Teeering wat is de Ikea website en bezorging kut zeg, niet te doen
Ik vind mezelf nu even echt zielig. Ik wil heel graag in bad. Maar ik zou er niet fatsoenlijk uit kunnen opstaan. Ben gisteren door mijn knie gegaan.
Prima, maar dan zijn al de oliebollen voor jou
Ik ben echt verdrietig en gestrest dus wil eigenlijk mijn hondje mee naar bed nemen vanavond om te knuffelen terwijl ik slaap⦠maar ze slaapt eigenlijk altijd beneden en ben bang dat ik er dan nooit meer vanaf kom + ze snurkt en laat stinkscheten
Tbh zou wel chill zijn tijdens sporten en presentaties
Ik moet over een aantal dagen naar het ziekenhuis voor een mammografie vanwege een knobbeltje in mān borst. En ondanks dat ik er nuchter in sta en niet gelijk aan rampscenarioās denk en besef dat er een grote kans is dat het niks ernstigs is, vind ik het ergens toch ook wat spannend, want tja, de meesten zullen er wel vanuit gaan dat het meevalt maar dat is natuurlijk lang niet altijd het geval Ik hoop iig dat ik zelf wel tot die gelukkigen mag behoren waarbij het meevalt en kan nu al niet wachten op de uitslag.
Oh wat een goeie, thanks! Ga morgen gelijk even langs de apotheek dan
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt
Heb zoān fijn weekend gehad, precies de goede mix tussen productieve dingen doen (met name opruimen en schoonmaken in huis - wat kan dat soms toch heerlijk zijn) en ultiem chillen. Zat vorige week niet zo lekker in mān vel maar inmiddels ben ik helemaal opgeladen voor de komende week
Ik heb het niet met volle aandacht geluisterd want was ondertussen een kapstok aan het ophangen. Ik luister altijd graag naar teksten en dat lukte nu niet goed. Maar de 1e indruk is goed Ook leuk om haar oude al bekende nummers in een (klein) nieuw jasje te horen.
Dan zul je wel lekker gaan op de top 2000 (ik wel iig no shame)
Ik lig lekker in bed, met een paar onwijs koude voeten, want ik heb morgen mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan. Onwijs zin in maar toch ook wel spannend!
Ugh, wat is R toch een stom programma. Ben al de hele avond aan het worstelen ermee.
Wat is R?
Herkenbaar ja, ben heel dichtbij stoppen met mn opleiding door kut statistiek en kut R
Die moet je ff op YouTube intikken met seizoen 2 erachter en dan krijg je filmpjes met links naar daily Motion (rechtstreeks via daily Motion vind je ze niet) en dan kan je ze daar allemaal kijken, je kan via de daily Motion app ook gewoon chromecasten, echt heel Chill.
Ik zit nu in een vliegtuig en aan de andere kant van 't gangpad zit een baby. Hopen dat ze stil blijft.
Update: ze heeft zich heel goed stil gehouden
Ugh heb zo slecht geslapen, denk niet meer dan 2 uurtjes. Ben ongesteld heb pijn en moet vanavond nog naar een verjaardag. Bleh het liefst zou ik afzeggen. btw, hoezo heet deze emoji sleepy?