Morgen is alles beter en dan kom je gewoon vretten
Ja alleen merk je daarna dat het zeepresten op je vloer achterlaat en dat je dit zelf moet schoonmaken, dat is het nadeel (ik spreek uit ervaring)
Wat zou ik graag een bak met zelfvertrouwen willen voor Sinterklaas of Kerst. Ik zit mezelf zo ontzettend in de weg. Gedver.
Net echt de ogen uit mijn kop gejankt toen ik Maid op Netflix aan het afkijken was. Wat een ellende en dat kindjeā¦!
Ik slaap in de woonkamer omdat ik het soms āzieligā vind dat mijn hamster alleen is. Nu hoor ik hem lekker racen op zijn radje en knabbelt hij aan van alles en nog wat!
Dit is een spoiler
Nee toch? Das zowat de opzet van de serie.
Haha nee dit is echt geen spoiler, ik zou niet weten wat ik spoil, behalve dat het een serie is waarbij je heel veel kan janken door alle ellende en er een cute kind in zit.
Er is een Portugees zaakje in Haarlem die dat verkoopt. Ik was daar vanochtend, dus had gelijk daar wat gekocht. Het heet A Loja.
En bij de Lidl verkopen ze ook pastel de nata
Snel weer afspreken met vriendin in Haarlem
Ik ben āmaarā verkouden, maar ik lig al sinds woensdag hondsberoerd zonder weinig vooruitgang op bed. Ik ben er klaar meeeeeee
Bwah ben gisteren met sporten door mijn knie gegaan. Gisteren ging het nog redelijk want had genoeg adrenaline en been was nog warm.
Vannacht hele nacht stil gelegen. Steeds wakker geworden om te kunnen draaien. Maar jeetje wat een pijn.
Edit. Ik kan mijn stappenteller wel af doen.
Mooi filmpje! Ik zit me hier al een tijdje af te vragen van wie die stem is, komt me zo bekend voorā¦
De vrouw is volgens mij Renee Fokker
Soms zo fijn dat mijn vriend een uitslaper is en ik niet, de zondagochtenden zijn heerlijk voor mezelf en films die hij niet wilt zien
Uch ik heb zoān kater
Gisterenavond uiteten geweest en niet bij nagedacht maar nam iets met een ROOMsaus dus eenmaal bij mān vriend thuis voelde ik me niet echt goed en mega last van mān buik. Vervolgens snurkt hij heel de nacht in etappes en ik ben ondertussen op heel hoog irritatieniveau, dus wil gewoon naar huis en huilen op de bank van vermoeidheid want had twee dagen hiervoor ook al slecht geslapen. Maar dat gaat minimaal nog 2,5 uur duren met de trein. Veeg me op
Gisteren een signeersessie gehad met Nick Toet en ik vind m zo ontzettend grappig!
Nu ben ik blij want ik heb een gesigneerd kookboek