Vriend: ik heb gister iets heel ergs gedaan! …
Ik: oh wat dan??
…
Ik heb al het sint Maarten snoep wat over was opgegeten. Maar het was zo lekker, net als vroeger al die smarties in één keer in je mond
Aaaw, geef hem hem geen ongelijk haha!
Ik heb net een hap rauwe chioggia biet gehad, het internet zegt dat het zoet moet zijn, maar hij was bitter en heb nu echt een rare vieze zure smaak in mijn keel. Had hem gisteren gekocht, en zag er niet verrot uit. Echt kut want zag me al allerlei mooie salades hiervan maken.
Bij dit soort dingen afvragen. Wat schiet jij er mee op? En wat wil je bereiken ?
Ik moet vanavond op mn moeders werk (gehandicaptenzorg) helpen omdat ze meubels moeten verhuizen en kasten leegruimen etc ivm een verbouwing. Ik zie er zo tegenop eerlijk gezegd
Ik ben totaaaaaal geen zorgpersoon en kan gewoon niet met die mensen communiceren ofzo, heel ongemakkelijk.
Er is een artikel van Linkedin nu in omloop van een recruiter die aangeeft hoe belangrijk levenservaring is. Liever iemand met levenservaring dan met een HBO-papiertje.
Voor een groot deel kan ik mij hier in vinden. Je leert veel door te doen.
Maar het creeert ook het beeld van ‘je kunt alles worden wat je wil’.
En daar ben ik op tegen, dat is nou eenmaal gewoon echt niet zo.
Naast dat je voor sommige functies toch ook echt een opleiding nodig hebt.
Juf, verpleegkundige, arts, allemaal dingen waarbij je ook in de praktijk leert, maar
toch ook echt een opleiding nodig hebt om kwaliteit te kunnen bieden.
Ik vind het altijd zo fijn om muziek te luisteren die mijn vader vroeger draaide toen ik nog thuis woonde (alweer een loooong time ago). Eric Clapton, Bee Gees, Mark Knopfler, Dire Straights, love it
Oja en Bruce Springsteen niet te vergeten
Echt zwaar teleurgesteld in alle zwarte pieten die ik vandaag tegenkwam op social media. Zogenaamd roetveegpiet, nee hoor sorry
Vanochtend voor het eerst in jaren weer geweest sporten en ik hoop het nu goed vast te kunnen houden. Wil ook groepslessen gaan volgen en hopelijk krijg ik dan snel weer een betere conditie.
Dit heb ik vroeger ook een keer geprobeerd. Mijn kinderbrein dacht dat ik dan een groter cadeautje zou krijgen. Het werkte deels. In plaats van een mandarijn kreeg ik een sinaasappel.
Dan kun je er twee mandarijnen in doen! Zo waren mijn ouders in ieder geval
Edit: ik zie dat meer ouders zo dachten
Zo wtf, ik had de afgelopen weken netelroos van de stress, maar dat waren allemaal redelijk beschaafde bultjes. Dat begon net wat minder te worden allemaal, en nu zit ik ineens helemaal onder de gigagrote plekken? Echt meerdere plekken van 10 bij 10cm en groter, snap er geen hol van en het jeukt
Ik ben wel heel erg benieuwd of Sinterklaas de komende jaren weer een ding wordt in onze familie nu ik tante wordt (en mijn andere zus ook over kinderen begint). Ik heb zelf geen Sinterklaas meer gevierd sinds ik niet meer geloofde en daarna was het alleen surprises maken op de basisschool. Mijn ouders hadden er na mij geen zin meer in haha. Het lijkt me wel echt leuk als mijn neefje er over een paar jaar in gaat geloven
Ja ik vond deze écht spot on! Zaten hier gisteren ook wel even stilletjes op de bank van ja… hoe bizar dat we dit soort cijfers wegzetten onder het mom van: traditie, mensen vinden het leuk, het gaat ook vaak goed.
Al moet ik zeggen dat de pakjesavond waarbij mijn zus vertelde dat Sinterklaas niet bestond redelijk traumatisch voor mij was, ik ben er dagen verdrietig door geweest.
Ik ruik de hele dag panisch aan mijn oksel of ik mijn geur al kwijt ben, omdat ik soms denk dat ik ‘opeens’ Corona heb. Verder geen klachten, dus het slaat ook nergens op.
Wat kut, de plekken insmeren met appelazijn helpt heel erg tegen de jeuk (stinkt wel)
Hahah ik doe dit met kaneel. Ruik jij je oksels wel eens dan? Ik dacht altijd dat je dat zelf niet rook, als je zweet daar.
Thanks voor de tip! Heb ik niet in huis maar ga ik morgen wel even halen dan want hier word ik helemaal leip van lol
Ik heb best sterkte deo (tip: Rexona extra strong).
Haha wow dan ben ik een stinkdier want ik ruik mezelf enorm als ik gezweet heb