Wat je even kwijt wil #56

Of een dot crème fraiche er bij doen als je het opgeschept hebt. Je kan ook melk of slagroom erbij doen als je de soep verwarmd. En anders is een zurige tegenhanger ook fijn. Kan er door of je houdt partjes naast je bord

Edit: kokosmelk of ongeklopte slagroom kan je invriezen. (geklopt misschien zelfs ook wel) Kun je eventueel in ijsblokjes vormen doen, handig doseren

Of koffiemelk, als je cupjes hebt, niet apart kopen want het is niet de beste optie maar wel prima te doen

2 likes

Eten, drinken, een boek, tijdschrift kado abonnement, een plant?
Ik heb weleens een trui of vest gekocht, vond ie leuk. Gewoon wat beetje leek wat hij al had haha.

50 procent van de mailtjes die ik krijg van studenten: help m’n script werkt niet en ik zie niet wat er fout is, dus ik denk dat het aan R ligt. Ik die dan waardevolle minuten van mijn werktijd dan mag besteden aan het zoeken naar verkeerde haakjes of komma’s om ze het tegendeel te bewijzen. :sweat_smile:

1 like

Ik heb nu een half jaar drie ringen aan en ik doe ze nooit nooit uit, ook niet met douchen of ‘s nachts. Ik wende er snel aan en voel ze nu niet meer zitten

1 like

Ik doe hem wel af, maar leg het op een vaste plek (nachtkastje). Ook weleens niet gedaan en toen was het zweten en zoeken.

Als ik het niet afdoe met douchen krijg ik eczeem. Moet zo goed drogen eronder, ook na het handenwassen ben ik altijd even bezig met drogen.

1 like

Beetje Griekse yoghurt erin!

2 likes

Erg hé :joy: Maar daar staat tegenover dat elk kledingstuk dat ik voor hem (in overleg!) koop te heet gewassen wordt. Zie je ooit een verdwaald kind in gekrompen kleding lopen: die is van ons.

3 likes

Mijn moeder is vandaag jarig dus ik ging even bij mijn ouders lunchen. Wat begon met alleen even proosten voor gezondheid is nu al op het punt dat de 2e fles champagne wordt open getrokken :sweat_smile:

37 likes

Mijn oren zitten dicht en dat is best vervelend als iedereen in de winkels mondkapjes op moet want nu kan ik dus ook niet liplezen en versta ik niemand 🥲

1 like

Net voor het eerst mijn tosti ingesmeerd met mayonaise ipv boter omdat ik hier vaak lees dat dat lekkerder is. Zoveel spijt dat ik dit niet eerder gedaan heb. :drooling_face:

19 likes

Ik heb onverwachts een oppasdag en ik kan daar zo van genieten. Mijn neefje van 2.5 jaar is ook echt een leuk en lief kind, we hebben zo’n sterke band opgebouwd met elkaar en ik vind het een eer dat hij zich zo op z’n gemak voelt bij mij. Ondanks dat hij niet m’n eigen kind is, voelt het wel bijna zo. :heart:

21 likes

Gisteren voor mn oma koffie gezet, zegt ze eerst tegen mn nicht:“ja die dikkerd pakt al dat bruine spul”. Drinkt ze de koffie en vond ze het lekker, loopt ze vervolgens naar de wc en hoor ik haar gewoon de koffie wegspoelen in de wc hahahaha zo savage. Ik weet dat ze dement is, maar dat ze me dikkerd noemde vond ik toch wel erg pijnlijk omg hahaha :cry:

8 likes

Ik heb een nieuwe zwarte jurk aan op werk, natuurlijk niet gewassen want wilde m meteen aan, maar nou geeft die jurk af dus ik heb van die viezige zwarte handen. :tired_face: Echt irritant want mensen kijken toch de hele tijd naar je handen.

2 likes

De maandelijkse zwangerschapstest was weer negatief :partying_face: kan toch echt niet wachten tot mijn vriend zich laat steriliseren. (nog 2 maanden hopelijk)

11 likes

Die twijfels over het werk herken ik ook. Twijfel nu echt of een kantoorbaan wat voor me is. Ik had al bewust voor een kantoorbaan ‘light’ gekozen, met veel externe afspraken en dynamiek,maar daar is nu natuurlijk niet veel van over. In feite is het nu echt een kantoorbaan waarbij je continu achter het scherm zit.

2 likes

Heel herkenbaar wat je allemaal zegt. Voor sommige mensen zitten er wellicht veel prettige kanten aan, maar als het niet bij je past is het zo kut. Hoewel ik helemaal voor de maatregelen ben, graag mijn steentje bijdraag, me goed aan de regels probeer te houden en er voor veel mensen veel meer corona leed is, vind ik dat dit probleem vaak te snel wordt afgedaan als onbelangrijk, er relatief weinig over wordt gepraat en er niet altijd wordt ingezien welke impact dit mentaal kan hebben op sommige mensen.

Sterkte met het je door deze periode heen slaan. Probeer uit te vinden hoe je deze periode het beste voor jezelf kunt inrichten.

3 likes

Ik draag altijd een paar ringen en doe ze inderdaad alleen af met sporten - dan doe ik ook mijn horloge en andere sieraden af en bewaar ik alles bij elkaar. En na het sporten weer aan. Of als ik ga zwemmen bijvoorbeeld. Verder nooit, ook niet 's nachts of onder de douche idd.

2 likes

Dat is altijd vervelend. Mijn, inmiddels overleden, oma had ook alzheimer. Die vroeg iedere tien minuten of je koffie wou, zelfs als je nog koffie had

Ik heb echt zulke lieve leuke collega’s en een super mega geweldige baas en dat maakt mijn werk nog 100 x leuker. Dat gun ik echt iedereen.

18 likes

Ben er echt even klaar mee, met alles. Net weer wat patiënten op de buik mogen draaien, lopen sjorren aan een patiënt met morbide obesitas maar de trein is ondertussen nog stamp vol omdat iedereen ook klaar is met Covid.

19 likes