Wat je even kwijt wil #56

Lijkt me heel apart.
Ik dacht op bed liggen en een worden met je yoni.

Ik bedoelde zo’n ding

Rechtsboven zonder touwtjes.

Zo’n dubbele lijkt idd sex toy.

Edit… Ik dacht dus dat ie half erin moest en dan knijpen met je vagina om zo te trainen. Maar hangt er dus in, als soort gewicht?

1 like

Ik heb mijn neuspiercing en ben een gelukkig mens, deed ook nauwelijks pijn joh

36 likes

Nou die van mij heeft gewichtjes erin waardoor ze een soort van trillen? Dus dan kan het wel opwindend werken om in te brengen/te dragen volgens mij.
Ik ken het van Ellen Fisher die het in dr filmpjes benoemt

2 likes

Heb de afgelopen dagen echt zo’n leuke tijd gehad. Naar Parijs gegaan voor het concert van Burna Boy, lekker gegeten, mijn nicht bezocht die net bevallen was. En nu lig in de zetel en wordt er eten geserveerd.

36 likes

Heb hier ontzettend veel zin hier in. Heb het helaas niet in huis

7 likes

Ik weet niet meer in welk topic dit precies was maar er waren hier mensen die onder 2 losse dekbedden sliepen met hun partner en dat leek me zo chill maar ik had niet zo’n zin om dan nieuwe eenpersoons dekbedden te kopen. Maar iemand zei dat ze beide gewoon een tweepersoons dekbed hadden en gisteravond toen ik al in bed lag bedacht ik me opeens dat ik nu een tweede dekbed heb. Ik had die geleend van schoonfamilie toen ik bezoek had maar ze hoefde hem niet terug.

Dus ben gelijk opgestaan en dat dekbed gepakt en ik heb zo heerlijk geslapen :smiling_face_with_three_hearts: niet meer wakker worden doordat alle dekens van me af zijn en kon me er lekker in rollen :+1:t2:

56 likes

Na twee maanden samenwonen en slapen met één dekbed zijn mijn vriend en ik snel geswitcht naar twee aparte dekbedden. Best decision ever!

1 like

Ik vroeg aan mijn kat of ze wel lekker lag en haar reactie is dat ze nu op mijn ligt met haar pootje tegen mijn kin aan.
Of dat de bedoeling was weet ik niet, het is wel schattig.

19 likes

Oh wauw, 10 minuten All too well, nog mooier dan gehoopt :heart:
Kippenvel en bijna tranen omdat ik het zo prachtig geschreven vind. Elk woord versterkt de melodie en andersom. En hoe ze elke letter uitspreekt is al muziek op zich.

Ik ben er nog niet eens aan toegekomen om de rest van het album te luisteren.

14 likes

Hebben ze nou fucking Michiel Vos weer laten overvliegen bij Jinek om over Britney te praten echt smh

2 likes

Klinkt goed, ik wil dit ook, maar hoe maak je dan je bed overdag op? Ligt dat dan gewoon over elkaar heen? Dat vraag ik me altijd af, echte levensvragen.

1 like

Mijn ouders legden ze gewoon op elkaar maar dan van de bovenste de randjes een beetje wegstoppen/oprollen en dan leek het op een sprei. Of allebei dubbelvouwen. Of gewoon lekker laten liggeb

3 likes

Haha ja dat vroeg ik mij vanochtend ook af. Ik heb het bed gewoon opgemaakt zoals normaal en de extra deken erbovenop gelegd, een beetje aan mijn kant want het is geen tweepersoons maar een soort twijfelaar maat dekbed. Maar het staat wel heel erg lelijk dus dat is een minpuntje.

1 like

Ik zie dat het album meer dan 30 nummer heeft. Is het een oud album opnieuw opgenomen met nieuwe nummers erbij?

1 like

Ja!

1 like

Leuk! Ben benieuwd. Ben niet echt bekend met haar (oude) muziek maar vond het album Evermore prachtig.

3 likes

Thanks :orange_heart: Ben boos op vrijwilligerswerk (Gelukkig veel bijval gehad).

1 like

Zucht, ik kan gewoon geen leuke serie vinden om te kijken. Heb van zeker 10 series een kwartier gekeken en dan afgezet, mis echt die begin tijd van Netflix waarin alles nog nieuw was en nu is er gewoon zo veel dat ik echt keuzestress krijg. :joy:

5 likes

22 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Zorgverzekering

Het id verhuisdag. Ondanks dat alles beneden klaar staat, toch ieder uur op de klok denk ik wel gezien. Over twee uurtjes bakwagen halen, alles erin yeeten en dan allleeees weer opbouwen en inruimen. Daarna ga ik een hele lange winterslaap houden.

48 likes