Wat je even kwijt wil #56

Ik heb wel hoofdpijn voor je in de aanbieding

1 like

Als je geverfd moet worden kun je het beter niet wassen

4 likes

Nee ja het was zo’n laagje om gaatjes in je kiezen tegen te gaan ofzo
Kennelijk krijg je dat als kind en was er bij mij slijtaaazj van t knarsen
Maar vond t beetje geldklopperij tot ze zei dat ik gaatjes had MAAR DAT BLIJKT DUS HELEMAAL NIET ZO TE ZIJN

Edit: doe m’n titel weer eer aan

3 likes

Oh, fluoride. Goor spul en mijn mond was net te klein voor die mallen, dus het wou iedere keer eruit floepen bij mij. Ik kan nu wel mijn tong een minuut lang naar achtere klappen, want ik wou die gore aardbeien smaak niet proeven

1 like

Neee absoluut geen fluoride, het is een hard laagje lees op Google dat het kunsthars is en het moest ook helemaal met zo’n lamp net als bij gel nagellak lol

1 like

Haha fluoride. Vreemd genoeg wel redelijk leuke herinneringen aan want ging altijd met mn sibling en zaten elkaar altijd belachelijk te maken als we dat tegelijk in hadden.

2 likes

Hahaha genius van je tandarts. Ik heb al sinds de basisschool gesealde kiezen en nog nooit gaatjes gehad :clap:t4: Denk echt dat het je een hoop leed kan besparen :slightly_smiling_face:

Ja die had ik volgens haar ook (kan me niet echt herinneren, zo lang geleden) maar door t knarsen moest het nu weer

2 likes

Mijn weekend is begonnen😍

2 likes

Ach Inez jij hebt weer andere talenten

1 like

Ah door jullie verhalen over die fluor gebitjes heb ik even een throwback en ik gruwel echt bij die herinnering. Weet ook nog dat zure samenknijpen van je speekselklieren bluhđŸ˜«

4 likes

Ik heb bijna weekend maar zit nog te wachten op 1 telefoontje, schiet op!

3 likes

Nou ik ga toch echt m’n haar niet wassen voordat ik naar de kapper ga. Ik was het 2 keer per week en kien het zo uit meestal dat ik op mijn haar-was-dag naar de kapper ga, wil het echt niet vaker (laten) wassen dan nodig. Ik zeg dat er wel altijd bij als ik bij de kapper ben, en krijg altijd als reactie dat ze dat helemaal begrijpen en prima vinden omdat je je haar beter niet te vaak kunt wassen als het niet hoeft.

Ik heb zo’n topdag vandaag, bizar goed humeur, heerlijk muziek geluisterd en net de Rituals adventkalender kunnen kopen met kadokaarten die ik nog had, en vanavond een (hopelijk) superleuk feestje met een clubje vrienden, ben helemaal blij haha

16 likes

Ik ga zometeen ook met no-shame die kant op hoor

2 likes

Door die insta onpersoonlijke groei kom ik achter het bestaan van een yoni ei. Waarom zou je dat willen inbrengen. Ziet er ook nog groot uit.

Sommige hebben ook geen touwtje moet je er zelf aanmaken. Als je dat niet weet ben je straks als een kip een ei eruit aan het persen.

1 like

Noou ik kreeg van die bekkenbodem dingen in m’n easy toys advent kalender, en dacht ook wat moet ik daarmee.
Dus ik heb het gegoogled en het is voor een sterkere bekkenbodem en intensere orgasmes daardoor.

Omijngod zonder touwtje is wel heel drastisch, ik vind het ook wel heel uhm apart om een stenen ei in te brengen.

2 likes

Ja vooral dat ie van steen is snap ik niet.asr geloof ook niet in de werk van edelstenen. En de vorm, floept er toch zo in. Staaf vorm kan ik wel begrijpen om te trainen.

1 like

Oh nee de vorm snap ik wel, je moet 't inbrengen en daarna gewoon alledaagse dingen doen waarbij je staat. Dus de afwas, stofzuigen, wandelen ofzo.

Dikke ogen nu en hoofdpijn. Ik ben nu wel klaar met vandaag

Dus dit is geen sex toy?

2 likes