Ik ben benieuwd… dochter komt zo thuis van keuvelen (Sint Maarten) en hoorde al dat ze twee rondes hebben gedaan. Hahahaha jaarvoorraad snoep weer binnen!
(En alles wat dat beugelbekkie niet mag eten is voor mij )
Ik ben benieuwd… dochter komt zo thuis van keuvelen (Sint Maarten) en hoorde al dat ze twee rondes hebben gedaan. Hahahaha jaarvoorraad snoep weer binnen!
(En alles wat dat beugelbekkie niet mag eten is voor mij )
Dit zag ik jou volgens mij laatst ook posten, maar dit zegt de Baron nooit
Ik vind onder narcose gaan een van de meest heerlijke dingen mocht het je helpen. Alle vier de keren gedacht aan leuke dingen en daar helpen ze je ook bij plus de mensen op de verkoeverkamer (waar je vooraf en net na je operatie ligt) zijn super lief en vaak kan je een waterijsje krijgen na je operatie wat heel chill is. Succes en ik hoop dat je er ook van kan genieten!
In de provincies Groningen en Fryslan wordt het ook trouw elk jaar gedaan!
Ik mis de oude Hot brownie van de burger king
Die vierkante? met ijs?
Die was zoooo lekker
De eerste keer dat ik die nieuwe ronde brownie had vond ik m echt vies
Jaaaa
het is nu een raar lava cakeje die heel droog en mini is
Ja, ik vind het eigenlijk ook wel fijn haha. Ik was de eerste paar keren niet zo fijn wakker geworden, maar dat was waarschijnlijk meer door de behandeling zelf, niet door de narcose. Overigens lichamelijk prima wakker hoor, maar heel emotioneel en dat was niet zo prettig. Maar na een paar keer was dat helemaal niet meer zo en daarna vond ik het ook juist heel relaxt! Zo’n chill gevoel als je zo wegzakt.
Ik zit elke avond er zo tegenop om te gaan slapen omdat mn keelpijn dan nog erger wordt. Ik rek het zolang uit, maar daar heb ik morgen dan weer last van. (Geen covid). Ik weet gewoon niet meer wat ik er aan moet/kan doen. Heeft iemand 1 magisch middel tegen keelpijn? Volgens mij heb ik al weken keelontsteking maar ik wil geen antibiotica.
Helpt gorgelen met zoutoplossing om het sneller over te laten gaan?
Had dit een tijdje terug ook, ik weet niet of je het een sterk genoeg middel vindt maar ik vind Hotcoldrex dan altijd fijn, vooral als het eigenlijk net iets te warm is. Zit ook pijnstilling in
Tandenpoetsen
Ik heb zojuist echt voor de 3e keer mijn 1e rijles geannuleerd. Zou hem morgen om 9:00 hebben maar omdat ik hem in sept had ingepland was ik het helemaal vergeten. Die instaprijles heb ik echt al 2x eerder last minute afgezegd dus ik denk echt dat ik op een zwarte lijst ga komen.
Pilotenuniform is toch wel het beste uniform
Ik ben echt verslaafd aan suiker denk ik. Ik moét elke dat wat zoets, moet gewoon.
Het scheelt al een hoop denk ik als je voor het onder narcose zelf gaan al niet bang bent en dat gevoel van wegzakken prettig vindt. Ik gun je dan voor morgen dat je net zo lekker wakker wordt als je weg zakt, zal zeker ook afhankelijk zijn van je behandeling en pijnbestrijding maar ik duim voor je en alvast veel beterschap voor erna!
Dit was inderdaad zo vies volgens mij stond dat op het Ellegirl forum
Waarom wil je geen antibiotica als het een bacteriële infectie is?
Als je al weken zo veel pijn hebt weet je toch ook wel dat een kopje gember thee niet meer gaat helpen?
Toen ik vanmiddag thuis kwam, kwam ook net onze vaste pakketbezorger er aan. Met z’n heerlijke Amsterdamse accent (woon in het oosten dus zo vaak hoor je dat hier niet) riep hij naar me: wat zie je er weer heerlijk uit meid! Andere mannen zou ik een grote mond terug geven, maar deze pakketbezorger mag dat
@Masterchef ik moet morgenmiddag ook, ook zenuwachtig maarrr je kunt t! (En ik ook) en t komt helemaal goed!