Wat je even kwijt wil #56

Rachel Rossier denk ik? Ik kijk niet, maar ik hoorde van een oud-klasgenoot dat zij daarbij zit. Zij is ook een oud-klasgenoot van mij trouwens.

1 like

Ik had dit vorige week ook! Ik had echt spierpijn in mn linkerbeen maar snapte niet waarvan. Maar denk door het achterop zitten. Vroeger zat ik echt zo vaak bij iemand achterop, nu echt nooit meer.

Ik ook, maar ook als huiswerk, want ik moet natuurlijk wel weten wat er gebeurd is. Voor ik maandag op school kom en het niet weet :sweat_smile:

3 likes

Comic Santa Piet
Want andere lettertypes hadden we niet

2 likes

Een super leuk te gek liedje!!

2 likes

Die chocoladetaart was mijn lievelings altijd :sob:

3 likes

Ik heb zojuist 10000 ongeopende emails verwijderd en me afgemeld voor alle onzin nieuwsbrieven die deze veroorzaakt hebben. Bam.

18 likes

God dit moet ik ook doen, bij mij staat het op zo’n 3000 :cry:

Doen, voelt echt lekker hoor

Haha, ik vond haar toen niet leuk in elk geval. :joy:

2 likes

Ik ga dadelijk (weer) op covid testen en als ik het niet heb bel ik de HA want dit is niet te doen, alles doet pijn maar slapen kan niet (non stop hoesten). Ben sinds 2015 niet meer daar geweest :sweat_smile:

1 like

Lekker aan een pastel de nata met een kop thee en een warmtekussentje in mijn rug :relaxed:

16 likes

Ik ben de bovenverdieping aan het opruimen en nog wat dingen van de verhuizing, want dat was echt nodig. Ben even een kwartier op bed gaan liggen als pauze, maar nu wil ik niet meer verder :cry:

4 likes

Ah wat vervelend!! Beterschap!

Lol ik sta nu te wachten voor de test en ben dus aan het hoesten en niezen en mensen kijken me boos aan ??? Ik sta al expres op 3 m afstand wat denken ze dat ik hier doe

37 likes

Als ik voor school bezig moet kan ik opeens wel schoonmaken :woozy_face:

3 likes

Ahh ik zie nu dat Sint zijn pieten heeft welkom geheten in het grotePietenhuis en ik vind dat echt zo’n leuke benaming!!

1 like

Ik dacht ff snel boodschappen doen en wilde ook ff wat winkels naar binnen. Ik was net voorbij de AH en ik kwam in een mega drukte terug. Joe laat maar zitten ik haal wel alleen boodschappen :joy: Nu wel met een verse oliebol op de bank :grin:

4 likes

Ik moest vannacht tot laat werken en vanmorgen weer vroeg beginnen. Heb om 14h tot nu dutje gedaan. Ik heb zo vreselijk gedroomd. Mijn opa en oma zijn in december overleden en ik droomde dat mijn oma met me wilde praten en dat ik haar negeerde want ik was op een verjaardag (en ze was al overleden, maar ik zag haar gewoon). En als ik terug ging praten dacht iedereen natuurlijk ‘met wie de fuck praat jij nu weer’. Maar pfff word gewoon jankend wakker ervan. Helemaal kut

4 likes

Zul je zien dat jij juist negatief getest bent en gewoon snotverkouden bent en hun het wel hebben
 hopelijk krijg je snel de uitslag en voel je je snel beter!

1 like