een zwembad
Schijnbaar zit er een front met super zware buien boven ons dat precies dezelfde route aflegt momenteel
Ik ben zo blij dat ik niet achter het stuur zit, ik had namelijk gezegd dat ik wel zou rijden (doe ik niet zo vaak en wil het niet verleren) maar ik was op de vluchtstrook gestopt denk ik haha
Ik ook, ben helemaal teleurgesteld.
Mijn kaarsjes maken het ook niet echt goed. Ben nu van plan een lichtsnoer voor buiten te kopen zodat ik kunstmatig verlicht wordt vanaf mijn balkon
Ik ben dinsdag ziek naar huis gegaan van werk maar vrijdag wel weer gaan werken (met veel moeite) maar ik ben me nu gewoon wéér slechter gaan voelen. Hoop dat ik me morgen wel weer beter voel want wil me niet nogmaals ziek melden…
Dit lijkt me serieus heel leuk
Maar wel grappig dat je met je eigen auto moet en dan betalen.
Ik heb het wel eens echt gedaan (als bijrijder) en het was echt hilarisch en doodeng. Maar wel echt om naar een mooi uitzichtpunt te gaan haha, niet om een heuveltje op te rijden om meteen weer naar beneden te gaan.
Kan in Californië vast wel ergens met een gehuurde four wheel drive toch?
Ik start morgen met een nieuwe baan en ik ben zo mega zenuwachtig. Weet nu al dat ik heel de nacht wakker lig van de stress.