Harp spelen is wel sexier dan schaken ja.
Huh nee waarom? Het is toch gewoon een hele leuke, lieve post en dat één forummer er iets van vindt (als dat al heel serieus bedoeld was?) wil toch niet zeggen dat jouw lieve, positieve post er niet mag zijn? Jammer dat je je post verwijderd hebt
HuhâŠnee joh.
Nouja (sorry?) maar tuurlijk was ik niet serieus⊠Vond het juist grappig.
Ja doe!
Joh, het gaat over de geur van je hond. Het is allemaal niet zo diep, en het was zeker niet mijn bedoeling om je dat gevoel te geven.
Het is meer dat mijn hond gewoon stinkt
Ik volg pre-operatief bindweefsel massages aan mijn benen. Elke keer ben ik er daarna zo niet lekker van. Erg warm, misselijk, diaree en hoofdpijn. Pffff en ik heb ook onwijze stress en angst voor de operatie.
Ik ben gewoon enorm blij als het allemaal achter de rug is.
Ik ben net naar de dokter geweest en die zit vlakbij mijn oude studentenbuurt dus ben er for old timesâ sake nog eens door gelopen. Alles is zoooooooooooo veranderd. Zoveel gesloten maar ook nieuwe cafĂ©s en andere zaakjes, allemaal nieuwe constructies op de straten en pleinen. En alle studenten zagen er zo cool uit, echte hippe Zoomers. Maar ik ben blij dat ik nu geen student meer ben, ik vond het in mijn tijd toch een pak gezelliger. Plus nu iedereen zo hip is zou ik me niet zo cool en uniek gevoeld hebben als in mijn tijd
Ik dacht dat het ouder worden al was begonnen toen alles ging hangen en de eerste rimpels kwamen. Maar nu is het ouder worden pas begonnen: bij alles wat ik wil kopen of doen denk ik alleen maar âZO duur?!â. Wist niet dat krenterig zijn ook bij ouder worden hoort.
Ik kom uit op 47 euro⊠kan je overal 2 dagen van eten? Want ik heb nu 4 maaltijden uitgekozen.
Bij HelloFresh krijg je zelfs de pijnboompitten nog afgewogen opgestuurd, daar kun je echt niet twee dagen van eten hoor
Alleen dan kan het, want 1 portie is echtâŠnouja âgenoegâ voor 1 maaltijd, maar niet voor mij in ieder geval
Hahaha hier zit ook zon iemand bij de aldi die dan wel eens âWat is dit nou weerâ roept als ze dingen scant
Oh nouja ik kijk het wel een weekje aan en als het teveel is kan het alleen nog maar goedkoper worden!!
Van vriendinnen hoor ik inderdaad dat ze sinds Corona gewoon 2 persoons hoeveelheden doen in de 1 persoons box.
Edit: spuit11
Ja zeker doen! Ik heb een middenrifbreuk waardoor ik altijd maagzuur in mijn slokdarm heb. Door de irritatie krijg je ontstekingen in je slokdarm en bij mij sluit dan de hele slokdarm zich af. Je kan ook afwijkingen krijgen in je slokdarm als je te lang met zoân ontsteking rondloopt. Met goede medicatie is dat nu wel redelijk onder controle bij mij gelukkig.
Als het goed is krijg je in de box van 1 persoon hetzelfde als de box voor twee personen
Ik had altijd 3 maaltijden voor 1 persoon box maar kreeg de hoeveelheid voor 2 personen. Dus ik at er dan 6 dagen van.
Mijn moeder deed hetzelfde trouwens. En die kreeg ook ingrediënten voor 2 personen, dus dan is het wel te doen qua prijs.
Wij eten met twee personen van een tweepersoons box, maar als je voor minder geld dezelfde box krijgt kan ik mijn abonnement dus beter omzetten naar 1 persoon?
Ja hoe raarâŠof krijg je met een 2 persoonsbox dan 4 porties tegenwoordig?