Wat je even kwijt wil #56

Mijn overburen zijn gepensioneerd en zodra de rolluiken om 10u opengaan zie ik ze de hele dag samen puzzelen. Wat een heerlijk leven

83 likes

Ik ben bij iemand aan het werk thuis, want gezellig. Maar tis hier stervenskoud haha.

Mijn schoonfamilie is echt zo ontzettend tof. Moest er aan de berichten hierboven weer even aan denken. M’n schoonvader was een bekende ecoloog die onderzoek deed naar uitheemse vegetatie op antarctica en tristan da cunha en Marion and Prince Edward eilanden. De ooms van m’n vriend zijn verder allemaal architecten of biologen geworden en zijn in hun jonge jaren de hele wereld over gevlogen voor hun werk.

Terwijl zijn tante hoogleraar genderstudies is. Nu ga ik haar helpen met het reviewen van haar allerlaatste publicatie voor haar pensioen. Ze hebben zulke toffe verhalen om te vertellen, hoop echt dat ik ook zo’n interessant leven ga leiden.

45 likes

Goals

1 like

Ik vond een pakketje aan “de nieuwe bewoners” in m’n brievenbus en ik dacht dat ik in de eerste week dat ik hier woon al heel sociaal de halve buurt moest bedanken voor een welkomstcadeau. Heb hem opengemaakt en het blijkt ouderwetse reclame te zijn :thumbsup:

1 like

Er is me een leuk optreden aangeboden door een hele knappe jongen waar ik al langer in stilte een crush op heb, maar het is echt ontzettend slecht betaald. Ik denk dat ik het toch ga doen vooral omdat ik die jongen interessant vind
 Anders had ik er zeker voor bedankt. :grimacing:

4 likes

Echt heel dankbaar die beestjes.
Die konijnen van mij rennen weg als ik ze liefde wil geven.
Ik roep dan ook altijd:‘IK HEB JE GVD UIT HET ASIEL GERED ONDANKBAAR FLUFFY KLOOTZAKJE’.

Zijn ze niet van onder indruk helaas.

7 likes

Ja deze freak dingen bedoel ik @anon50301661 :sob::sob: alsof er een Afghaanse windhond in zit

3 likes

Omg ik ben gewoon al drie keer gebeld vandaag door ‘vreemden’ en elke keer ben ik me ervan bewust dat ik heel raar klink maar ik vind het ook zo wat om uit te leggen dat ik een verdoving heb.

Ik woon sinds twee weken in een anders stad, omdat ik met mijn vriend ben gaan samenwonen. En het is echt een rollercoaster haha. Heel veel blijheid en af en toe een huilbui wisselen zich gezellig af. Het is zo fijn om samen te zijn en niet meer een lange afstandsrelatie te hebben etc maar het besef nu ineens 170 km bij mijn vrienden en ouders en zus vandaan te wonen is echt niet leeeeeuk. Ik ga zo met mijn moeder lunchen in de stad die precies tussen ons in is dus daar heb ik heel veel zin in :slight_smile:

25 likes

Fijn!
Veel plezier

1 like

Georven? Grapje toch?

2 likes

Dit is een stuk interessanter dan ‘mijn vader werkt bij McDonalds’.

3 likes

Hhaaha lof dit. Die hele docu is geweldig met al die rare vogels.

3 likes

Cassiere sloeg 19 pakjes boulionblokjes aan terwijl ik er 2 kocht. Was net lekker thuis toen ik erachter kwam, en echt geen zin om terug te gaan. M’n man is maar gaan fietsen :thumbsup:

5 likes

Systemen van het werk liggen er allemaal uit en zit nu al bijna een uur te niksen thuis. Dus maar even een inpaklijst maken voor een (bijna) weekje in Luxemburg komende week :ok_hand:t2:

2 likes

Hahaha you are being shagged

Met zo’n droge stem :rofl:

Omg hoe hij hem in zijn gezicht mept met die vleugels. En dat blije gezichtje. Ik kom niet meer bij :joy:

4 likes

Is ook leuk! Kun je de hele dag Mac eten :drooling_face:

Wow shit :weary: