Ik heb echt zin om in een ander land te zijn. Maar niet om op vakantie te gaan, te plannen, te betalen (haha), te reizen en corona enzo.
Mijn kat komt net binnenlopen met allemaal bloed aan zijn bek, wat hij denk ik zo ook aan zijn staart en overal heeft gesmeerd, maar ik schrok me rot.
Nu is dat bloed weg en zie eigenlijk geen wond? Zal ie een vogel hebben vermoord??
Mijn schoonmoeder komt vanmiddag langs ik ben net de deuren gaan poetsen. Ok dat had misschien ook wel eerder gemogen sinds ik hier woon maar wie ben ik.
Je buikspieren train je wel! Kreeg op een gegeven moment toen het heel erg was met hooikoorts gewoon buikspierpijn van het niezen.
Wow ik heb echt supervision Net mân ooglaser checkup gehad waarbij de eerste echte resultaten te meten zouden zijn en ik heb nu na 2,5 week al 120% en 98% zicht. Echt een verademing dit en beste beslissing en investering van het jaar
Het zit er al op voor mij, alles is goed gegaan gelukkig. Jij ook veel sterkte vanmiddag!
Wakker geworden met tandpijn, gelukkig kan ik vanmiddag nog ergens terecht.
Ik ben super moe en zie nu dat ik vannacht maar 3 uur en 49 minuten heb geslapen. Gelukkig totaal niet doorgehad verder haha.
Concentratie waar ben je???
Mijn haar is zo vies en in de klit en meh maar ik ga straks naar de kapper. Beetje een gevalletje van snel nog opruimen voordat de schoonmaakster komt want ik wil nu snel mijn haar nog even wassen, conditioner in doen en netjes maken terwijl ik straks âŹâŹâŹ ga betalen om dat te lĂĄten doen. Waarom werkt mijn hoofd zo?
Ik zit in de trein en de conducteur roept echt op een Zure toon alles om. Nu wordt er gezegd âer lopen mensen door de trein op zoek naar een zitplaats. Graag je spullen van de stoelen afhalen zodat mensen ook kunnen zitten. Ze hebben er namelijk voor betaald, je tas nietâ terwijl ns altijd zegt je betaalt voor een vervoerbewijs, niet voor een zitplaats
Maar je tas niet
Nou uhh hij heeft wel 100% gelijk. Optyfen met je spullen van die stoel, vind dat zo ontzettend also altijd. Dat kan alleen als de trein halfleeg is en iedereen gewoon kan zitten, zodra t drukker wordt haal je je tas gewoon van je stoel.
Die rijdt zwart
Ja ugh, zoân ergernis, als de trein begint vol te lopen en iedereen doet alsof zn neus bloedt, met koptelefoon op, kijkend naar telefoon, grote tas op de stoel. Ben dan altijd geneigd juist daarnaast te gaan zitten, je legt het spul maar in het rekje neer hoor.
Ja ik ben het er ook mee eens dat het aso is om je spullen op een stoel te zetten terwijl een ander moet staan.
Ik vond het alleen wel grappig dat deze conducteur dat dus ook zo presenteert, terwijl ns altijd wat anders claimt
Denk dat mân tandarts me geprankt heeft
Ze heeft me vorig jaar al gezegd dat mân kiezen geseald moeten (ja boeie) dus heb 1x gewoon niet ingepland en 1x ingepland en afgezegd en nu kwam ik paar weken geleden voor controle, zegt ze dat ik 2 gaatjes heb en mân kiezen geseald moeten. Dus ik denk nou toe maar dan. Lig ik daar vanmorgen in de stoel zegt ze oh, je hebt geen gaatjes? Verkeerd genoteerd denk ik dan?
Zij wilde gewoon dat ik kwam voor dat sealen, helemaal erin getrapt
Maar ja goed geen gaatjes dus
Het lijkt me niet heel fris voor de kapper als je aankomt met echt vies haar⊠Ook al wassen ze het daar.
Denk gelijk aan hoe je eten vacuĂŒm sealed, dus dat een laagje plastic om je tand vacuĂŒm wordt getrokken
Niet hier op het forum in ieder geval laat even weten als je het vindt, ik ben ook op zoek haha