Wat je even kwijt wil #56

Ik heb nooit shan gekeken maar die emoji ga ik maar niet meer gebruiken lol.

1 like

Ugh zo donker buiten

2 likes

Maar ook na uitleg zie ik er echt geen slaperige emoji met een snottebel erin. Vraag met af of iemand die specifiek die emoji daarvoor gebruikt?

Ik heb gister m’n rug keihard gestoten. Was aan het schoonmaken en zat onder het schuine gedeelte (heb een zolderwoning) en dat was ik ff vergeten dus ik stond met volle vaart op. Toen zag ik even sterretjes. En nu doet het pijn en ik ben er misselijk van.

2 likes

Wtf ik word tegenwoordig in paniek wakker, omdat ik denk dat ik de hond moet uitlaten. Wtf welke hond? 🥲

Ach ja, nog een maand en dan gaan we nestjes zoeken

11 likes

Gisteren echt een fijne dag gehad. Lekker gewandeld over en bij de oude vliegbasis van Soesterberg en daarna bij de Mac geweest. Daar kwamen net toen ik er was ook elke keer allemaal dure auto’s langs, Lamborghini’s enzo. Stonden ook echt mensen met spiegelreflexcamera’s om die auto’s (die rondjes reden) op te nemen.

8 likes

En het is nu “licht” maar het is niet licht
Haat dit soort grijze dagen

10 likes

Het kan nu ook elk moment van de dag zijn. Binnen moeten lichten aan, is het ochtend, is het bijna avond? Of is het middag, wie weet.

10 likes

Een groot raadsel

4 likes

Ik ben echt te introvert. Zit op Schiphol en was telefoon aan 't opladen en toen kwam er een vrouw naar mij toe of ze ff mijn oplader mocht gebruiken. En na kwartiertje ofzo gaf ze hem terug en vervolgens vroeg een Amerikaan of hij hem ook mocht gebruiken want hij had geen wereldstekker. Nou prima. Maar nu moet ik zo eigenlijk wel een keer richting de gate en durf 'm niet terug te vragen hahahhahahahha 🥲🥲🥲

22 likes

Hier al die kinderen ook, haha. En ook degene met wie ik was vond het erg leuk. Maar ik zelf ook best wel, haha.

2 likes

Aaahw super lief dat je iedereen helpt! Niks introvert want dan zou je ze hebben genegeerd, heel ongemakkelijk hebben gedaan al bij het vragen joh. Succes met de vlucht!

3 likes

Heel lief juist!!
Ik zou gewoon opstaan en je spullen pakken enzo dan ziet hij wel dat je weg gaat en geeft hij het misschien uit zichzelf al wel terug :+1:t2:

7 likes

Ik heb me ziek gemeld op werk en voel me illegaal nu ik ‘gewoon’ tv aan het kijken ben (plus kapot aan het gaan door klachten wel).

Sowieso echt ellendig om ziek én alleen te zijn / wonen. Overal ligt rotzooi, ongedane afwas, natte was en ik heb niks fatsoenlijks te eten in huis. En al had ik het wel - geen energie om eten klaar te maken. Zo wordt het een vicieus cirkeltje.

Gisteren overigens 4,5 aflevering sex education gekeken aangezien ik toch niet van de bank kom. Na vandaag zal het wel af zijn :joy:.

11 likes

Heb de oplader terug hoor :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Mijn headphone begint kapot te gaan. Dus ik dat bedrijf berichtje gestuurd en gezegd dat hij emotioneel waarde heeft voor me (laatste verjaardagscadeau wat ik van mijn moeder heb gehad). Krijg ik nu gratis dat onderdeel thuis gestuurd. :pleading_face: Zo lief want heb dat ding al dik drie jaar.

27 likes

Het is een programma voor (statistische) analyses en het lijkt op programmeren. :open_mouth:

1 like

Woehoeee de eerste onbekende volger op mijn blog. Nu nog volhouden aan het schema want anders volgt ze mij voor niks.

@SpeedOfSound oh herkenbaar! Soms helpt het om een dingetje te doen in huis en dan gewoon ontspannende dingen. Wel echt heerlijk een vrije maandag!

7 likes

Nee niet haten op R!

Wat gaat er mis?

3 likes

Het is maandagochtend, eerste dag van een periode weer volledig thuiswerken en het is zo druilerig weer :pensive:

Ik zit maar even meubels te kijken,maar dat voelt dan weer als spijbelen.

2 likes