Wat je even kwijt wil #56

Hahaha sorry dat ik je geboortedorp beledigd heb :rofl: maar hee je woont er zelf ook niet meer, dus zo fantastisch is het daar ook weer niet​:no_mouth:

Ik heb zo’n kuhuhuhut dag, ben ongesteld en lichtelijk labiel en heb me soort van gerealiseerd dat ik misschien wel :sparkles:gevoelens :sparkles: heb voor m’n buurjongen die me vanmiddag duidelijk maakte dat ik niet per se een prioriteit voor hem ben -

En toen plaatste m’n post al voordat ik klaar was :rage:

4 likes

En weet hij ook dat je gevoelens hebt voor hem?

1 like

Nee, maar vind dat nog wel een beetje vroeg, m’n vrienden denken dat het komt omdat ik hem deze week niet echt gezien heb en ik ongesteld en hormonaal ben dat ik nu opeens denk dat ik hem leuk vind 🥲

1 like

ik had vroeger een fascinatie voor Amerikaanse mormoonbloggers en nu voor Nederlandse Instagram ‘interieurstylisten’.

Dat velen zo irritant schrijven
en dan weer zo
OF ZO
lekker professioneel ook
m a a r d a n m e t f a n c y f o n t s

En dat ze allemaal een witte of lichtgrijze modulaire bank hebben waarmee ze hun tankleurige suede of ‘geleefd’ leren bank hebben vervangen. En dan minstens 1 kast in de woonkamer hebben met webbing en een minimalistisch schilderij met speelse vormen.

En dit allemaal tijdens het verlaat koken. :joy:

15 likes

Ik begon met het kijken van een oude aflevering van Peter R de Vries op youtube en inmiddels zit ik, na via via op google van de ene naar de andere complot site gestuurd te zijn, te luisteren naar een aflevering van Argos over een meisje dat misbruikt is door hoge topfunctionarissen bij politie/justitie/politiek

4 likes

Oeps ik stuurde een story door van iemand naar een vriendin. Ze waren als zwarte piet maar vrij zwart. Dus schreef erbij “vind ze vrij zwart”. En toen kreeg terug “klopt”. Je raadt t al t was naar diegene die als piet was gestuurd. Schaam me dood.

3 likes

Zou ik niet doen, zij moet zich eerder schamen.

52 likes

Ik ben aan het opruimen, heb een doos met oude spullen van me op zolder gevonden waaronder heel veel kaartjes. Ik ben blij dat ik ze 1 voor 1 nog even bekijk want ik heb net nog een kaartje met geld gevonden uit 2011 :rofl: oude biljetten dus ook nog haha

27 likes

Ik ben op mn werk maar het systeem ligt eruit en er zijn geen volle accu’s. Dus ik lig op de bank lol

1 like

Kijk ik ook nog af en toe, blijft het beste misdaadprogramma dat de NLse tv heeft gekend!

2 likes

Ik ben al de hele dag boos en verdrietig en gewoon allround niet blij maar kijk net op mijn clue app en is waarschijnlijk pms, dat verklaart een hoop haha

1 like

Haha dat zijn de avonden. Ik heb laatst Magic Mike XXL gekeken :ok_hand:t2: m’n relatie is dan wel uit maar dit vrolijkt een vrouw altijd op :grin:

2 likes

Oh daar zijn echt nog meer afleveringen van, echt een waanzinnig bizar en interessant verhaal

1 like

Mijn ouders kwamen langs en mijn moeder belde gisteren wat voor gebak ik wou. Ik zei als grap neem maar kaas mee…

En dat deed ze 🥲❤️

54 likes

Oh echt? Die wil ik ook zeker gaan kijken! Heel bizar inderdaad, volgens mij is er zo veel waar wij als ‘het gewone volk’ niks vanaf weten achter de schermen bij de politiek (zonder hiermee te willen insinueren dat complotgekkies gelijk hebben hoor) Maar tegelijk wil je het ook niet geloven, want als je zelfs mensen op zulke belangrijke functies niet meer kan vertrouwen wie of wat dan nog wel? :fearful: heel intrigerend allemaal

2 likes

Ja dit is wel echt een glijdende schaal inderdaad (en daarmee bedoel ik echt niet dat ik die vrouw niet geloof), ik zag laatst dat IsaK.riens ook een heel ‘startersinformatiepakket’ ritueel misbruik had gemaakt dus voor je het weet zit je in het reptilians informatiepakket

1 like

Ja, ik snap je, mis Marks & Spencer ook enorm :weary:. Het was er ook altijd best druk vond ik, dus geen idee waarom ze weggegaan zijn.

Ik ben jaloers

1 like

Soms vind ik op mezelf wonen echt chill. Dat je gewoon bijna niet echt rekening hoeft te houden met anderen. Vanmiddag op de bank geslapen zonder dat iemand me daarom judged en ik zit nu om 22.45 avondeten te eten, omdat ik nu pas honger had. Het allerbeste is nog wel dat hierbij in mijn huiskamer bellen aan het blazen ben en niemand me zegt dat dit niet mag. Jeugddroom :white_check_mark:

20211113_223834

99 likes