Ik woon sinds twee weken in een anders stad, omdat ik met mijn vriend ben gaan samenwonen. En het is echt een rollercoaster haha. Heel veel blijheid en af en toe een huilbui wisselen zich gezellig af. Het is zo fijn om samen te zijn en niet meer een lange afstandsrelatie te hebben etc maar het besef nu ineens 170 km bij mijn vrienden en ouders en zus vandaan te wonen is echt niet leeeeeuk. Ik ga zo met mijn moeder lunchen in de stad die precies tussen ons in is dus daar heb ik heel veel zin in
Fijn!
Veel plezier
Georven? Grapje toch?
Dit is een stuk interessanter dan âmijn vader werkt bij McDonaldsâ.
Hhaaha lof dit. Die hele docu is geweldig met al die rare vogels.
Cassiere sloeg 19 pakjes boulionblokjes aan terwijl ik er 2 kocht. Was net lekker thuis toen ik erachter kwam, en echt geen zin om terug te gaan. Mân man is maar gaan fietsen
Systemen van het werk liggen er allemaal uit en zit nu al bijna een uur te niksen thuis. Dus maar even een inpaklijst maken voor een (bijna) weekje in Luxemburg komende week
Hahaha you are being shaggedâŠ
Met zoân droge stem
Omg hoe hij hem in zijn gezicht mept met die vleugels. En dat blije gezichtje. Ik kom niet meer bij
Is ook leuk! Kun je de hele dag Mac eten
Wow shit
Heftig. Goed gehandeld!
Al de hele dag last van mijn nek en het maakt niet uit hoe ik mijn hoofd houd het blijft pijn doen
Ik ook. Als ik echt mân twijfels heb dan doe ik het in een waszakje, maar sowieso niet met de hand doei. Echt geen zin in
Ik ga over 2.5 week emigreren en moet nog veel dingen regelen en kopen obviously. Maar nu zit ik gewoon op kantoor en moet ik me concentreren op mân werk, maar dat kan toch zo niet!!!
Costa Rica!
Wauw! Wil daar nog zo graag eens heen op vakantie, wat ontzettend gaaf dat je daar gaat wonen.
Wow wat vet zeg! Logisch dat je je niet goed meer kunt concentreren, heel veel succes met de laatste loodjes!
Vandaag zou mijn moeder 61 zijn geworden, pff wat mis ik haar toch verschrikkelijk
Wow heftig! Ook bizar dat mensen dan zo nonchalant reageren⊠Als iemand te veel heeft gedronken moet je hem toch nog niet aan zijn lot overlaten als ie paars aanloopt? Vet goed gehandeld