Wat je even kwijt wil #56

Hoe is het boek? Zit er aan te denken als Sint cadeau voor mijn vriend.

2 likes

Ja superleuk! Hele gangbare recepten en gewoon ala Nick geschreven. Leuke kado!

1 like

Lidl verkoopt ze ook. Bij de verse broodjes.

1 like

Net een flinke pot dukkah gemaakt.

6 likes

Er komt een gender neutrale salon in Cardiff (met gender neutrale prijzen, wat super fijn is want normaal als je geen kerel bent en een kort kapsel wilt betaal je veel meer) en de comments erop op Facebook zijn natuurlijk weer om te janken. Weet meteen weer waarom ik bijna nooit op Facebook zit, sjongejonge.

7 likes

Ik had vanochtend om 11:00 een sportlesje geboekt in het centrum van Amsterdam. Niet beseffende dat het Sinterklaas intocht is.

Lang verhaal kort: nooit bij de sportschool aangekomen, sta nu met een koffie en een kokosmakroon tussen de urban arrows naar de Sint te zwaaien :thumbsup:

54 likes

Facebook (en Twitter) is echt het afvoerputje van de samenleving.

7 likes

Ik moet mijn haar wassen vandaag en heb echt geen zin om daar drie uur aan te besteden.

2 likes

Ik snap ook gewoon het probleem niet van die mensen. Niet meer dan logisch dat je op basis van lengte, tijd, dikte oid je prijzen bepaalt

2 likes

Hm maar als ik dit doortrek naar kleding, dan zou je zeggen dat een maat xs goedkoper (=minder stof) zou moeten zijn als een maat L

Ik had net toast met avocado maar was een beetje saai dacht ik. Dus heb cottage cheese gemixt met een beetje peper en zout, truffel tapenade en wat honing. Dat bovenop de avocado gedaan. Echt 10/10 :ok_hand:t2:

8 likes

Dat maak jij ervan. @Soy.peor heeft al eens uitgelegd dat dat qua prijsverschil zo miniem is dat dat geen excuus voor merken is om hun kleren in grotere maten duurder te maken.

12 likes

Kan je niet naar de huisartsenpost gaan?

4 likes

Wow dit klinkt echt goed. Love truffel tapenade

1 like

Je kan de huisartsen post altijd even bellen en de situatie uitleggen. Als je nog een dagje kan wachten dan zou ik morgenochtend gelijk de huisarts bellen als ik jou was.

4 likes

Ik: heb je zin in rode of witte wijn?
Moeder: ja

Ok :thumbsup:

33 likes

Nou lijkt me wel. Anders zou je als niet-brildrager fucked zijn

2 likes

That’s the spirit

9 likes

Ik word gek van mijn hoofdeczeem maar moet bijna smeken voor shampoo en herhaalrecepten.
En ketaconazol is ook slecht leverbaar ofzo.

Ik ben aan het twijfelen of ik straks naar de wedstrijd Portugal - ServiĆ« ga of in bed blijf liggen. Zondag struggles…