Heftig. Goed gehandeld!
Al de hele dag last van mijn nek en het maakt niet uit hoe ik mijn hoofd houd het blijft pijn doen
Ik ook. Als ik echt mān twijfels heb dan doe ik het in een waszakje, maar sowieso niet met de hand doei. Echt geen zin in
Ik ga over 2.5 week emigreren en moet nog veel dingen regelen en kopen obviously. Maar nu zit ik gewoon op kantoor en moet ik me concentreren op mān werk, maar dat kan toch zo niet!!!
Costa Rica!
Wauw! Wil daar nog zo graag eens heen op vakantie, wat ontzettend gaaf dat je daar gaat wonen.
Wow wat vet zeg! Logisch dat je je niet goed meer kunt concentreren, heel veel succes met de laatste loodjes!
Vandaag zou mijn moeder 61 zijn geworden, pff wat mis ik haar toch verschrikkelijk
Wow heftig! Ook bizar dat mensen dan zo nonchalant reageren⦠Als iemand te veel heeft gedronken moet je hem toch nog niet aan zijn lot overlaten als ie paars aanloopt? Vet goed gehandeld
Hele dikke knuffel. Ik hoop dat je naast al dat verdriet ook vandaag juist aan de mooie momenten samen kunt denkenš
Hij heeft toevallig vandaag geappt!! Fun fact: het blijkt een zeer knappe man te zijn
Wat moet je doen
Ik had t vandaag zo rustig op mn werk maar das zo saai. Hopelijk morgen meer actie. Nu lekker chillen want gisteren al gesport dus wordt heerlijk bankhangen.
Het begin van een mooie romcom
Ik heb een nieuwe baan ja! Ben terug gekomen naar Nederland vanuit Panama begin corona en hier 1.5 jaar gewerkt, maar dat was wel weer lang genoeg dacht ik zo haha.
Heel veel sterkte, het blijven nare dagen. Dikke knuffel
Misschien kan je een deeltijdstudie doen naast deze baan? Geld verdienen terwijl je een diploma haalt. Voorlopig mag er toch nog niet op kantoor gewerkt worden verwacht ik zo haha.
Wat heb jij gestudeerd dan? Ben nu wel benieuwd geworden haha
Kut ik moet nog een panketje naar het postkantoor brengen maar als het zo koud isš
Morgen komt er een nieuwe podcast over de laatste dagen van freddie mercury, misschien trekt dat je door de dag?!