Sowieso naar je lichaam luisteren!
Misschien kun je een paar kleine klusjes doen en dan verder rusten hoor. De wereld vergaat niet als het huis niet spic en span is. Maar als je niet naar je lichaam luistert ben je straks nog verder van huis.
Sudden realisation: Ik zit dus al de helft van mijn werkende leven thuis te werken (met af en toe een opleving van af en toe naar kantoor mogen).
En eerlijk, nu weer helemaal thuis, elke keer drukt het me dichterbij de burn-out
Oh lief toch , ik zou juist heel lomp alleen zeggen, hi I need my charger back thanks. Zou daar niet eens over nadenken. Heb je hem terug?
Oh ik lees dat je hem terug hebt.
Je hebt een baby hoor, je huis kan dan sowieso niet perfect zijn. (Hoop dat ik mezelf dat straks ook wijs kan maken ).
Misschien heb je vanavond nog puf om iets te doen of anders kan je man nog wat hoognodigs doen.
Voor mij werkt het iig het beste om alle druk eraf te halen. Niets moet, even alles loslaten.
R m’n bae
Herkenbaar, veel beterschap! Tip: sla als je weer beter bent een paar zakken Unox-soep in dan heb je altijd wat te eten. En voor nu bestel soep bij Flink of Gorillas
Erg herkenbaar. Ik zit ook al ruim de helft van mijn werkende leven thuis te werken en het heeft bij mij ook serieus weerslag op mijn gemoedstoestand/mentale welzijn. Ik was blij de afgelopen maanden eindelijk af en toe een keer op locatie te mogen werken en af en toe te mogen voelen hoe mijn werk ooit was. Laten we hopen dat het thuiswerkadvies niet verlengd hoeft te worden.
Blauw snot in de vorm van een traan?
Sorry maar Dit Is Geen Snot
Bij mij ook. Fulltime kantoor hoeft niet maar de helft ofzo. Mis het om op locatie te zijn.
Ook moeilijk zo integreren bij nieuw werk.
Twijfel ook over mijn vak in het algemeen maar komt denk ik ook deels door het thuiswerken. Leefde helemaal op toen ik op een locatie moest zijn omdat het niet vanuit huis kon.
Het is echt niet leuk om gewoon bijna 2 jaar lang je werk niet op een normale manier te kunnen doen, alles kost meer moeite en zonder collega’s op een zolderkamer is er weinig leuks aan. En werk is zo’n groot onderdeel van je doordeweekse leven. Gewoon een wezenlijk deel van je dagelijks leven valt niet normaal in te richten. Vind dat voor mezelf veel ingrijpender dan dat je bijv maar tot 8 uur uit eten mag.
En dan is t maar drie weken nu, maar ja voor hoe lang, en twee jaar geleden was het ook maar voor een maandje. En die twee dagen dat ik nu wel naar kantoor mocht gaven me echt weer wat blijdschap, mensen zien, lachen, gedeelde smart, maakte het werk inhoudelijk weer leuker. Nu is t weer eenzame smart en dat valt op een gegeven moment niet meer te dragen.
Edit: ik sta overigens wel gewoon achter de maatregelen, maar de nadruk ligt zo op andere dingen dat we wel eens vergeten dat dit ook zwaar is
Ik snap het niet, bij een kotsende emoji hebben ze ook groen , en hoezo is snot dan ineens blauw? Dus jij denkt vanwege anime? Maar emojis op whatsapp zijn voor zover ik weer niet gebaseerd op anime. Maar zoals je het liet zien in je vorige post moet dat dus wel iemand met snot voorstellen.
Ja het is echt snot, zoek maar eens op ‘snot’ in je emoji toetsenbord dan staat ie vooraan. En als je de emoji in notities plakt en vervolgens je mobiel laat uitspreken (weet niet of alle mobiels dit kunnen maar op een iphone wel in ieder geval) dan zegt ie ‘slaperig gezicht’ haha.
Oh leuk om te weten/lezen. Ik denk dat vrij veel emojis anders geïnterpreteerd worden. Mijn grootste haat is deze: . Zo’n vies smerig lachje, die vooral boomers inzetten voor van alles wat denkbaar is.
Mijn moeder gebruikt het als in “oh sorry”. Stel ik heb mn been eraf en ze moest reageren in een emoji gaat ze die dus inzetten. Heb er ook al 2 keer uitgelegd. Ze gebruikt hem nu niet meer (bij mij iig) hopelijk ook niet bij anderen. Maar die snottebel emoji ja ok, ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar nou een snottebel in ziet. Inclusief mezelf.
Edit: hahaha ik was zo kut op MSN met die smilies, ik vond die bril smiley leuk. Dus ik besloot ipv het te gebruiken elke keer expres bril te typen in een zin.
Ik moet data visualiseren, maar het komt er zo gek uit. Maar dat kan ook aan de data zelf liggen. Ik kan het morgen wel aan de docent vragen.
Ik maakte gisteren een avondwandeling en toen zag ik een flyer van een kat die sinds juli al vermist is. En die kat heette Vlokje en dat vond ik toch zo zielig. Wat een lieve naam, Vlokje
Mijn schoonvader gebruikt aaaaaaltijd deze als hij een mega zielig verhaal post op facebook
Piet is dood 🥲
Ik heb het echt stervenskoud. Terwijl ik een dikke trui aan heb en de verwarming aan. Ik ben zo nog niet klaar voor het koude weer.
Mooie omgeving is dat hè! De duinen daar vind ik ook zo bijzonder.
Hahaha ik had vroeger een (boomer) collega die deze ook overal bij gebruikte. Zelfs in mails. Dan kreeg ik bijvoorbeeld:
Hello Noyra
Can you come to my office tomorrow please
Best, …
Doodeng.