Wat je even kwijt wil #56

Heel veel plezier!

2 likes

Mijn vriend komt net met dit aan en ik denk dat ik het uit moet maken.

2 likes

Ben jij mijn nieuwe collega, haha? Veel succes morgen!!

1 like

Hahah dat zou gezellig zijn! Maar helaas ik start in een volledig mannelijk team.

Wij krijgen in December een nieuwe auto, een 4x4 dus dan kan het! Ik heb ook al dingen waar ik heen wil wat met mijn auto niet kan (ben wel eens vast komen zitten met mijn prius op zo’n offroad weg :joy:)

1 like

Ik had 7 afleveringen opgespaard van American horror Stories ( spin off van de gewone American Horror Story), maar het is zo extreem slecht. Het is een soort Riverdale on steroids.
Ben echt vet teleurgesteld want had dit special voor Halloween avond uitgezocht :sob:

Mijn vriend heeft me voor de tweede keer geschminkt en het is echt een mooie look geworden. Echt mooi soft glam.

24 likes

Getver het is gewoon kip in tomatenprut en ananas. Dan kan je nog beter chicken tonight eten

Pff ik heb echt niks boeiend gedaan dit weekend. Moest ook veel studeren maar nu heb ik echt zo’n naar zondagavond gevoel

1 like

Eet smakelijk de komende dagen :clown_face:

1 like

Eerder vanavond werd er aangebeld en ik dacht dat het m’n ex was om m’n zoontje op te halen. Dus ik zei tegen m’n zoontje om de deur open te gaan doen. Rent ie 10 seconden krijsend en huilend mijn kant weer op, helemaal in paniek. Staan er, voor het raam naast de voordeur, 2 meisjes met een doodskop geschminkt. Dat kind wordt vannacht 10 keer wakker van nachtmerries denk ik

27 likes

Wat rot voor je. Waarom heb je er geen zin in?

2 likes

Ik heb echt zo’n lekkere herfstavond. Sowieso ben ik echt dol op de natuur nu, al die gekleurde bomen, dwarrelende blaadjes.
Thuis gekomen na een voetbalwedstrijd kijken, sushi besteld, lekker lang en warm gedoucht, kaarsjes aan, tv aan voor het eerst in weken, boekje en dekentje erbij. Dol op mijn huisje. En nu net nog een chocolade lava cakeje de oven in geschoven.

Zoals jullie lezen: mijn favo semester is begonnen (herfst + winter).

Oh en ben een boekstagram begonnen.
Zodat ik meer ga lezen. Nu al zin in.

Morgen weer werken. Helemaal nog geen zin :frowning:

38 likes

Morgen mijn eerste dag op mijn nieuwe werk! Hangt in de lucht ofzo, want zag al meerdere berichtjes boven mij. Dus succes iedereen!

Ik ben een beetje zenuwachtig maar vooral
ook zin in! En hoop vooral dat ik snel mijn draai vind en de juiste keuze heb gemaakt om van baan te veranderenšŸ˜…

21 likes

De knop is om. Ga helemaal voor een gezond lichaam en gezonde mindset!

10 likes

Mag ik je volgen!!! Ik heb zelf ā€œalā€ 1,5 week of langer niet gepost, morgen weer eens doen

5 likes

Ik ook!! @boemboem

1 like

Mijn moeder die tegenwoordig niet meer heeft over mensen die een kleintje verwachten, maar ā€œdie worden ook al opa en omaā€

Ja de hint is duidelijk mam.

7 likes

Ik heb ineens heel veel zin in een borrelplank met kaasjes, crackers en worstjes

4 likes

Ik moet morgen nog 3 colleges a 1,5 uur terugkijken en een oefententamen maken (ter voorbereiding van tentamen dinsdag). Wat een kut planning weer dit, hoe ga ik dit ook doen nadat ik vandaag al helemaal gaargekookt was na een paar colleges terugkijken :sob::sob:

2 likes