Wat je even kwijt wil #56

Ugh ik kreeg vandaag een paniekaanval midden op de snelweg en ik reed. Gelukkig zat mijn, hele kalmblijvende, vriend naast me. Ik had hoofdpijn en ineens tintelde de helft van mijn hoofd en het voelde alsof ik geen spierkracht meer had in mijn armen en ik was zo bang om de controle te verliezen. Ik raakte dus in paniek en hyperventileren (dat helpt dus niet). Uiteindelijk op de vluchtstrook gestopt en gewisseld van plek en uiteindelijk werd ik weer rustig.

Die stomme burnout heeft echt zoveel stuiptrekkingen, echt kut.

10 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

Ik zag net iemand met een bruin leren trenchcoat en nu wil ik het
Heb alleen geen geld en al 7 winterjassen :disappointed:

1 like

Nee dat is helaas niet het geval! Ik ga het gewoon proberen volgende week
Edit: het scheelt letterlijk €2,40 dus waar maak ik me eigenlijk druk om

3 likes

Maar dit klinkt als een tussenjas!

1 like

Ik heb vorige week een geparkeerde auto beschadigd met mijn auto. Uiteraard een briefje achter gelaten met mijn naam en telefoonnummer. Maar ik heb nog steeds geen telefoontje gehad? Het briefje heb ik echt stevig gevouwen en vastgezet achter de ruitenwisser dus het kan niet zijn weg gewaaid. Het kan natuurlijk dat diegene met vakantie is ofzo maar het voelt een beetje gek om het er nu maar bij te laten. Aan de andere kant weet ik niet wat ik anders nog moet doen?

1 like

Ik vraag me echt af of ik ooit nog een partner ga vinden die niet aan drugs doet. Ik kan toch niet de enige persoon op aarde zijn die niks met drugs te maken wil hebben? :weary:

12 likes

Hahahaha dank voor je enthousiasme maar nee voor mij is een (nep)leren jas echt warm genoeg voor de winter :hot_face::hot_face: zag nu ook dat het echt leer was dus kan het eigenlijk sowieso niet verantwoorden

1 like

Ja dat dacht ik ook! Maar ik zie nu dat het een soort standaard instelling is op mijn tel dat via whatsapp de naam al direct omhoog komt. Heel stom. Heb mijn berichtje ook al verwijderd, haha

Ja het is echt heel vreemd, ik nam eerst altijd box voor twee personen zodat ik er vaker van kon eten. En zette het daarna om naar 1 persoon, maar bleef dezelfde hoeveelheden krijgen. En m’n moeder begon met box voor 1 persoon en krijgt altijd voor 2.

Daarom snap ik die influencers ook zo slecht die er zo mee te koop lopen dat HF precies afgemeten hoeveelheden is en je niks weggooit. Terwijl je dus “extra” eten krijgt in een eenpersoonbox, en als je dat niet op eet in je eentje gooi je het alsnog weg :exploding_head:

1 like

Bah ik ga echt heel slecht op de tanden (??) van walvissen, freaky beesten. Na enge vogels zit ik nu weer diep in een freaky zee dieren fase

7 likes

Heb ff n kort googletje gedaan en ik haat mezelf en jou eigenlijk ook een beetje nu :joy: :cry:

Schermafbeelding 2021-11-16 om 01.20.09

3 likes

Heb je het kenteken? Dan kun je contact opnemen met de politie en sporen zij de eigenaar van de auto op. Zou voor mij ook afhankelijk zijn van de ernst van de schade. Ik heb laatst ook iemand niet gebeld, omdat ik het de moeite niet waard vond (ik had deze man al wel gesproken op het moment dat de schade ontstond).

2 likes

Mijn vriend schrok vannacht wakker, hij dacht dat er een slang in bed zat (?), maar nu blijkt er rond die tijd een aardbeving geweest te zijn. Misschien heeft ie dat wel gevoeld?

7 likes

Ik hoop zo ontzettend dat we dit jaar weer geen vuurwerk mogen afsteken.

34 likes

Er is vannacht een flinke aardbeving geweest in het dorp waar het koophuis van mij en mijn ex staat. Maak me nu echt zorgen over de verkoop :weary:. Niet echt lekker wakker worden op mijn verjaardag. Toch maar even de knop om proberen te zetten vandaag.

9 likes

Ik had het hier eens gelezen maar dat kwam toch mede door corona? Dat dit makkelijker werken is qua hoeveelheid medewerkers ed. Het blijft wel vaag verder hoe ze dit communiceren, maar denk dat veel influencers van voor coorona op deze manier promoten?

@Florence gefeliciteerd! :grin: En idd maar proberen niet teveel er over na te denken. Helaas heb je er toch geen invloed op verder. Heeft jullie niet nog de mogelijkheid om een eenmalig investeringsbedrag te ontvangen om het huis aardbevingproof tr maken?

2 likes

Gefeliciteerd! He wat balen! Hopelijk valt het mee

2 likes

Bedankt! :blush: Ook @Schorem bedankt! Ik moet er inderdaad maar niet teveel over nadenken en binnenkort maar even overleggen met een makelaar. Het huis staat nu nog niet te koop namelijk. Met de subsidie is het een beetje onduidelijk waar we recht op hebben omdat het huis ook versterkt moet worden (gelukkig duurt dat maar 3 weken dus dat is te overzien voor de nieuwe eigenaren maar alsnog ook even balen toen ik dat een paar weken geleden hoorde). Nu maar naar de leuke dingen van vandaag uitkijken! De slingers heb ik gisteren al zelf opgehangen :tada:, ik moet er maar wat van maken haha. Jullie een fijne dag!

2 likes

Ik ook, maar niet dat men zich eraan hield.

3 likes