Wat je even kwijt wil #56

Daar ben ik dan niet geweest, maar zeker mooi, ja! Sowieso mooi gebied hier, al kom ik bijna nooit in het bos, haha. :see_no_evil:

1 like

Ik deed net deo op en daarna was ik opeens de dop kwijt en heb ik daar echt best wel lang naar gezocht. Kijk ik nog eens naar die deobus, is het zo een waar je aan moet draaien om hem open te doen ipv de dop eraf halen en hij heeft dus helemaal geen dop :upside_down_face:

13 likes

Ik heb geen cadeautje gekocht voor mijn vader. Terwijl ik daar zo op visite moet (en dat gaat al een feestje op zich worden…). Iemand nog tips? Heeft geen hobby’s ofzo.

Vind sowieso het gebruik van smileys in zakelijke mails heel vreemd

2 likes

Doosje bonbons of bloemen, dat is mijn default bij mijn hobbyloze pa.

2 likes

Ik hou van deze site voor data visualisatie:

6 likes

Een fles drank met een borrelplankje, of wat anders wat je vader lekker vind. Dat valt bij mijn vader altijd wel in de smaak.

1 like

Thank youuuuu

Per ongeluk al de Iphone update gedaan, wat een ellende weer :sob:

Mijn pompoensoep is niet zo lekker als vorige keer, het fikt mijn mond uit. :thumbsup: En ik heb er 3 liter van.

1 like

Mijn verlovingsring is eindelijk op maat maar moet zo wennen om 'm te dragen. Ik droeg nooit ringen dus hij voelt erg aanwezig.

Gisteren ook al kwijt geraakt toen ik er mee zat te spelen op de bank. Hij stuiterde weg en we hebben zeker tien minuten grondig gezocht voor bleek dat hij in een chipszak was gestuiterd. Mijn vriend keek of hij gelijk de verloving weer wilde verbreken en nu krijg ik ook geen airpods meer voor mijn verjaardag. Ik raak nog weleens wat kwijt :sweat_smile:

19 likes

Ringen zijn heel simpel, je moet ze gewoon nooit af doen! En na een weekje zijn je vingers wel gewend aan de ring en voel je hem überhaupt niet meer :slight_smile:

1 like

Nooit nooit, of wel 's nachts, onder de douche, bij handen wassen etc? Bij sporten zou ik 'm sowieso afdoen en thuis laten maar ik sport momenteel niet dus dat is makkelijk.

Vet irritant, ik zou eigenlijk morgenavond een afspraak hebben om ergens iets te gaan drinken, wil er niet teveel over uitweiden maar ik zag zowel tegen die afspraak op als dat ik ernaar uit keek, in het kader van iets afsluiten een beetje. En nu is de horeca dus om 20u dicht en kan dat dus niet op die manier doorgaan. Alternatief is om bij mij thuis af te spreken maar dat wil ik eigenlijk niet. En wil die afspraak wel graag zsm laten plaatsvinden (want afsluiten en verder kunnen). Enorm first world problem trouwens hoor, dat weet ik.

6 likes

Nooit nooit, alleen met zwemmen (in open water)

2 likes

Gewoon ‘s avonds af doen en in een schaaltje leggen. Ik draag mijn ringen echt nooit snachts. Zit niet lekker en anders kun je ook niet lekker handcreme smeren.

2 likes

Vandaag is mijn een na laatste werkweek in dit filiaal aangebroken. Na 16 jaar hier gewerkt te hebben moet ik ergens anders heen want een andere (betere, dat wel) functie.
Maar ik wil helemaal niet, hik er echt zo tegenaan :pensive:

10 likes

Kokosmelk of room toevoegen?

3 likes

:grimacing: Nadeel is dat het dan per bakje moet (alles is al ingevroren). Maar kaneel helpt ook wel een beetje. Kokosmelk is een optie als je dat een tijdje goed kan houden.

Ik had gisteravond voordat ik ging slapen een filmpje gezien over Baudet verkleed als Sinterklaas en echt the stuff of nightmares, heb de hele nacht koortsdromen gehad over hem en zijn mijter