Wat je even kwijt wil #56

Hier werd echt nauwelijks geknald. Normaliter lag de hele straat vol, nu lag er echt heel weinig.

2 likes

Nou hier was dat hele verbod ook even niet aangekomen

2 likes

Ik probeer de huisarts te bellen maar je staat hier rustig 30 minuten in de wachtrij. Een ander moment terugbellen kan niet want er is geen ander moment.

Het is net gelukt, ik mag volgende week woensdag langs

Ja lekker snel! Nouja er is niks ergs ik wil doorverwezen worden naar de dermatoloog dus de huisarts moet mn acné even bekijken. Als ik in januari met medicatie kan beginnen is dat voor mij prima

1 like

Het was hier echt extreem veel vuurwerk juist met oud en nieuw, echt niet leuk. Gaat dit jaar ook wel weer zo zijn. Aan regels houden doen ze niet aan in mijn woonplaats

1 like

Ik moet echt dringend nieuwe hardloopschoenen maar die mondkapjesplicht houdt me echt tegen. Die mensen in de winkel hebben echt als passie schoenen aanmeten en laten je op tig verschillende modellen rondjes lopen, op camera bekijken etc. Geen zin om dat hijgend in een mondkapje te doen.

4 likes

Gisteren mijn eerste werkdag gehad en vond het echt zo fijn en werd zo hartelijk verwelkomt, dat heb ik niet eerder meegemaakt. Heb gewoon zin in mijn volgende werkdag.

39 likes

Gisteren begonnen met oefenen van het spelalfabet en volgens mij ken ik hem gewoon al. Hele tijd zinnen spellen (van papier dan) heeft dus wel echt zin haha.

2 likes

Wacht even de baleinen die vroeger in corcetten enzo zaten kwamen van walvissen

Ik heb een verdoving van de tandarts en ik haat het altijd zo. Maar ik heb één keer zonder gaatjes laten vullen en dat voelde ik in mijn zenuwen dus ik durf niet meer.

Maar nu valt er dus kwijl uit mijn mond.

Mijn overburen zijn gepensioneerd en zodra de rolluiken om 10u opengaan zie ik ze de hele dag samen puzzelen. Wat een heerlijk leven

83 likes

Ik ben bij iemand aan het werk thuis, want gezellig. Maar tis hier stervenskoud haha.

Mijn schoonfamilie is echt zo ontzettend tof. Moest er aan de berichten hierboven weer even aan denken. M’n schoonvader was een bekende ecoloog die onderzoek deed naar uitheemse vegetatie op antarctica en tristan da cunha en Marion and Prince Edward eilanden. De ooms van m’n vriend zijn verder allemaal architecten of biologen geworden en zijn in hun jonge jaren de hele wereld over gevlogen voor hun werk.

Terwijl zijn tante hoogleraar genderstudies is. Nu ga ik haar helpen met het reviewen van haar allerlaatste publicatie voor haar pensioen. Ze hebben zulke toffe verhalen om te vertellen, hoop echt dat ik ook zo’n interessant leven ga leiden.

45 likes

Goals

1 like

Ik vond een pakketje aan “de nieuwe bewoners” in m’n brievenbus en ik dacht dat ik in de eerste week dat ik hier woon al heel sociaal de halve buurt moest bedanken voor een welkomstcadeau. Heb hem opengemaakt en het blijkt ouderwetse reclame te zijn :thumbsup:

1 like

Er is me een leuk optreden aangeboden door een hele knappe jongen waar ik al langer in stilte een crush op heb, maar het is echt ontzettend slecht betaald. Ik denk dat ik het toch ga doen vooral omdat ik die jongen interessant vind
 Anders had ik er zeker voor bedankt. :grimacing:

4 likes

Echt heel dankbaar die beestjes.
Die konijnen van mij rennen weg als ik ze liefde wil geven.
Ik roep dan ook altijd:‘IK HEB JE GVD UIT HET ASIEL GERED ONDANKBAAR FLUFFY KLOOTZAKJE’.

Zijn ze niet van onder indruk helaas.

7 likes

Ja deze freak dingen bedoel ik @anon50301661 :sob::sob: alsof er een Afghaanse windhond in zit

3 likes

Omg ik ben gewoon al drie keer gebeld vandaag door ‘vreemden’ en elke keer ben ik me ervan bewust dat ik heel raar klink maar ik vind het ook zo wat om uit te leggen dat ik een verdoving heb.