Wat je even kwijt wil #56

De komende drie weken heb ik een verbouwing in huis en ik zie er zo tegenop 🄲 Het wordt vast super mooi maar ik heb het druk op werk, ik werk thuis, moet zelf ook schilderen etc buiten werkuren (niet elke dag gelukkig), en de hele benedenverdieping is dan een teringbende dus kan ook niet echt meer tot rust komen en ben half aan het kamperen thuis. Had ik maar een tijdmachine

2 likes

Keelontsteking betekent niet meteen dat het bacterieel is. Het is vrijwel altijd viraal, kun je net zo ziek van zijn.

Verder @Jumpsuit op vaste tijden pijnstilling, 4dd1000mg paracetamol en evt 3dd400mg ibuprofen (check even als je nog andere medicatie gebruikt of een maagbeschermer erbij dan nodig is).

2 likes

Ik zit in de trein en de meneer voor me is zachtjes aan het snurken. Zo aandoenlijk :hugs:

8 likes

Grafpestpokkepleuris om half 8 is m’n zoontje naar de wc geweest, net voor bedtijd. Net ga ik nog even naar de wc, kom ik erachter dat al die tijd de kraan in het toilet heeft open gestaan. Denk dat er een zwembad gevuld had kunnen zijn in deze tijd, denk dat ik het met van z’n spaarrekening af haal als straf (geintje geintje)

4 likes

Het is zoooo lief, leuk, tof en alles als je onverwachts een cadeautje krijgt van iemand of een lieve kaart of een wow check dit moest gelijk aan je denken appje. En elke keer ben ik dan zo overweldigd dat ik gewoon niet weet wat ik moet zeggen en ondertussen verwoerd tranen zit weg te knipperen.

20 likes

Kan niet slapen van de hoestbuien :cry:
Heb nu besloten alles in het weekend te cancellen op 3 uurtjes werken na, want/hoewel ik thuis juist helemaal gek word van mezelf, maar ik weet gewoon niet wanneer ik anders kan/ga herstellen.

Als het maandag niet beter is, ga ik de HA bellen. Ben bijna bang dat m’n GGD test en 10 zelftesten de verkeerde uitslag geven want ben in jaren niet zo kapot geweest van hoesten / benauwdheid. Mijn neus zit verder niet verstopt, ruik en proef nog, 90% van de tijd hoest ik niks op en 10% van de tijd is er slijm. Googlen helpt natuurlijk niet :joy:

Stuk gember schillen en op kauwen. Best heel goor maar werk voor mij heel goed. De kriebel gaat er weg van em verzacht. En ook gewoon paracetamol of ibu erbij nemen, zoals hierboven gezged. Beterschap!

1 like

Godver, kind heeft zijn bed al 2x onder gepist :roll_eyes: en nu ben ik natuurlijk klaarwakker en kind slaapt weer.

2 likes

Ik reageer op heel veel antibiotica allergisch, word er nog zieker van en vaak begin ik binnen 2 uur enorm over tecgeven dus dat rek ik altijd zo lang mogelijk uit. De laatste keer belandde ik weer op de hap.

1 like

Ik zou moeten slapen, maar ben zo wakker door alle gezeik van gisteren. Dat was een heftige dag blijkbaar.

1 like

Als je wilt praten, je weet me te vinden. :heart:

Vandaag is de laatste dag voor de verhuizing, kan niet wachten. Ben er klaar voor en vooral klaar mee. Morgen bakwagen ophalen met mijn broer, zooi inladen en tot de notaris (naja en af en toe even tussendoor terug om de katten te bezoeken tot ik er 1 mee kan nemen.)

9 likes

Ik ga zo naar huis na een week in Italiƫ. Beetje huilen.

3 likes

Zo spannende ochtend op werk. Nu al aan het stress poepen.

4 likes

Ik heb per ongeluk de pakketbezorger laten schrikken gisteren. Ik zag hem aan komen lopen dus was al bij de voordeur gaan staan, net op het moment dat hij aan wou bellen doe ik de deur open en toen maakte hij een sprongetje van schrik. :rofl: Ik zei nog: oh shit, schrok je? En toen zei hij: Ja ik was even helemaal in gedachten! :grin:

16 likes

Snel even alle Lion’s verstopt, zodat ik niets hoef te delen

4 likes

Komt vast goedā˜ŗļø

2 likes

Ik werk de ochtend bij mijn schoonmoeder omdat ik straks een afspraak in de buurt heb. Maar ze heeft sinds maandag een puppy dus jullie kunnen wel raden hoe productief ik ben.

33 likes

We hadden gisteren eindelijk eens goed nieuws uit het ziekenhuis. Zo opgelucht!

58 likes

Ik ben bij de tandarts en aan de wachtruimte te zien gaat dit weer ziek uitlopen :sob:

Ik word er echt helemaal gek van dat mijn keelpijn niet minder wordt

1 like