Wat je even kwijt wil #56

Ik woon sinds twee weken in een anders stad, omdat ik met mijn vriend ben gaan samenwonen. En het is echt een rollercoaster haha. Heel veel blijheid en af en toe een huilbui wisselen zich gezellig af. Het is zo fijn om samen te zijn en niet meer een lange afstandsrelatie te hebben etc maar het besef nu ineens 170 km bij mijn vrienden en ouders en zus vandaan te wonen is echt niet leeeeeuk. Ik ga zo met mijn moeder lunchen in de stad die precies tussen ons in is dus daar heb ik heel veel zin in :slight_smile:

25 likes

Fijn!
Veel plezier

1 like

Georven? Grapje toch?

2 likes

Dit is een stuk interessanter dan ‘mijn vader werkt bij McDonalds’.

3 likes

Hhaaha lof dit. Die hele docu is geweldig met al die rare vogels.

3 likes

Cassiere sloeg 19 pakjes boulionblokjes aan terwijl ik er 2 kocht. Was net lekker thuis toen ik erachter kwam, en echt geen zin om terug te gaan. M’n man is maar gaan fietsen :thumbsup:

5 likes

Systemen van het werk liggen er allemaal uit en zit nu al bijna een uur te niksen thuis. Dus maar even een inpaklijst maken voor een (bijna) weekje in Luxemburg komende week :ok_hand:t2:

2 likes

Hahaha you are being shagged

Met zo’n droge stem :rofl:

Omg hoe hij hem in zijn gezicht mept met die vleugels. En dat blije gezichtje. Ik kom niet meer bij :joy:

4 likes

Is ook leuk! Kun je de hele dag Mac eten :drooling_face:

Wow shit :weary:

Heftig. Goed gehandeld!

2 likes

Al de hele dag last van mijn nek en het maakt niet uit hoe ik mijn hoofd houd het blijft pijn doen :upside_down_face:

Ik ook. Als ik echt m’n twijfels heb dan doe ik het in een waszakje, maar sowieso niet met de hand doei. Echt geen zin in

2 likes

Ik ga over 2.5 week emigreren en moet nog veel dingen regelen en kopen obviously. Maar nu zit ik gewoon op kantoor en moet ik me concentreren op m’n werk, maar dat kan toch zo niet!!!

38 likes

Costa Rica!

49 likes

Wauw! Wil daar nog zo graag eens heen op vakantie, wat ontzettend gaaf dat je daar gaat wonen.

2 likes

Wow wat vet zeg! Logisch dat je je niet goed meer kunt concentreren, heel veel succes met de laatste loodjes!

1 like

Vandaag zou mijn moeder 61 zijn geworden, pff wat mis ik haar toch verschrikkelijk :sob:

35 likes

Wow heftig! Ook bizar dat mensen dan zo nonchalant reageren
 Als iemand te veel heeft gedronken moet je hem toch nog niet aan zijn lot overlaten als ie paars aanloopt? Vet goed gehandeld

3 likes