Mijn moeder is vandaag jarig dus ik ging even bij mijn ouders lunchen. Wat begon met alleen even proosten voor gezondheid is nu al op het punt dat de 2e fles champagne wordt open getrokken
Mijn oren zitten dicht en dat is best vervelend als iedereen in de winkels mondkapjes op moet want nu kan ik dus ook niet liplezen en versta ik niemand 🥲
Net voor het eerst mijn tosti ingesmeerd met mayonaise ipv boter omdat ik hier vaak lees dat dat lekkerder is. Zoveel spijt dat ik dit niet eerder gedaan heb.
Ik heb onverwachts een oppasdag en ik kan daar zo van genieten. Mijn neefje van 2.5 jaar is ook echt een leuk en lief kind, we hebben zo’n sterke band opgebouwd met elkaar en ik vind het een eer dat hij zich zo op z’n gemak voelt bij mij. Ondanks dat hij niet m’n eigen kind is, voelt het wel bijna zo.
Gisteren voor mn oma koffie gezet, zegt ze eerst tegen mn nicht:“ja die dikkerd pakt al dat bruine spul”. Drinkt ze de koffie en vond ze het lekker, loopt ze vervolgens naar de wc en hoor ik haar gewoon de koffie wegspoelen in de wc hahahaha zo savage. Ik weet dat ze dement is, maar dat ze me dikkerd noemde vond ik toch wel erg pijnlijk omg hahaha
Ik heb een nieuwe zwarte jurk aan op werk, natuurlijk niet gewassen want wilde m meteen aan, maar nou geeft die jurk af dus ik heb van die viezige zwarte handen. Echt irritant want mensen kijken toch de hele tijd naar je handen.
De maandelijkse zwangerschapstest was weer negatief kan toch echt niet wachten tot mijn vriend zich laat steriliseren. (nog 2 maanden hopelijk)
Die twijfels over het werk herken ik ook. Twijfel nu echt of een kantoorbaan wat voor me is. Ik had al bewust voor een kantoorbaan ‘light’ gekozen, met veel externe afspraken en dynamiek,maar daar is nu natuurlijk niet veel van over. In feite is het nu echt een kantoorbaan waarbij je continu achter het scherm zit.
Heel herkenbaar wat je allemaal zegt. Voor sommige mensen zitten er wellicht veel prettige kanten aan, maar als het niet bij je past is het zo kut. Hoewel ik helemaal voor de maatregelen ben, graag mijn steentje bijdraag, me goed aan de regels probeer te houden en er voor veel mensen veel meer corona leed is, vind ik dat dit probleem vaak te snel wordt afgedaan als onbelangrijk, er relatief weinig over wordt gepraat en er niet altijd wordt ingezien welke impact dit mentaal kan hebben op sommige mensen.
Sterkte met het je door deze periode heen slaan. Probeer uit te vinden hoe je deze periode het beste voor jezelf kunt inrichten.
Ik draag altijd een paar ringen en doe ze inderdaad alleen af met sporten - dan doe ik ook mijn horloge en andere sieraden af en bewaar ik alles bij elkaar. En na het sporten weer aan. Of als ik ga zwemmen bijvoorbeeld. Verder nooit, ook niet 's nachts of onder de douche idd.
Dat is altijd vervelend. Mijn, inmiddels overleden, oma had ook alzheimer. Die vroeg iedere tien minuten of je koffie wou, zelfs als je nog koffie had
Ik heb echt zulke lieve leuke collega’s en een super mega geweldige baas en dat maakt mijn werk nog 100 x leuker. Dat gun ik echt iedereen.
Ben er echt even klaar mee, met alles. Net weer wat patiënten op de buik mogen draaien, lopen sjorren aan een patiënt met morbide obesitas maar de trein is ondertussen nog stamp vol omdat iedereen ook klaar is met Covid.
Betekent waarschijnlijk weinig maar ik heb veel bewondering voor je & het werk wat je doet. Dankjewel en hopelijk kun je thuis lekker uitrusten.
Ik zag dat de zoon van Peter R de Vries nu de ouders van Nicky Verstappen bijstaat tijdens het hoger beroep
Ja klopt hij ging direct al mee naar de zittingen. Vond ik ook een hele sterke zet, mooi dat hij zijn vaders werk voortzet
Ik voel me zo energieloos vandaag meh. Heb helemaal geen voldaan gevoel na deze werkdag. Zo maar even sporten en hopen dat het beter gaat
Ik kwam een dove, nivea en andrelon aanbieding tegen van 2 + 3 gratis, combineren mogelijk. Helemaal top.
Hoe ruikt een Schotse hooglander?
Alleen minder leuk als je hond paardenstront als parfum gebruikt, zoals de mijne