Succes vandaag!
Ik ben wakker omdat mijn vriend zojuist met veel kabaal is gaan werken
Dankjewel! Ik denk dat het wel moet goed komen. De meeste dozen etc zijn al over, het is nu meer het grote spul zoals kasten, bureau, bureaustoel, tv etc. Dus ik denk dat we misschien met een uurtje of twee a drie al wel klaar kunnen zijn.
Het regent hier kei- en keihard. Heb medelijden met de krantenbezorgers
Ging gisteravond nog even bier drinken en ergens dansen. Eindstand: veel te veel bier, portemonnee verloren en ex geappt
Succes vandaag!!
Wilde mn kruik mee naar mn werk. Maar lijkt me zo gek voor de klanten😂
Jaa pff heb zelfde ellende! Vind het ook gek dat het zomaar ineens is overgenomen
Nou mijn wekker ging lekker op tijd om naar zumba te gaan, heb ik ineens weer migraine
Ik was naar de Albert Heijn net. Had voor €75 aan boodschappen, en uiteindelijk €20 betaald. €40 korting op de dure vaatwastabletten die ik altijd heb, en 2 potten ben&jerry’s en 2 zakken noten kunnen halen van de postcodeloterij cadeaukaart van €12,50 voor vega(n) producten. Chill
Wow hoeveel vaatwastabletten heb je gehaald dan
Heb gisteren voor het eerst sinds m’n tienerjaren bij iemand achterop de fiets gezeten en compleet vergeten hoe je daardoor plekken hebt die super gevoelig voelen de volgende dag.
Verder errug brak. Was een top avond.
Ik zat al helemaal klaar in mijn sportkleren maar toch afgezegd want echt 0 zin
Een sportbh aantrekken vind ik altijd al een workout opzich dus eigenlijk heb je je workout al gedaan voor vandaag!
Alles is over nu even douchen, omkleden en dan richting mijn huis en de hele dag rommelen.
Heerlijk. Goed gedaan
3 zakken van 39 stuks, ze zijn normaal €20 voor 39 stuks dus dat heb ik er trouwens nog nooit voor betaald, veel te duur
Ik ben de intocht van Sinterklaas aan het kijken en geniet er zo van
Wie is die meid met die krullen?
Ik heb echt geen idee? Rachel ofzo? Ik zag net wel die man die het altijd deed maar dus niet live. Misschien verkouden en is dit vervanging