Betekent waarschijnlijk weinig maar ik heb veel bewondering voor je & het werk wat je doet. Dankjewel en hopelijk kun je thuis lekker uitrusten.
Ik zag dat de zoon van Peter R de Vries nu de ouders van Nicky Verstappen bijstaat tijdens het hoger beroep
Ja klopt hij ging direct al mee naar de zittingen. Vond ik ook een hele sterke zet, mooi dat hij zijn vaders werk voortzet
Ik voel me zo energieloos vandaag meh. Heb helemaal geen voldaan gevoel na deze werkdag. Zo maar even sporten en hopen dat het beter gaat
Ik kwam een dove, nivea en andrelon aanbieding tegen van 2 + 3 gratis, combineren mogelijk. Helemaal top.
Hoe ruikt een Schotse hooglander?
Alleen minder leuk als je hond paardenstront als parfum gebruikt, zoals de mijne
Ik kijk voor de eerste keer een programma van Freek Vonk, hahaha maar dit programma heeft helemaal geen lucky tv nodig?! Wat een hysterie
Omg ik heb net keihard met de koelkastdeur mezelf in mijn gezicht geslagen Was ervan overtuigd dat ik de vriezerdeur vasthad (zit vlak onder elkaar). Was zo hard dat ik mān bril van mijn hoofd sloeg en ik nu al een wondje/blauwe plek en hoofdpijn heb. En nu lacht mijn vriend me heel hard uit om hoe het eruit zag
Ik krijg hier echt āMijn baby kan al spellenā vibes van, omdat ik me er totaal niks bij voor kan stellen. Mijn hond ruikt altijd gewoon naar hond
Op Zapp hebben ze nu de serie Vlogmania, allerlei sketches over influencers. Arjan Ederveen is dus ook een āyoutuberā en hij is echt geweldig. Ik wilde graag de sketch met de āfruitschaalā laten zien, maar nu kan ik m niet online vinden
Ik heb bijna 3 maanden elke dag maagzuur en nu is volgens mij mān slokdarm kapot erdoor? Ik hoest net wat mega zeer deed en toen hoestte ik bloederig slijm š„²
Heb maar weer omeprazol gehaald, maar dat helpt geen donder.
Nee hoor, verwijderen is helemaal niet nodig!
Al naar de huisarts hiervoor geweest? Veel beterschap verder
Nee eigenlijk niet, zal dat nodig zijn denk je? Hij belt toevallig morgen over mān schildklier waardes, misschien kan ik het dan even benoemen.
Als je drie maanden lang last van maagzuur hebt en bloed aan het ophoesten bent, lijkt het mij inderdaad handiger om even naar de huisarts te gaan.
Zekere voor het onzekere
Ik heb weer hello fresh genomen en het is stervensduur voor 1 persoon maar ff weer structuur
Is mijn Middeleeuwse avatar toegestaan of moet ik een butterfly top erop photoshoppen Ć” la Mariah Carey?
Als het lukt: ook of het in een zakdoekje opvangen en meenemen (in een ziplocje) of er een foto van maken. Zo kan de huisarts goed zien of het veel is, de kleur ervan, of dat het een klein sliertje is. Vaak is het onschuldig en is er een klein bloedvaatje kapot gegaan door het krachtige hoesten.
Sexy hoor